וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע מה?! ככה עדן פינס מציירת נמשים בעזרת ברוקולי

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 10:26

טריק הטיקטוק החדש כבש כבר את דסק נסייניות הביוטי, כל מה שנדרש הוא ראש ברוקולי וקוניסלר נוזלי. עדן פינס כבר ניסתה - והתוצאות? בהחלט מעניינות. ככה תעשו את זה

@eden_fines לא מאמינה שנפלתי לטרנד הזה …… ?? @ilmakiage_israel #broccoli #freckles #makeup ♬ im obsessed - hosna

פריצת ביוטי חדשה השתלטה על מחוז הטיקטוק והרי לכן התראת ספוילר: היא כוללת שימוש בירקות ירוקים - היישר ממזווה המקרר. טכניקות האיפור הטרנדיות שמצליחות לתפוס גל ברשת החברתית, הולכות ומתפתחות ויחד עם זאת גם נהיות מקוריות יותר, ברמה שלא חשבנו שניתן להגיע אליה. הפעם, לנסייניות השונות הייתה מטרה אחת ברורה והיא לייצר את מראה הנמשים המושלם, שהפך לחם במיוחד בשנה האחרונה.

מי שהספיקה לטבול את עצמה בקרקעית טרנד ה-#broccolifreckles, שזכה ליותר משלוש מיליון צפיות תחת ההשטאג שקיבל, זו לא אחרת מעדן פינס. הדוגמנית, ממש כמו תלמידה חרוצה יצאה לחקור את יצירת המראה המנומש והצטיידה בראש ברוקולי וקוניסלר. "לא מאמינה שנפלתי לטרנד הזה… ??", כתבה בחשבון הטיקטוק שלה ל-223 אלף עוקביה.

עוד בוואלה!

לחסכניות היוש: איתרנו טריק קליל לטינט ביתי לסומק בלחיים

לכתבה המלאה

אז איך זה עובד? כל מה שעלייך לעשות הוא לחתוך לך פרחון קטן מראש ברוקולי ולטבול אותו במעט קונסילר או מייקאפ נוזלי (במקרה של פינס הלכה על קונסילר מבית איל מיקאג'). יש שיניחו את החומר ישירות על העלים ויש שימרחו קודם כל על גב היד ויטפחו בעדינות כדי לפזר חלק מהפיגמנט באופן שווה.

בשלב הבא כבר אפשר להתחיל במלאכה האמנותית ולהניח בעדינות את ראש הברוקולי על הלחיים והאף. טפיחות קלות נוספות על המצח והסנטר, ולפי הנסייניות? את אמורה להיות מסודרת. נשמע קל, כל עוד את בטוב עם זה שאת צריכה להוציא באופן חוזר על קניית ברוקולי ברשימת הסופר השבועית.

חוץ מזה, נראה שהטרנד הויראלי עושה עבודה די ריאלית - גם אצל הפינסית. הטריק החדש אומץ על ידי מי שרוצה להוסיף מגע שובב וגחמני למראה האיפור היומיומי שלהן והתוצאות בשטח רק מראות שהוא בהחלט כבש את עמדות האיפור של המעוניינות בכך. תנסו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully