וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדר וומן 'פור ריל': זה הקטע החדש של קנדל ג'נר

הטופ מודל המצליחה נראתה לאחרונה בשני מעילי עור משודרגים, שניהם מבתי אופנה שונים אך סופר רלוונטים. אם להנחיל טרנד - כדי להעזר בקנדל ג'נר בשביל המשימה

כצפוי, הקולקציה הראשונה למותג החדש של פיבי פילו, המעצבת האייקונית של סלין, מייצרת באזז רב. אחרי ששלפה את התותחים הכבדים לצילומים הראשונים בהם כיכבה שרון גניש הישראלית, הגיע הזמן לרתום לשורותיה את הטופ מודל הכי עדכנית שתתהלך עם טוטאל לוק פילו ברחבי אל איי.

מראה מהוקצע אך לא מתאמץ, שמתממשק בול עם האסתטיקה של קנדל ג'נר, אותו רקחה לה הסטיילסטית הצמודה דני מישל, שכבר מזמן התרחבה ממחוזות קים קרדשיאן לשאר בנות המשפחה.

מכנסי ג'ינס לבנים בגזרה משוחררת שכרגע 'סולד אאוט' באתר של פילו ששודכו לז'קט בומבר מעור שחור עליו מולבשת שכמייה שמתנוססת מאחור כמו גלימה. וונדר וומן אין סטייל, קנינו לגמרי. הז'קט השווה עדיין לא נמכר באתר אך מגיע בגרסתו הטרנצ'ית אותה ניתן לרכוש רק בהזמנה אישית מול שירות הלקוחות, חלק מהאג'נדה של עיצוב מתחשב בסביבה..באופן יחסי כמובן - בכל זאת מדובר בעור אמיתי.

התיק המצוין בתוספת הפרווה החומה בפרונט גם כן של פילו בעלות 3,500 פאונד ונמכר באתר, ונרשמו גם נעלי עקב שחורות עם חרטום מחודד ומשקפי שמש באווירת מטריקס קלה.

קנדל ג'נר. אינסטגרם דני מישל, צילום מסך
קני והגלימה של פיבי פילו/צילום מסך, אינסטגרם דני מישל

ההמשך הנחוץ והמשגע היה של קני במעיל עור קאמל של בוטגה ונטה. גזרת טרנץ' נהדרת עם חגורת מותן מובנית ועליה שכמייה מפוארת באותו הגוון בדיוק. החיבור של ג'נר ובוטגה לא מגיע סתם כך שכן מתיו בלייזר, מנהל הקריאייטיב הנוכחי, דאג ללהק אותה לקמפיין ה'פפראצי' החדש של המותג לצד אייסאפ רוקי.

מתחת למעיל בצבצו גרביונים חומים עם סטילטו בשחור וג'נר אחזה בידה תיק כתף חום של המותג בשזירת שתי וערב עם אבזם זהוב בעלות כ-8,000 שקלים. שוברות קופת חיסכון וקונות הכל.

עוד בוואלה!

קנדל ג'נר לבשה שמלה שקופה - אבל הלנז'רי מתחת היה זה שסיקרן

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. אינסטגרם דני מישל, צילום מסך
מעיל טרנץ' מעור בכ-20,000 שקלים עם תוספת שכמייה/צילום מסך, אינסטגרם דני מישל
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully