וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערות ערווה ואיפור גוויתי: על התצוגה הזו ידברו עוד שנים קדימה

עודכן לאחרונה: 28.1.2024 / 12:53

ג'ון גליאנו לבית האופנה מייסון מרג'יאלה הביא תיאטרליות בשיאה למסלול. האמן לאקי לאב ריגש, הדוגמניות צעדו במחוכים בלתי אפשריים והקרדשיאניות סימנו וי. הנה מה שהיה שם

בסוף השבוע הציג גליאנו את הקולקציה שלו למרג'יאלה. נמתין רגע עם הפרשנות האמנותית ומלאכת הקוטור שריגשה אוהבי אופנה ברחבי העולם ונציין רגע את האירוניה שבדבר. בשבת האחרונה צוין יום השואה הבינלאומי. גליאנו, ידוע בדעותיו האנטישמיות ובהתבטאויות קשות לאורך הקריירה, כאלו שגם פגעו בו במרוצת הזמן. אבל גליאנו חוזר, והעולם כנראה שוכח, וקל לטשטש את העבר כשהמיצג האומנותי הוא כזה שמעורר את כל החושים.

תצוגה תיאטרלית בצורה בלתי רגילה נעלה את שבוע אופנת הקוטור בפריז. גליאנו העלה על המסלול דוגמנים ודוגמניות חנוטים במחוכים, משחקי שקיפויות של טולים שחשפו חזה ושערות ערווה (שהתגלו כציור בהמשך) שיער מוגזם ותקופתי ואיפור גוויתי על גבול הבובתי/חרסינה על ידי פת' מגראת' אמנית האיפור הידועה.

מייסון מרג'יאלה. GettyImages
שערות ערווה וחזה חשוף (שהתגלו כציור) גליאנו למרג'יאלה. שבוע אופנת הקוטור בפריז/GettyImages

את התצוגה פתח האמן לאקי לאב, אושייה בפני עצמה, עם יד אחת ופנים של פרדי מרקורי האגדי. על הנעליים כריסטיאן לובוטין למרג'יאלה, עוד שילוב אייקוני, מה שמוביל למסקנה כי לא סתם מיטב המוחות התכנסו לתצוגה הזו שתדובר עוד שנים קדימה. האיפור, השיער, צלחות החרסינה שהולבשו על צווארן של הדוגמניות, הפלואידיות המגדרית - היה שם הכל מהכל.

כצפוי גם בפרונט רואו ישבו שמות שידברו עליהם. משפחת קרדשיאן מקימי בשמלת רשת מחוררת וענק כסוף דרמטי שקישט את צווארה ולצידה מאמא קריס במעיל אוברסייז שחור של מרג'יאלה, חולצה גברית לבנה וכפפות עור ארוכות.

עוד בוואלה!

אומנותי או סתם מקריפ? שימו לב ללוק האחרון של זנדאיה

לכתבה המלאה

אחרונה חביבה בשורה מיס ג'נר שכבר נתנה עבודה לפני כן בתצוגה של סימון רושה לגוטייה וגם כשהגיעה בלוק תואם עם בתה סטורמי לוולנטינו. הפעם התמסרה למראה בת הים הקטנה בשמלת קשקשים שקופה של גליאנו למרג'יאלה וגם הגלאם היה במראה הרטוב - פנים מבריקות, שפתיים בגימור גלוסי ושיער 'מלוכלך' כאילו הרגע עלתה מן המים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully