וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חובה להכיר: הקול גירל הברזילאית שמטריפה אותנו

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 7:10

פעם זו שמלה עשויה משיער פלטינה שופע שמצריכה סירוק, איך לא, ולמחרת תמצאו אותה מטיילת בחליפת באגס באני בשילוב תיק לואי ויטון עצום, או במעיל ורוד שמתנפח. קבלו את: ליביה נונס מרקס, דוגמנית, משפיענית ברזילאית והאיט גירל הכי קולית בנמצא שאתן חייבות להכיר

בשנה החולפת עקבנו באדיקות אחר מלבושיה ומעלליה של ליביה נונס מרקס - שם במה ברשתות "ליביה" (Livia) - דוגמנית ומשפיענית ברזילאית עם סטייל היסטרי, לפרקים מוטרף, ותמיד מאוד ייחודי. אך בחודשים האחרונים, משהיא לוקחת את זה לרמה הבאה, החלטנו שזו העת בה אתן חייבות להכיר אותה.

ילידת ברזיל בת ה-25 נישאה לפני 3 שנים לבחיר ליבה אדיבה מרקס, שהוא פרקטיקלי בן לשושלת אצולה - הוא מבעלי מניות הרוב והמנכ"ל של Cimed, אחת מחברות התרופות הגדולות בברזיל אותה ייסד אביו המנוח. אבל גם לפניו, כבר בשנת 2018 ליביה זכתה לפופולריות עצומה (בעיקר במדינת הולדתה), זאת בזכות ערוץ היוטיוב המצליח שפתחה בו שיתפה טיפים לטיפוח העור, הדרכות איפור, ועל הדרך גם את הלייף סטייל הצבעוני והנוצץ שלה. מאז היא מפלסת את דרכה לתהילה, לאט ובטוח, גם מחוץ לגבולות דרום אמריקה.

לאחרונה המשפיענית היפהפייה חצתה את סף מיליון העוקבים באינסטגרם, בעוד שבטיקטוק מתאבססים אחריה 728.1K עוקבים. סרטוני האנבוקסינג וה"בואו להתלבש איתי" שהיא מייצרת מבטיחים הנאה צרופה, גם בגזרת חובבי ה-ASMR. ואיך יודעים שהיא אושיית אופנה בינלאומית בהתהוות? ובכן, מספיק להתבונן על התצוגות שהיא פקדה בימים האחרונים בשבוע האופנה בפריז - כשבתי האופנה הגדולים ביותר דאגו להלביש אותה מכף רגל ועד ראש; ליביה הייתה חיזיון בשמלת מיקרו מיני לבנה מפוסלת בתצוגה של ולנטינו, תעלה במדויק את האסתטיקה הדרמתית של סקיאפרלי, והפציעה הכי פרשית וזוהרת בפרונט רואו של רבאן.

אם ננסה לאפיין אותה במשפט אחד; ליביה היא אשפית התחפושות והתלבושות. אצלה אין דבר כזה 'סתם להתלבש', אלא היא ממש מתמסרת בכל פעם לדמות אחרת בהמצאתה. יום אחד תמצאו אותה מסתובבת בחליפת פיג'מה של באגס באני יחד עם תיק לואי ויטון עצום, ולמחרת היא כבר עולה על לוק הכי גלאם - שמלת ערב סקסית של דה אטיקו לצילומי השער למגזין ווג ברזיל. אבל כאחד משיאי הלבוש הכי מטמטמים שלה לאחרונה אפשר להכתיר את השמלה בעיצוב הלייבל הקוריאני Kimhekim, שעשויה כולה משיער פלטינה שופע אשר הצריכה סירוק מוקפד, איך לא. ואם יש לכן אוסף של מטפחות משי שוות, מומלץ לצפות בה כיצד היא מייצרת אאוטפיט שלם ומעולה רק מהן.

ה-דבר שהופך אותה לקול גירל האולטימטיבית לטעמנו, היא העובדה שליביה לא לוקחת את עצמה ברצינות יתרה. היא מוכנה ללכת עד הסוף, ואז עוד קצת, כולל להשתטות ואף לגרום להרמות גבה, והכל במטרה לגלם במאת האחוזים את הדמות שהיא בחרה לאירוע או לפעילות מסוימת. כל זה בעודה מקפצת בין יבשות בערך כמו שאנחנו יוצאות לסידור זריז בישוב סמוך. כך למשל, לחופשת סקי פוטוגנית באספן, האיט גירל שלנו ממש לא הסתפקה באריזת בגדים תרמיים בסיסיים, אלא הגדילה והוסיפה למלתחת השלג שלה: חליפת 3D בסילואטת פרפר של המותג RAXXY שבתוכה נראתה כאילו יצאה ממשחק מחשב מפוקסל, חליפת לטקס בוורוד מסטיק של TABBE הכוללת מעיל מתנפח (אליו התלווה מפוח והכל), והיא קינחה עם מעיל טדי בעל כובע תואם ועצום בצורת דובי בעיצוב ונלה אלונסלו.

עוד בוואלה!

צ'ורי צ'ורי: איוונקה טראמפ מטריפה בחתונה מהסרטים

לכתבה המלאה

מנגד, כשהיא נמצאת בסביבה הטבעית שלה בברזיל, שם מאוד טרופי, לח ולוהט, ליביה מעדיפה לחשוף כמה שיותר גוף, ושיזוף. היא בעיקר בריאה על בגדים ואקססוריז מרשרשים, בדגש על כאלה שעוצבו בידי מותגים ברזילאיים אותנטיים - להם היא מעלה חשיפה ואת רמת הנחשקות. הו ליביה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully