וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובב במקסימום: האוברול של 'בננהוט' מציף את הרשת

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 9:57

הוא הציף את הרשת, הגיע לאושיות הישראליות הלוהטות ביותר ולא בכדי. האוברול הזה נראה תמים ממבט ראשון, אבל בסיבוב אחד לכדי הצצה אל חלקו האחורי - מתגלה פרט שובב ונמוך שהופך את כל החבילה למוד חמים יותר. לובשות?

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2021 ./צילום והפקה - רייפ אינטרטיימנט וערוץ האופנה הישראלי - משודר ברשת 13

הנוחות בימים אלו קודמת להכל ושום ג'ינס שלוחץ במשפעות או טופ שחונק לא ייתן לך את הרגשת ה"יופי" והאישור שאת מחפשת מהסביבה אם את סובלת תוך כדי. השנים האחרונות הביאו עימן את תנועת האקטיב, לצד בגדי ספורט נוחים המאפשרים את הגמישות המרבית לאימוני הכושר שלך - אבל לא רק.

מעבר לעובדה שפילאטיס ויוגה הפכו לביג יס בקרב האימונים הטרנדים ביותר, הבגדים המתלווים אליהם קיבלו תפנית ובמה מרכזית בעולמות האופנה, כשהדרישה לביגוד המאפשר תנועה בלתי מוגבלת תוך מתן תמיכה ונוחות היא קודמת לכל. החבילה כמובן כוללת אוברולים, ואחד ששמנו עליו עין במיוחד, מכמה סיבות.

אם אוברולים היו נמכרים פעם בעיקר עבור ילדודס או עובדי אדמה, הוואן פיס התועלתני עברת וואחד כברת דרך והפך לאחד הפריטים המבוקשים והשימושיים ביותר. לאחרונה פיד האינסטה האיר את עינינו כשנתקלנו באוברול שככל הנראה הכי רץ כרגע, מבית "בננהוט" מותג הבית של נטע אלחמיסטר ושותפתה נועה בני. מותגי אקטיב רבים ובעלי ביקוש רב נוספו בשנה האחרונה לשוק הישראלי (אלו יוגה, לולומון), אבל המקומיות בחרו בפריט כחול-לבן סופר סקסי.

עוד בוואלה!

פותחות שנה: אלו הנעליים הוויראליות של 2024

לכתבה המלאה

מדובר באוברול מבד נושם, נראה גמיש במיוחד, כולל מחשוף וי וכתפיות מתכווננות בצורת איקס בחלק האחורי (דגם OPHELIA נמכר ב-599 שקלים). היתרון שלו הוא הדגשה נעימה ומחמיאה של צללית הגוף, דבר שהבננהוטיות מומחיות בלייצר.

החסרון ואולי גם הסממן המסחרי שלו הוא בדיטיילס הקטנים שמגיע בשני הצבעים (ניוד ושחור) שהדגם מציע נכון להיום - הכיווצים בתחתית הגב, ממש מעל החריץ (סליחה על הבוטות) שאמורים לייצר מראה מחטב לאזור הישבן. אותו אלמנט אגב מגיע בלא מעט דגמי בגדי יש שם בננהוט, אך הפעם, המחשבה מאחורי הפרט הכיווצי אמנם עוברת את מבחן המציאות, אך לא נחטא אם נגיד שהוא מעט מוזיל את המראה הכולל.

כך או כך, עדן פינס, יעל שלביה ועוד רבות וטובות כבר התנסו בו. קולקציית בגדי האקטיב של "בננהוט" הושקה בחודש יולי האחרון עם הדרופ הראשון. עד כה התמחו השתיים בכל הנוגע לפריטים קטנטנים כמו ביקיני ואקססוריז לחוף, בהמשך באופן מתבקש פיתחו קולקציות ריזורט, התרחבו לחנות הדגל החדשה בכניסה לנמל תל אביב וכעת - קולקציית האקטיב המדוברת.

אוברול בננהוט. bananhotbikinis.co.il, אתר רשמי
מחושב ושובב, קולקציית האקטיב של בננהוט/אתר רשמי, bananhotbikinis.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully