וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחשוף חצוף (וצפוף): היילי ביבר בסשן תמונות רותח

4.12.2023 / 10:10

אם השניים לא גרים בבתים נפרדים, אנחנו לא ממש מוצאות הסבר מוצדק לפער הסגנונות בין היילי וג'סטין ביבר. רק שאצלם, על אף הקושי (וואחד קושי) הם מצליחים להלהיב את קהל העוקבים בסשן תמונות ביתיות - שמלה שקופה מחוררת, זוג תחתונים וכובע צמר אחד

היילי ביבר וג'סטין ביבר. אינסטגרם haileybieber, צילום מסך
לוהט אצל הביבר'ס/צילום מסך, אינסטגרם haileybieber

אם יש דבר אחד שאפשר להגיד על היילי ביבר זה שהיא יודעת למשוך תשומת לב ולו במבט חולף. משילובי מגפיים עם סריגי אוברסייז ועד מעילי העור שהיא כל כך אוהבת להתפרע איתם ביומיום - היא פשוט יודעת. הביברית מזמן למדה את משחקי הפרופורציות וההצללות ונוטה לערבב בין מותגי על ומעצבים בתחילת דרכם. בקיצור, נסיינית אופנה מן המניין שתמיד מצליחה להנפיק לקהל הביבריות משהו לא צפוי.

סט חדש בפיד האינסטוש מציג לנו סדרת תמונות בלוקיישן ביתי תחת הכיתוב: "frosty", כלומר "צונן" - כשבעצם כל מה שמופיע שם הוא הכל חוץ מקר, עם מנה גדושה ולוהטת של תחרה, גזרה צמודה ומחשוף חצוף (וצפוף). כל זאת בהובלתה של דני מישל הסטייליסטית היהודיה (והעסוקה) מאל איי, שאת הרזומה המרשים שלה אנחנו כבר מכירות מהאאוטפיטים הנבחרים של האושיות איתן מרבה לעבוד - ביניהן הקרדשיאנ'ס, אלזה הוסק, לוסי הייל ועוד רבות ונכונות.

כאמור, במקרה של היילי מדובר בלוק שומט לסתות שכלל שמלת מידי שחורה מבית המעצבת המנוחה ויויאן וסטווד. דגם עם קריצה וינטג'ית בעל אפקט סרוג המדמה מראה של תחרה, הכולל שרוולים ארוכים וצווארון גולף שנותן את הנגיעה האלגנטית שבאה יחד עם חבילת ה"היילי" הקבועה. נקודת העניין המרכזית אותה לא ניתן לפספס היא מחשוף הקאט-אאוט בצורה אובלית שלא משאיר מקום לדמיון.

אבל לא רק - היילי מחבקת את טרנד הלנז'רי, בנוסף לגזרה הצפופה באזור העליון והשקיפות מבעד לחורים הקטנים והמעוצבים - תחתונים שחורים.

בגזרת הגלאם, נרשם גולגול גבוה משוך ומסורק אחורנית, שהשאיר מקום לזוג עגילי זהב מעוגלים של בוטגה ונטה, לצד טבעות תואמות ומניקור חורפי משהו בצבע יין. בנגיעות האיפור נרשמו עיניים מבריקות בגוונים בהירים יותר (אולי לזה התכוונה ב"צונן"?), לצד עצמות לחיים זוהרות וסמוקות, כשהשפתיים נשארו מכוסות בגוון כהה יותר.

היילי ביבר. אינסטגרם haileybieber, צילום מסך
עצמות לחיים סמוקות ומדויקות/צילום מסך, אינסטגרם haileybieber

עוד בוואלה!

א-לה שוקולטה: היילי ביבר בלוק סתוי משגע

לכתבה המלאה

מי שהפתיע אותנו היה ג'סטין שהצטרף לסשן הביתי - שכל פעם מחדש (לפחות כשהם מתהלכים יחד) גורם לנו לתהות האם לעזאזל הם חיים בשני יקומים מקבילים? אדון ביבר המשיך כהרגלו בסגנון הקז'ואל בז'קט עור שחור אוברסייז שנחת על טי-שירט אפורה, בתוספת מאוד מיותרת של משקפי שמש שחורים וכובע גרב מבאס - שכלל לא תאם את וייב הערב של היילוש.

זו לא הפעם הראשונה בה השניים הולכים על סגנונות שונים בצורה שמאוד בולטת לעיניי העוקבים ולעיתים אף חורה. אפילו באוקטובר האחרון מצאה עצמה היילי משתעשעת כשנשאלה איך דבר כזה קורה להם לעיתים תכופות, וענתה: "זה כל כך מצחיק כי אני רואה כל כך הרבה אנשים מדברים על זה". עוד הוסיפה שבדרך כלל הוא זה שמתארגן ראשון ליציאות - דבר שלגמרי יכול להסביר את מראה האולטרה קז'ואל שלו, בהשוואה למראה הזוהר שלה: "אנחנו לא יכולים לשבת ולתכנן 'אז אני הולכת ללבוש את זה ואתה הולך ללבוש את זה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully