וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמלת קונדום לחצאית שקופה: אלה הפריטים הכי ביזאריים שמצאנו ברשת

31.7.2019 / 0:03

למה לשלם על שמלה שקופה אם אפשר פשוט ללכת בלי? ומי חשב שביקיני עם חורים זה רעיון טוב? אלה טעויות האופנה הגרועות ביותר שראינו השנה - ואנחנו רק באוגוסט

ASOS

בסרטון - שמלת הקונדום של אסוס

למה להמתין עד דצמבר כדי לסכם שנה של אופנה כושלת אם כבר בחציה הראשון מותגי האופנה הגדולים בעולם סיפקו לנו כל כך הרבה פירטי לבוש מרתיעים ומחרידים למראה? רשתות האופנה המצליחות כמו Fashion Nova, אסוס ו-PrettyLittleThing ניסו להמציא את עצמם מחדש ולשגר לעולם את הטרנד הבא בעולם האופנה - אבל כשלו בענק בדרך.

כל הכבוד על התעוזה לנסות משהו חדש, אבל מה עשינו רע שבחרתם בנו להיות שפני הניסוי שלכם? הנה כמה מטעויות האופנה שנעשו רק בחצי השנה האחרונה:

גיף BIG MISTAKE ב"אישה יפה". Giphy
גיף BIG MISTAKE ב"אישה יפה"/Giphy

בגד גוף שיעניק לך את מראה נערת הליווי שתמיד חלמת עליה

המותג Fashion Nova ידוע כנועז ופורץ גבולות, אבל בגד הגוף החדש שהציג "כאן עבור הפאן" הוא נועז מדי. בתיאור הפריט, שמגיע בצבעי שחור ואדום, נכתב שהוא מגיע עם "חתך צדדי גבוה" - והם כנראה היו מאוד רציניים בנוגע לזה. קונות תיארו אותו כ"חוטיני קדמי" והעירו כמה לא נוח הוא. חלק הביעו הזדהות עם הדוגמנית שנאלצה לדגמן בבגד הפרובוקטיבי הזה - ואחרות הרחיקו לכת ואמרו שהיא נראית פשוט "כמו זונה". הבגד עשוי מ-95 אחוז פוליאסטר ו-5 אחוז ספנדקס ויעלה לכן 88 שקלים ללא דמי משלוח, אם אתן כמובן ממש מתעקשות להיראות ככה. אנחנו באמת לא רואים סיבה.

בגד גוף בעיצוב מחריד. FashionNova, צילום מסך
תמיד חלמת להיראות כמו כוכבת פורנו?/צילום מסך, FashionNova
  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully