וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי אישרה? זנדאיה וטימותי שאלאמה בלוקים תואמים

עודכן לאחרונה: 21.2.2024 / 13:31

לקידום הסרט "חולית" הגיעו זנדאיה וטימותי שאלאמה למסיבת עיתונאים בסאול שבדרום קוריאה כשהם לבושים באותו האוברול בדיוק רק בגוונים אחרים. המראה הסופי מוצלח מאוד, אך האם זה עבר את אישורה של גברת ג'נר?

אחרי לוק הרובוטריקית של זנדאיה בלונדון כשהיא לבושה בפיס לא רגיל של מוגלר, המשיכו הקאסט לעוד מסיבת עיתונאים גדולה בסאול, דרום קוריאה, שם יש להם קהל מעריצים מפרגן במיוחד. כוכבי הסרט זנדאיה וטימותי שאלאמה, החבר הנוכחי של מלכת הביוטי קיילי ג'נר, הגיעו בלוקים תואמים והיסטריים ונראו לוהטים במקסימום. על שאלת השאלות - מי עשה את זה טוב יותר באמת שקשה לנו לענות, אך אי אפשר להתחמק מהסוגייה המטרידה - האם קיילי ג'נר שיתפה פעולה עם המהלך הזה?

זנדאיה, טימותי שאלאמה. GettyImages
זנדאיה וטימותי מתאמים לוקים למסיבת עיתונאים בסאול/GettyImages

מי שלא בקיא בהתרחשויות מאחורי הקלעים נציין כי באחד הטקסים האחרונים בהוליווד קיילי לא אישרה לשאלאמה להצטלם עם סלינה גומז על השטיח האדום, מה שהוביל להשתלשלות ריכולים של טיילור סוויפט וגומז שנתפסו בעדשת המצלמה לא מרוצות מהמהלך של ג'נר.

את הצילומים לצד זנדאיה הרותחת כמובן שהוא לא יכול היה לפספס, שכן השניים מקדמים סרט יחדיו, אבל הבחירה באותו אוברול בדיוק רק בגוונים שונים - מעניינת במיוחד.

על הקונספט אחראי כמובן הסטייליט הצמוד של זנדאיה לואו רואץ' אשר הלביש אץת השניים באוברול אדג'י עשוי עור עם ריצ'רץ' קדמי וחגורת מותן ועוד אלמנט ריצ'רץ' במכנסיים איתו אפשר לשחק לגזרה רחבה יותר או סקיני כפי שבחר שאלאמה.

כמחווה ללוקיישן האוברולים פרי עיצובו של מעצב מקומי מסאול juun j, טימותי בגרסה האפורה עם מגפיים תואמים וזנדאיה בגרסה הבהירה והשמנתית עם סטילטו תואמות וקורטוב של סקסיות תודות לפתיחת הריצ'רץ' וחשיפת הכתף. אהבנו את הלוק הסופי, מקוות שכל המעורבים פרגנו.

עוד בוואלה!

אומנותי או סתם מקריפ? שימו לב ללוק האחרון של זנדאיה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully