וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנטיקה במיטבה: סינדי קרופורד וקאיה גרבר בלוקים מתואמים

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 10:14

כבר הרבה זמן שלא ראינו את צמד האם ובת זו לצד זו כשמעליהן מרחפת עננת התהייה של - מי הכי הכי? השקת שעון היוקרה השוויצרי איחד את השתיים מחוץ לביתן, הפעם בביג אפל, כשהן מדגימות בקפידה טוטאל לוק שחור. לייק מאדר לייק דאטר - ככה עושים את זה רבותיי

סינדי קרופורד וקאיה גרבר. Cindy Ord, GettyImages
אלוהי הגנים. סינדי קרופורד וקאיה גרבר/GettyImages, Cindy Ord

לא פעם אנחנו רואות דוגמניות צעירות שהולכות בעקבות הסופר מאמא הדוגמנית שלהן שהפכה לאייקון אופנה עולמי. מיותר לציין שאחת מהן כמובן, זו קאיה גרבר (22) שהולכת ביותר מדרך אחת אחרי המודל לחיקוי הכי מעורר קנאה, אמה סינדי קרופורד (57).

צמד האם ובת בילו בערב גיבוש משפחתי על הרד קרפט רגע לפני שלקחו עוד שלוק קוקטייל בתערוכה של פלאנט 'אומגה' בניו יורק. סינדי, שנחשבת לשגרירה הוותיקה ביותר של המותג חגגה בשנת 2015 20 שנות עבודה משותפת וכעת מגיע תורה של בייבי קאיה.

סינדי קרופורד וקאיה גרבר. Cindy Ord, GettyImages
בדיחה פרטית? כך או כך, התפוח לא נפל רחוק/GettyImages, Cindy Ord

ההופעה המשתפת שלהן חגגה את מה שנקרא שיק השמלה השחורה הקטנה של הניינטיז ויחד הציתו מחדש את פרץ הגנים המשובחים. גרבר, בעזרתה של סטייליסטית האושיות הנוצצות דניאל גולדברג, בחרה בסט מקולקציית סתיו-חורף 2023 של אלאיה, שכלל חלק עליון פשוט ביותר שעבד מעולה. בגד גוף מעט שקוף בסגירת צווארון גולף ושרוולים ארוכים (1,520 דולר), לצד השלמה קצת יותר דרמתית ללוק - של חצאית מיני (2,940 דולר) מלאת קפלים ספירליים שהוסיפה נופך פלפלי ומסקרן למראה הסופי.

עוד בוואלה!

יצאנו לרקוד: ג'יי לו מבלה בשמלה רותחת

לכתבה המלאה

לכל הטוב הזה נוסף המייק-אפ הכי טוב לרגליים, הלוא הם הגרביונים השחורים השקופים - במקרה הזה של המותג Wolford (55 דולר), בתוספת עקב סטילטו מבית ג'יאנביטו רוסי (795 דולר). אם נתמקד רגע בפרטים הקטנים - סגירה מושלמת של תסרוקת גולגול מרושלת עם שני שוונצים ברונטים וארוכים בפרונט. מן הסתם מתבקש תכשיט ייצוגי, אז כמובן שנרשם שעון של אומגה כיאה למעמד, כי בסוף, הכל מתחיל ונגמר בדיטיילס.

מספר ראיונות נערכו באותו ערב לצמד דוגמניות העל, באחד מהם קאיה התוודתה ושיתפה בקול מה שהרבה צעירים כיום חווים בעידן הדיגיטלי: "מעולם לא חייתי בתקופה שבה שעון היה הכרחי, אז אני חושבת שיש לי מערכת יחסים שונה מאוד אליהם. בשבילי הם מרגישים סופר נצחיים וקלאסיים, באותו אופן שבו אנשים לא קוראים עותקים פיזיים של ספרים או מאזינים לתקליטים בנגני תקליטים".

תכשיטי 'אומגה' בסטורי של סינדי קרופורד. אינסטגרם cindycrawford, צילום מסך
אן דן דינו, סוף על הקטינו/צילום מסך, אינסטגרם cindycrawford

לצד בתה, מחובקות ולא מפסיקות להראות גינוני חיבה מתוקים, סינדי קרופורד המשיכה את הקו הכהה. שמלת מידי נשפכת בעלת צווארון וי שצנח לצד שרוולי סטייטמנט, אותה שילבה לצד מגפי עור שחורים. בידה השנייה, אחזה בתיק קלאץ' מלבני ותכשיטים של אומגה - אותם דאגה לתעד גם בסטורי באינסטוש לצד תיוגי חברת שעוני היוקרה השוויצרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully