וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איי רובוט: זנדאיה בלוק הכי משוגע שלה עד היום

עודכן לאחרונה: 18.2.2024 / 10:42

היא אייקון אופנה, היא יפה בקטע אחר, הכל נראה עליה טוב - אבל האם הסטייליסט שלה דוחף אותה לקצה? מידי? זנדאיה בקושי מצליחה לזוז בלוק אייקוני שנראה על הגדולות ביותר. ככה זה נראה

"בעבודה שלי תמיד ניסיתי לגרום לאנשים להיראות חזקים ממה שהם באמת", אמר טיירי מוגלר המנוח, מעצב העל הצרפתי שהלך לעולמו בגיל 73, אגדת האופנה שאחראי על הפיס הלא רגיל אותו לבשה זנדאיה לפרימיירה של "חולית" בלונדון בסוף השבוע.

זנדאיה. GettyImages
רובוטריקית. זנדאיה לובשת מוגלר לפרימיירה של "חולית"/GettyImages

אותו פיס מדובר מ-1995 ייתכן ומוכר לרובכם מהקליפ הידוע של ג'ורג' מייקל too funky, אבל לא מעט כוכבות גדולות לבשו אותו באינטרפטציות שונות במהלך השנים, מאירינה שייק, סלין דיון האגדית, קארה דלווין, קווין בי על הבמה ואפילו קים קרדשיאן בהאלווין 2021.

את הלוק התאים לכוכבת הסטייליסט הצמוד לואו רואץ' ואף עזר לה לצעוד עד לנקודת הצילום, בכל זאת היא לבושה בתחפושת רובוט. עכשיו תסלחו לנו על תיאוריית הקונספירציה, אך ישנה תחושה כי מאותו רגע מעורער בשבוע האופנה בשנה שעברה, בו לא נתנו לרואץ' לשבת בפרונט רואו של לואי ויטון, הוא קצת מנסה לקחת את זנדאיה לקצה - ולא בקונוטציה המרימה של העניין.

זנדאיה. GettyImages
הישבן וואו, אבל אי אפשר לזוז. זנדאיה בפרימיירה של "חולית" בלונדון/GettyImages

הלוק הרובוטי מכף רגל ועד ראש חשף גם חזה וישבן קטן ומשובח, האיפור היה בול פגיעה וגם השיער במראה הרטוב היה נהדר. לזכותה של זנדאיה ייאמר שהיא מסוגלת להחזיק גם שק תפוחי אדמה ולהיראות בשיאה אבל זה ממש, אבל ממש בסדר, ללבוש בגדים אמיתיים ולהיראות נהדר והנה אנחנו מתקדמות ללוק הבא.

עוד בוואלה!

ים קוטור: לוק הלובסטר של זנדאיה הוא בהחלט חגיגה לעיניים

לכתבה המלאה

בכדי להמשיך ולהתנהל באירוע כמו בת אדם החליפה השחקנית ללוק נעים יותר - שמלת סליפ שחורה וסקסית של מוגלר, אותה שילב רואץ' עם עגילי יהלומים וטבעת אמרלד עם שתי שורות היילו מסביב של בולגרי, מותג התכשיטים אותו היא משגררת. יש היגידו משעממת, אנחנו אומרות - אמיתית. הרבה מעל הממוצע, אבל אמיתית.

זנדאיה. GettyImages
תשמעי גם בגדים נורמטיביים זה ממש ממש בסדר . זנדאיה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • זנדאיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully