וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי רלוונטית שיש: דמי מור היא הפנים החדשות של המותג האהוב על הפאשניסטות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 11:34

השחקנית המצליחה שכבר תקופה נמצאת בפריחה אופנתית הצטלמה לקמפיין החדש של המותג הניו יורקי האהוב על המשפיעניות והפאשניסטות. בנות, ככה מוכרים בגדים

דמי מור היא הפנים החדשות של The Frankie shop, המותג האהוב על הפאשניסטות והמשפיעניות. השחקנית המשגעת בת ה-61 נמצאת ברנסנס האופנתי של חייה, חורכת שטיחים אדומים ויושבת בפרונט רואו של כל תצוגה נחשבת. הבחירה במור יכולה להיראות מעט מפתיעה, שכן המותג ברובו פונה לפלח שוק צעיר יותר מאשר גילה של הכוכבת, אך כשצוללים לזה רגע מדובר בליהוק נבון וחכם במיוחד שיפתח אותו לקהלים נוספים ויעניק עוד מימד חברתי חשוב.

מוטו המותג הניו יורקי שהוקם ב-2014 באיסט סייד בניו יורק הוא ש"נשים מרגישות טוב כשהן נראות כמו עצמן". המותג הפך למזוהה תודות לחליפות מחויטות בגזרת אוברסייז שמשדרות איזשהו לוק חכם אך לא מתאמץ יתר על המידה. כיום הוא כבר נמכר בבוטיקים השונים ברחבי העולם מעבר לאתר הרשמי ולחנויות הפיזיות בניו יורק, גם בישראל ברשת עמנואל ומינף את עצמו אונליין כאחד המותגים החביבים על המשפיעניות.

בתמונות החדשות נראית מור בפריטים מתוך הקולקציה החדשה ובהם מעיל טרנץ' מטריף מעור ב-696 דולר, מכנסי פינסטרייפ מוצלחים בכחול נייבי ופסים לבנים עם וסט סטרפלס תואם, ועוד בלייזר שמנת עם פסים שחורים בגזרת אוברסייז, חלק מחליפה מוצלחת.

עוד בוואלה!

לחזייה שלום: דמי מור שומטת לסתות בשני לוקים מטריפים

לכתבה המלאה

לפתיחת הפופ אפ בלוס אנג'לס בשיתוף הסטודיו לקריאייטיב 'קרוסבי' לבשה מור לוק מונוכרומטי על טהרת האפורים - מכנסיים ב-99 דולר בגזרה גבוהה ורגליים רחבות, חולצה מכופתרת תואמת אותה דאגה לכפתר לחלוטין כולל הצווארון, מעל ז'קט ארוך בגוון כהה במקצת ונעלי סירה מחודדות באפור מטאלי של פרואנזה סקולר ב-750 דולר.

  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully