וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנות לאירוע הגדול: גווינת' במכנסונים, זואי קרביץ בשמלה שקופה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 8:37

רגע לפני טקס האוסקר הגיעו כל הכוכבות השוות למסיבה המקדימה של מגזין הוואניטי פייר בחסות סן לורן. היילי ביבר, זואי קרביץ, אוליביה ווילד וגווינת' פאלטרו שקפקפות

לפני פחות משבועיים הגיעו הכוכבות לתצוגה של המותג הצרפתי המצליח סן לורן בפריז. אוליביה ווילד היממה בחולצה שקופה לחלוטין כאשר היא בטוטאל לוק על טהרת החומים, ועל המסלול נראו גם כן משחקי שקיפויות אינסופיים כשחצאית מידי או שמלות צמודות הפכו רק כקישוט לתחתונים מחטבים. בהמשך ישיר למוטיב החושפני הגיעו אמש (שבת) הכוכבות ההוליוודיות למסיבה של הוואניטי פייר בחסות סן לורן, החימום הגדול לפני טקס האוסקר שיתקיים הלילה.

המתלבשת המצטיינת זואי קרביץ בחרה בשמלת מעטפת שקופה של סן לורן עם צווארון קולר שמעניק גם גב חשוף, פרי דה ניפל כמובן, ולצידה האקססורי השווה ביותר צ'נינג טייטום. אוליביה ווילד התעדנה הפעם עם שמלת סליפ שקופה במקצת (הכל יחסי כן?) בצבע שחור של סן לורן, סנדלים מינימליסטיים וצמידי סטייטמנט כסופים.

גם גווינת' פאלטרו נראתה משגע כשזו בחרה חולצת גולף שקופה ומתחתיה בצבצה חזיית משולשים. גרביונים מבריקים ומעליהם מכנסונים שחורים קטנים בגזרה גבוהה, נעלי הסלינג בק החמות של סן לורן ומעל הכל בלייזר שחור מחויט.

עוד בוואלה!

עם מחשוף חצוף (וצפוף): היילי ביבר בסשן תמונות רותח

לכתבה המלאה

היחידה שלא נכנעה לשקוף, באופן די מפתיע האמת, הייתה השגרירה המובילה היילי ביבר שבחרה בחליפת אוברסייז מחויטת בגוון חום כהה עם בלייזר בכפתור כפול, מכנסיים רחבים מהם בצבצו סטילטו חומות בגימור לקה של המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully