וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו לסת, שיזוף והרמת גבות: בשביל להיות יפה (לעיתים) צריך לסבול

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 7:59

החורף הכבד מאחורינו ואיתו תחושת הקלילות הספונטנית בהתנסות בטיפולים הנחשבים של הרגע. טיפול קסם לקו הלסת, שיזוף מטריף והרמת גבות אל על - הקרבנו והבנו - בשביל להיות יפה, לעיתים, צריך לסבול

שיזוף אחרי מקלחת. מסך פינטרסט poosh, צילום מסך
התייצבנו לצו 8 של הביוטיֱ!/צילום מסך, מסך פינטרסט poosh

עלייתו של שוק הטיפולים האסתטיים והלא פולשניים הולך ותופס מקום של כבוד על מדפי ההיצע השונים, לאור הביקוש אצל הצרכניות הסקרניות. עם זאת, ככל שיותר ויותר אפשרויות לטיפולים קוסמטיים מתפתחות ומכות שורש, קשה מאוד לדעת מה בדיוק כל אחד מהם עושה ומה מייחד אותם, שלא נדבר על איזה (אם בכלל) מתאים לכל אחת ואחת.

לשם כך, חברתכן הנאמנה התייצבה (שוב) בצו 8 של צבא הביוטי והתנסתה בשלושה טיפולים טרנדים במיוחד במגמה הנוכחית, כאלה המחייבים בדיקה מעמיקה: גולד ליפט בקו הלסת והצוואר, שיזוף בהתזה והרמת גבות.

טיפול גולד ליפט של הקוסמטיקאית קרן ברטוב. יח"צ,
ביי לסנטר הכפול, היי לקו לסת וצוואר מהודק/יח"צ

טיפול גולד ליפט לקו לסת והצוואר

אל הטיפול אצל הקוסמטיקאית קרן ברטוב הגעתי בידיעה שישנו טיפול חדשני, המסייע בהרמה וחיטוב של קו הלסת וממצק את עור הצוואר - וכל זה ללא נגיעות פולשניות. כלומר, אין צורך בניתוחים, מזרקים או כל אופרציה מורכבת אחרת. טיפול ה'גולד ליפט' כבר הצליח לכבוש את האושיות הבינלאומית שברטוב אימצה לחיקה בקליניקות הנחשבות ברמת אביב ובנוטינג היל, לונדון.

אחרי אלחוש באזור המיועד לטיפול (ישנה אופציה לקו הלסת, צוואר, סנטר כפול, גבות ועפעפיים), המכשיר עושה סטימולציה של העור וגורם לגוף לייצר באופן טבעי את הקולגן והאלסטין שאנחנו מתחילות לאבד החל משנות ה-20 לחיינו.

חווית ההתנסות? לא הכל היה קסום חברות. האווירה מהממת, המיטה חמימה, הריחות היסטריים והטאץ' אלוהי. אבל מה? יצאנו מהטיפול כאובות מאוד, אך מרוצות. המזל הוא שמדובר בטיפול די מהיר, רמת הכאב היא בהתאם לרמת הרגישות של כל אחת, ויש לציים כי המטפלת נתנה התראה בתחילת הטיפול כי מדובר באירוע לא קל. אז מה תראו בצאתכן מטיפול הקסם? תוצאות מיידיות אין וזאת משום שאת התוצאה הסופית ניתן לראות רק ארבעה חודשים אחרי, ואת השינוי הראשוני כחודש לאחר הטיפול.

היתרון: ביי לבוטוקס + תוצאות שמחזיקות לשנתיים.
החסרון: לרגישות - כאבי תופת לא מהעולם הזה ברגע הטיפול.
המחיר: החל מ-3,500 שקלים (תלוי אזור).

עוד בוואלה!

בדקתי 6 תחתוני מחזור והמסקנה שלי ברורה - אני כל כך מתגעגעת לטמפונים

לכתבה המלאה

שיזוף פרימיום בתא התזה אוטומטי - THE TANNING CLUB

את עפרי מצא כולכן ודאי מכירות כמעצבת האופנה והפאשניסטה עם הבלונד המשגע. מעבר לכך מנהלת מצא את מתחם הביוטי בהרצליה, הכולל סטודיו עם פריטיה, מספרת הבוטיק של תומר גלעדי (בין היתר בן זוגה) ואת מועדון השיזוף בהתזה THE TANNING CLUB. הכרחי להודות כי אני אחת שנשרפת בשמש די בקלות, הנמשים יוצאים, נקודות החן חוגגות ואיתן החרדיות הקיומיות. מה לא ניסיתי - מוסים למריחה, ספריי, מגבונים וכל תכשיר מוצע בהתאם לטרנד החם של הרגע. כולם היו בניי, אבל אז נחשפתי לשיזוף בהתזה, שעד כה חשבתי שמיועד בעיקר לבאדי בילדרס, כלות ודונלד טראמפ.

התא האוטומטי לשיזוף שנמצא תחת ידיה של מצא, הוא הדבר הפשוט ביותר לתפעול, לא מלכלך וההיי לייט של האירוע - לא מותיר ריח לוואי כמו בתכשירים המוכרים. תמיסות השיזוף מגיעות בשני גוונים, מדיום ודארק, אלו הן גם התמיסות השקופות שכאמור לא מלכלכות בגדים, מצעים ומגבות חלילה. מי שתרצה לקחת את הגוון צעד אחד קדימה, יכולה להוסיף ברונזר לתמיסת הבסיס, הנותן גוון עמוק וכהה אף יותר. החסרון שלו הוא שהתהליך קצת פחות נעים עקב הריח ושאריות הצבע על הבגדים, שגם הם יורדים בקלות בכביסה רגילה (מומלץ לכלות).

ההתזה עצמה נמשכת 3 דקות, כולל דקת ייבוש, בליווי צמוד של קול נשי אוטומטי המלווה אותך עד צאתך לשלום - כך שאין חשש לפדיחות צבע מיותרות. את הגוון הסופי ניתן לראות אחרי 24 שעות, בסיום ההתזה הפיגמנט מתחיל להיתפס על העור וניתן להתקלח אחרי 6-8 שעות. כמה זמן הצבע יחזיק? 7-10 ימים. לעיתים אפילו יותר, במידה ותחזקת עם חמאת גוף מיועדת הנמכרת גם היא במכון.

היתרון: שיזוף מלא ואחיד, ייבוש מהיר (אפשר לשכוח מהפן שאחרי מריחת המוס הקבוע שלך).
החסרון: כתמי צבע בכפות הידיים במידה ולא נזהרת עד לזמן המקלחת הראשונה - לפני כניסה לתא משתמשים בקרם סיליקון שמנטרל את הצבע, שנמצא לשימושכן לצד התא.
המחיר: 200-230 שקלים, חמאת גוף משלימה ב-120 שקלים.

סידור, הרמה וקיבוע גבות

הגישה להרמת וקיבוע גבות שינתה את חוקי המשחק עבור אלה המחפשות מראה "ערני" יותר לשערות המתנוססות מעל עיניהן וממסגרות אותן. הג'לים המוצעים כיום לסירוק והרמת גבות מגיעים במנעד רחב של אפשרויות שייטיבו עם המסורקת (או שלא). אמידות, הזנה על ידי החומרים ממנו נוצר, מבריק או מאט, שקוף וקליל או נוקשה ומלבין, לצרכנית הישראלית באמת לא חסר מגוון. אממה, כשהחומר עצמו לא מספיק טוב הוא עלול לגרום לנשירת שיער ופגיעה בסיב השיערה. מעבר לכך, העובדה שצריך למרוח את זה כל יום כחלק משגרת הבוקר היא כאב ראש בפני עצמו.

לפני ואחרי: הרמת גבות של תלמה גרסיה. תלמה גרסיה, מערכת וואלה!
לפני ואחרי: מבחינות בהבדל?/מערכת וואלה!, תלמה גרסיה

ובכן, החלטנו ללכת על כל הקופה וניגשנו אל אמנית הגבות והציפורניים תלמה גרסיה. מעבר להתמחות במיקרובליידינג המבוקש, גילינו את השיטה היעילה להרמת הגבות ומקסימום קיבוע למשך זמן ארוך יותר מהרגיל. הליך נורא קצר, לא מורגש, לא כואב, המלצה שלנו? פנקו את עצמכן בנמנום קל תוך כדי סבבי המריחה.

מה שחשוב לדעת כאן הוא שמטרת הטיפול היא לא בהכרח להרים את הגבות אל על בצורה לא טבעית, אלא להעניק לשיער אלסטיות ותנועתיות ולקבע אותו במקומו הטבעי באופן המסתיר אזורים דלילים או לא אחידים. התוצאה היא מראה מעוצב, מלא ונקי לעין, הנשאר עד כחודש ימים לאחר הטיפול הראשון.

היתרון: גבות מסורקות לאורך כל היום ללא מאמץ, גם אם קצת זזות הסידור פשוט בהרבה.
החסרון: זה לא מחזיק זמן רב ויש לחזור על הטיפול פעם בחודש-חודשיים.
המחיר: 300-350 שקלים להרמת גבות/ריסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully