וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו בדיחה?": העוקבים לא חסים על לוק הסמרטוטים של קים קרדשיאן

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 13:51

בלוק שיצא היישר משנות ה-2000 המוקדמות, קים קיי הצליחה לייצר תאונת אופנה טראגית המורכבת מלא מעט פרינטים וסוגי בד שונים. העוקבים לא חיכו עם הדאחקות על חשבונה, אבל לה? לא נראה שזה הזיז משהו

The Kardashians - Season 3 Official Trailer/Hulu

רגע אחד של חוסר תשומת לב (מקוות מאוד שזו הסיבה), גרם לתומכיה של קים קרדשיאן לאבד אמון אופנתי בה, לאחר שהחליטה לפרסם לוק טראגי במהלך הטיול האחרון שלה לפריז. בסוף השבוע האחרון פינקה קימי את עוקבי האינסטוש ברצף תמונות בפוסט קרסולה, לצד הכיתוב "Paris Files" - עד כאן הכל נורמטיבי ויפה. לכאורה.

הפוסט שהחל במראה הגלאם המוכר, הסתיים כאסון אופנתי שככל הנראה יישאר שנים על רצפת הסטיילינג הכושל של מייסדת 'סקימס'. בתמונה הראשונה נראית קימי בלוקים שאנחנו לגמרי רגילות לראות אותה בהם מבית בלנסיאגה. קצת מחשוף מוגזם, מעיל חום פרוותי וסגירת פינה עם משקף ענק. תמונה אחרת בה נראית עם מעיל שחור מעולה בגזרת מקסי, כזה שהסתיר את רגליה - לא משהו שלא נתקלנו בו בעבר.

קים קרדשיאן לובשת בלנסיאגה בפריז. מסך אינסטגרם kimkardashian, צילום מסך
מה נסגר?/צילום מסך, מסך אינסטגרם kimkardashian

הרגע המצער הגיע בתמונה החמישית לרצף. לצערנו, קשה מאוד לתאם את מה שרואים בתמונה המסורבלת, אבל אם נסכם את זה במשפט - קים קיי הלכה על אנסמבל שכבות כבד במיוחד שכלל יותר מדי סוגי בד לא קשורים. אז מה היה לנו שם? טופ עם מספר שכבות בפרינטים גסים וגזרות שונות אחת מהשנייה - גופיית תחרה שחורה על גופייה מנומר, שנחתה על בסיס בז' שנלבשה מעל חולצת טי כהה וכללל זה מעל חולצה אפורה בעלת שרוולים ארוכים.

בלוק שנראה שנשאב היישר משנות ה-2000 המוקדמות, נרשמו בחלקו התחתון גרביונים בגובה הירך עשויים מתחרה שחורה. אלה נלבשו מעל טייץ (או משהו כזה) לבן וסגירה עם שוז גם מבית המותג היוקרתי - מגפיים שחורים ומחודדים עליהם מתנוסס לוגו המותג באבזם זהוב וגדול.

עוד בוואלה!

"ראיתי מבעד לחולצות השקופות שלך": לני קרביץ הוא אב השנה

לכתבה המלאה

בגזרת האקססוריז (כאילו זה מה שחסר ממש), אחזה קים בתיק שחור מרובע שכלל קישוטים צבעוניים ושמה באותיות גדולות וכסופות באנגלית. העוקבים כמובן לא הצליחו להישאר אדישים ללוק הנבחר, ואנחנו כמובן יכולות להבין גם למה רובם חשבו שמדובר בבדיחה. "כשאני בשדה התעופה ואומרים לי שאני באובר ווייט", כתבה אחת העוקבות ואחרת חיזקה והשתעשעה: התמונה החמישית זה מה שאני רואה כשאני מבקשת מהבן שלי לנקות את החדר שלו והוא שקט יותר מדי זמן". כמובן שהיו את אלו שהרחיקו לכת: "את נראית כמו ביאנקה סנטורי בתמונה הזו" (אשתו החדשה של הגרוש קניה ווסט).

נראה שאשת העסקים לא ממש התרגשה מתגובות הדאחקות על חשבונה, שכן לאחרונה סגרה שבוע אופנה נוסף בפרעז שם השתתפה באירוע סתיו-חורף 2024. כזכור, בחודש ינואר האחרון מונתה שוב האחות לבית משפחת קרדישאן לשגרירה הרשמית של בלנסיאגה במטרה לשמור על מערכת יחסים ארוכת שנים עם המותג. זאת לאחר ניתוק קשר עסקי עם הצוות בבלנסיאגה עקב קמפיין שגרם לזעם רב ברשתות, שהציג ילדים לצד פריטים בסגנון סאדו-מאזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully