וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה העלתה את הביקוש למיקרו-חוטיני - ויש לנו כמה הצעות עבורכן

25.2.2024 / 0:09

ביונסה חשפה את שם האלבום החדש שלה, שני שירים ממנו וכמה תמונות ויזואליות מעוררות השתאות. בתמונת הקאבר שלה לשיר Texas hold'em היא מופיעה במיקרו-חוטיני שעורר הרבה תשומת לב. אז אם גם לכן בא לאמץ את הלוק של קווין בי, הנה כמה הצעות

שני שירים חדשים לביונסה: TEXAS HOLD ‘EM and 16 CARRIAGES/רויטרס

המלכה הבלתי מעורערת ביונסה עלתה לכותרות בשבוע שעבר כשהכריזה על אלבום חדש במסגרת פרסומת ששודרה בסופרבול ומאז שיתפה ברשת את שם האלבום, Act II, כמה סרטונים ויזואליים, שני שירים ממנו והעטיפות שמלוות אותם. רבים דיברו על הסגנון המוזיקלי המפתיע שהיא בחרה בו (קאנטרי) אבל רבים יותר דבירו על אחת התמונות, שעוררה השתאות ברש. קווין בי מופיעה בה כשהיא לובשת מיקרו-חוטיני שללא ספק הולך להיות הטרנד הבא בעולם ההלבשה התחתונה.

כוכבת העל בת ה-42 הציגה באינסטגרם את תמונת השיר Texas hold'em בה היא לבושה בחזיית קונוס מתכתית זעירה, חגורת ביריות ומיקרו-חוטיני בצורת לב כסוף. היא גם לבושה בז'קט שחור, כובע בוקרים וזוג עגילים גדולים במיוחד. כל הלוק שלה אייקוני אך המעריצים בחרו להתמקד דווקא בחוטיני המאוד מיוחד וחושפני של המלכה האם. בתגובות רבות מיהרו להישבע שהן הולכות לאמץ את הלוק.

ב-Dailystar הקדימו תרופה למכה והמליצו על כמה מתחתוני החוטיני הזעירים האיכותיים שנמכרים שם בחוץ, כדי שלא תמצאו את עצמכן מתהלכות בחוסר נוחות או חושפות הרבה מעבר למה שתכננתן. הנה כמה מההמלצות שלהם:

כולכן הולכות להעתיק ממנה:

וזה אחד מהשירים החדשים באלבום שלה:

מיקרו-חוטיני של Skims ב-18 דולר

חוטיני מיקרו של Skims. Skims, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
חוטיני מיקרו של Skims/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Skims

חברתה לשעבר של ביונסה, קים קרדשיאן, עשתה את זה לפניה כשהציגה חוטיני-מיקרו על גופה ובמסגרת קולקציית ה"סקימס" שלה. החוטיני מגיע בירוק לילך או ליים, כמו גם בגוונים הקלאסיים של Skims, וזמין לרכישה בעלות של כ-18 דולרים בלבד (כ-64 שקלים).

עוד באופנה:
מיילי סיירוס שכחה את התחתונים - וזה היה משגע

זו הסיבה המפתיעה שלתחתוני נשים יש סרט פפיון מלפנים

רתמת חוטיני של Le Petit Secret Dentelle ב-55 דולר

רתמת חוטיני של Le Petit Secret Dentelle. Le Petit Secret Dentelle, אתר רשמי
רתמת חוטיני של Le Petit Secret Dentelle/אתר רשמי, Le Petit Secret Dentelle

זה כבר פריט יקר יותר (209 ש"ח) אבל שימו לב כמה מיוחד הוא. אם בא לכן לפלפל מעט את העניינים בחדר השינה, זהו בהחלט פתרון ראוי עבורכם. לפי האתר, החוטיני עשוי התחרה נפתח במפשעה בעזרת כפתורים וכולל דפנות מתכווננות, מה שעשוי להיות מאוד שימושי כשהעניינים מתחילים להתחמם.

חוטיני דקורטיבי של Pelie ב-14 דולר

חוטיני דקורטיבי של Pelie. Pelie, אתר רשמי
חוטיני דקורטיבי של Pelie/אתר רשמי, Pelie

טוב זה בהחלט מיקרו חוטיני שעשוי להלהיט את העניינים בחדר המיטות, הודות לעיצוב הדל שלו. החוטיני הדקורטיבי של Pelie הוא גם יפה להפליא, הודות לוורד שבמרכזו והפנינים שלו. אולם, הוא גם מאוד חושפני ולא משאיר הרבה מקום לדמיון. הוא יעלה לכן רק 14 דולר (כ-50 שקלים) ונראה שהקונות ברשת אהבו את המוצר, שכן הוא זכה לדירוג של 5 מתוך 5 כוכבים.

חוטיני משרשרת נוצצת של Fashion Nova ב-14 דולר

חוטיני משרשרת נוצצת של Fashion Nova. Fashion Nova, אתר רשמי
חוטיני משרשרת נוצצת של Fashion Nova/אתר רשמי, Fashion Nova

רוצות ללכת בעקבות קווין בי על המראה הנוצץ? למה שלא תנסו את שרשרת אבני החן הכסופה של Fashion Nova (Vegas Showgirl Rhinestone Body Chain). מדובר למעשה באשליה של חוטיני שאולי כדאי לשים אותו על גבh חוטיני אמיתי בצבע גוף כדי לא לחשוף יותר מדי. עלותו רק כ-14 דולרים (כ-50 שקלים).

תחתוני החוטיני בעלות הרצועות הדקיקות של Maison Close ב-22 דולר

תחתוני החוטיני בעלות הרצועות הדקיקות של Maison Close. Maison Close, אתר רשמי
תחתוני החוטיני בעלות הרצועות הדקיקות של Maison Close/אתר רשמי, Maison Close

אם אתן מחפשות מיקרו-חוטיני עדין ופשוט יותר, נסו את אלו של Maison Close (Le Petit Secret) אותם תוכלו לרכוש בעלות של 22 דולרים בלבד (כ-77 שקלים). החוטיני כולל רצועות דקיקות שעולות כלפי מעלה ויעילות למי שאינה רוצה לייצר קווים תחתונים מציקים שנראים לעין בבגד חושפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully