וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איזו אישה תלבש את זה?": שערוריית הסרבל החשוף של "פאשן נובה"

28.12.2023 / 0:05

רשת Fashion Nova זכתה ללעג ברשתות החברתיות לאחר שהשיקה סרבל חושפני במיוחד לנשים - שלא מתיר שום מקום לדמיון (ומסתבר שזו לא הפעם הראשונה)

ככה זה נראה על הדוגמניות/fashionnova

מותג האופנה הקליפורני המצליח "פאשן נובה" עורר סערה בקרב לקוחותיו כששיתף תמונות וסרטונים של בגד הגוף החדש והמאוד חושפני שלו. הרשת ידועה כבר שנים בקולקציות החושפניות שלה, אולם ברשת חושבים שהפעם המעצבים שלה לקחו את זה צעד אחד רחוק מדי.

פריט שמייצר כרגע כותרות בכל העולם הוא אוברול שנראה כמו בגד גוף רשת שחשף המותג ל-22 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם. בסדרת התמונות והסרטונים נראית דוגמנית לובשת בגד גוף רשת שהם מגדירים "סרבל ארלין מש" ואינו משאיר הרבה מקום לדמיון. הקמעונאית המקוונת זכתה ללעג על פריט הלבוש המוגזם, שמגיע בחלק אחד וכולל חיתוך קיצוני בחזית שנמשך עד למפשעה וגב פתוח. הרשת כמובן חושפת כל דבר שתלבשו תחתיה. עשינו חשק? עלות הסרבל (לאמיצות בלבד) הוא 104 שקלים. הוא מגיע בצבע שחור בלבד ובמגוון מידות.

הייתן מעזות?

"המדים של אונליפאנס"

באחד הפוסטים הודתה הרשת שיש "ללבוש את זה בזהירות", כשבאמת נראה שכל תזוזה לא במקום עלולה לחשוף חלק מהחזה. "אם ל'אונליפאנס' היו מדים, זה בטח היה זה", כתבה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "איזו אישה שמכבדת את עצמה תלבש את זה?". אחרת כתבה: "לא אכפת לי כמה את בטוחה בעצמך, אף אחת לא תצא ככה מהבית... פאשן נובה הלכה רחוק מדי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הדגמים הקודמים של "פאשן נובה" שחטפו ביקורת קשה:

בגדי הגוף של רשת פאשן נובה. fashionnova, צילום מסך
בגד גוף סטייל רג'ינה ג'ורג' מ"ילדות רעות"?/צילום מסך, fashionnova
בגדי הגוף של רשת פאשן נובה. fashionnova, צילום מסך
בגד גוף סטייל לארה קרופט?/צילום מסך, fashionnova

Fashion Nova שיתפה בעבר לפחות עוד שני דגמים נוספים שלא זכו לפרגון: בגד גוף שמגיע עם חגורת מותן, חזייה עם אבזם ורוכסן סביב הצוואר, ובגד גוף נוסף שמגיע עם משולשים על החזה סטייל רג'ינה ג'ורג' מהסרט "ילדות רעות".

יש פה מישהי שתעז לצאת מהבית עם סרבל כזה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully