וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלומית: מעצבת התכשיטים של האושיות התחתנה וחשבה על ה-כ-ל

16.1.2024 / 9:30

אוקטביה אליזבת' אחראית על התכשיטים אותם עונדות האושיות הכי נוצצות. את וויקנד החתונה שלה בילתה בברמודה, מצוידת בשלוש שמלות מחושבות עד אחרון הפרטים - כולל שיבוצי היהלומים שלה עליהן, פלאס שמלת מיני אחת משגעת במיוחד

הזוג הבא נפגש בדרך המיושנת, על הבר, בבילוי לילי החליפו השניים מספרי טלפון ומאז הם ביחד. לעומת זאת, הסיפור מאחורי האירוסין שלהם, היה די לא מסורתי ואפילו כמה צעדים קדימה מהמוכר וה"מקובל". כמעצבת התכשיטים והמייסדת של 'אוקטביה אליזבת'', הכלה עיצבה את טבעת האירוסין של עצמה, אך נשארה נאמנה לעצה הקבועה שנותנת ללקוחותיה - "הרגע שאת מתארסת צריך להיות הפתעה, הטבעת לא צריכה להיות כזו!".

אוקטביה זמגיאס נהייתה אושיה בתחום תכשיטי היוקרה בעקבות העסק האישי שלה, שכן כבר הגיעה לשמות הכי גדולים בתעשייה ההוליוודית. ביניהם קאיה גרבר, מיי מאסק (אמא של..), ג'וליה רוברטס, החדידיות, ריס וית'רספון והניים דרופינג יכול להמשיך עד מחר.

אוקטביה ובעלה ג'ואנו, מנכ"ל ומייסד בחברת ניהול מניות אמנם מתגוררים בקליפורניה, אך את סוף השבוע הגדוש של החתונה ערכו מבחירות סנטימנטליות באיי ברמודה. סוף השבוע הושלם עם יום יאכטה, קבלת פנים מקדימה, נשנושים וכמובן הטקס עצמו. השיא של רצף האירועים היה כמובן שמלות הכלה הנבחרות, ששודרגו עם דיטיילס מנצנצים בחסות אבני היוקרה של המותג בבעלותה.

מעצבת התכשיטים אוקטביה אליזבת' עם מעצבת השמלות Casa Mestansa. whowhatwear.com | ALEXANDER MASTERS, אתר רשמי
בסטיז קווים לדמותן: זו מעצבת לה טבעת, זו מעצבת לה שמלה/אתר רשמי, whowhatwear.com | ALEXANDER MASTERS

עוד בוואלה!

אישה יפה, ועוד יפה מתמיד: ג'וליה רוברטס בשיא שלה

לכתבה המלאה

השמלה המרכזית איתה צעדה (ואיתה כיכבה) הייתה עיצוב בהזמנה אישית מבית המותג "Casa Mestansa" בהובלתה של מעצבת השמלות קרלוטה סלבדורס קאלרו. השתיים מכירות כבר כמה שנים, לאחר שאוקטביה הכינה את טבעת האירוסין של מעצבת השמלות והנה הגלגל מסתובב וזו משיבה לזו במחווה כלתית מסוג אחר.

שמלת הכלה של מעצבת התכשיטים אוקטביה אליזבת'. אינסטגרם octaviaelizabeth, צילום מסך
בחירה קונבנציונלית אך חלומית/צילום מסך, אינסטגרם octaviaelizabeth

מדובר בעיצוב בעל כמה חלקים, הפיס המרכזי - שמלת מקסי נקייה בגזרה ישרה אך לא צמודה, מחשוף ישר וסגירת כתפיות פשוטה שהובילה לאיקס בגב השמלה. הייחודיות בחלק האחורי הוא סגירת כפתורי אמרלד מעודנים בעיצובה של הכלה. בהמשך לזרועותיה נוספו שני שרוולים תפוחים, שהחלו מאזור המרפק והוסיפו לדרמטיות של הטוטאל לוק הסופי, פלאס הינומה שיצאה מתסרוקת גולגול אלגנטית שהשאירה אחריה שובל משי מכובד ורומנטי.

מעצבת התכשיטים אוקטביה אליזבת'. אינסטגרם octaviaelizabeth, צילום מסך
דיוק מחושב עד אחרון הדיטלס/צילום מסך, אינסטגרם octaviaelizabeth

"רציתי משהו מיוחד במינו ומותאם, משהו מהעולם הישן ונשי ועם זאת פונקציונלי - רציתי לרקוד", מספרת מעצבת התכשיטים. "אחרי כמה שיחות עם קרלוטה, היא הציעה שלוש אפשרויות מדהימות ובחרתי אחת מהן. זה לא היה קל, כל הדגמים היו אייקוניים באמת".

מעצבת התכשיטים אוקטביה אליזבת'. אינסטגרם octaviaelizabeth, צילום מסך
על התכשיטים: הכלה עצמה/צילום מסך, אינסטגרם octaviaelizabeth

לכל הלוק התווספו תכשיטים תואמים, הבולטים מעל כולם היו זוג עגילי נתלים מאמרלד ובסופם פנינה עגולה כסט משלים לעיטורי הגב, כמובן בעיצובה, לאחר שנבחרו בקפידה מחושבת עם שאר פרטי השמלה - "כמו התכשיטים שלי, החומרים, הייצור והגימורים היו כל כך חשובים. אני אוהבת מרקמים ובמקור דמיינתי לעצמי מרקם פשתן, בסופו של דבר רכשנו כמה בדי משי דופיוני שונים ובחרנו אחד מהם. הכפתורים על השמלה (יותר מ-100) עבדו מצוין במלואם. בעיניי, פרטים כאלה כל כך חשובים - הרגשתי שהשמלה שלי מספרת סיפור".

למרות כל הטררם בסופ"ש החגיגי, ההליכה אל עבר החתן המיועד הייתה צנועה בטקס קצר שהסתיים אחרי 25 דקות (וללא שושבינים), אחריהן שוחררו האורחים חזרה למסיבת הקוקטיילים. על אף הבחירה הקונבנציונלית של שמלה כלה גרדניזיות עם אפקט ההינומה המשתרכת, החתן סגר את הסיפור בחליפת טוקסידו ופפיון בצבע ירוק כהה מבית ראלף לורן שהתאימו לצבעי נוף הכנסייה שנבחרה, בתוספת לב קטנטן מאוד על כפתורים זהובים, כשעל אחד מהם הוטבעו ראשי התיבות של שמותיהם.

מעצבת התכשיטים אוקטביה (אליזבת') זמגיאס ובעלה - לובשת ויויאן ווסטווד. COURTESY OF OCTAVIA ZAMAGIAS, צילום מסך
שמלת "חצאית באוויר" מבית ויויאן ווסטווד/צילום מסך, COURTESY OF OCTAVIA ZAMAGIAS

בארוחה המקדימה אוקטביה בחרה בשמלה מבית ויויאן ווסטווד עם אפקט החצאית המורמת ושוב, תכשיטים בעיצובה. בקבלת הפנים הלכה על בחירה יותר טרנדית ומפולפלת שוב מבית Casa Mestansa. שמלת מיני בעלת כתפיה אחת הנמשכת אל צעיף שעטף את צווארה ונפל בעדינות בחלקה האחורי עד לגובה אחרי הברכיים. משקפי שמש, עגילי חישוק זהובים ושוז שפיציות סגרו את הפינה הטרומית של האירוע בהצלחה מרובה - לצד אורחים שהגיעו בקוד דרס קליל של שמלות צבעוניות ומכנסיי ברמודה מסורתיים וגרבים ארוכות שחולקו בסלסלות קבלת הפנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully