וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי קריאות להחרמה ברשת - זארה מסירה את הקמפיין ומתנצלת

הקמפיין האחרון של זארה עורר סערה בקרב משפיענים פלסטינים שהחליטו להחרים את המותג. הענקית הספרדית בתגובה - הקמפיין הוסר ויש גם התנצלות על אי ההבנה. כל הפרטים

איך אפשר להמשיך ולעמוד בקצב הניוזים שהענקית הספרדית מספקת. בין אם יש כוונה לצוות הקריאייטיב או שבכלל מדובר בקמפיינים שצולמו מראש ונפלו בטיימינג גרוע ביותר - יש מי שיצטרך לתת את הדין. אחרי הצעיף הירוק האחרון שצולם על רקע אדום שהישראלים זעמו כי מזכיר את דגל פלסטין, קמפיין חדש של זארה מטריף גולשים פרו פלסטינים בטענה שהוא מזכיר להם את המתרחש בעזה.

בקמפיין, הדוגמנית קריסטן מקמנאמי אוחזת מה שנראה כגופה עטופה בלבן על רקע הריסות. הרעש געשה בתגובות זועמות על ניתוק מצד זארה לתושבי עזה, הקמפיין הוסר ומטעם הרשת יצאו בתגובה רשמית, דבר שקורא לעיתים רחוקות. אם בכלל. "אחרי שהקשבנו לתגובות בנושא הקמפיין האחרון, נשמח לחלוק את הדברים הבאים עם לקוחותינו. הקמפיין, שנוצר ביולי וצולם בספטמבר, מציג סדרת דימויים של פסלים לא גמורים בסטודיו לפיסול, ונוצר אך ורק במטרה להציג מלאכת סבדים בקונטקסט אמנותי".

"לצערנו, חלק מהלקוחות הרגישו פגועים מהדימויים האלה, שעכשיו הוסרו, וראו בהם משהו שרחוק מאוד מהכוונה שהייתה כשנוצרו". הוסיפו בהתנצלות רשמית בדף האינסטגרם של המותג. "זארה מצרה על אי ההבנה, ואנו מדגישים את הכבוד העמוק שלנו כלפי כולם".

אתמול (שני) הגיעו מפגינים פרו פלסטינים לחנות בשדרה החמישית בניו יורק עם שלטים, קריאות לחרם וחבילות המדמות את הגופות והמראות מעזה. "להחרים את זארה" הם קוראים עם האשטג שרץ ברשת וצובר תאוצה רצינית.

עוד בוואלה!

דם במפשעות: נטלי דדון מצמררת בעצרת האנטישמיות בברלין

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully