וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה שנוח לה: זנדאיה בלוק טניס עם החצאית הכי שימושית העונה

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 11:24

היציע בגמר טורניר הטניס ה'אינדיאן וולס', התכבד בנוכחותה של השחקנית האהובה לצד בן הזוג, טום הולנד. שמחנו לראות שהזוגיות עוד מתקיימת (בכל זאת היו שמועות), אבל יותר שמחנו למראה לוק הטניס המדויק של זנדאיוש

זנדאיה וטום הולנד במשחק טניס, מרץ 2024. Matthew Stockman, GettyImages
זנדאיה וטום הולנד במשחק טניס, מרץ 2024/GettyImages, Matthew Stockman

גמר האינדיאן וולס, טורניר הטניס הגדול המתקיים מדי שנה בקליפורניה הסתיים אתמול בנצחון מתוק לטניסאית הפולנייה איגה שוויונטק בת ה-22. מי שהגיעה להנות מצפייה במשחק המרתק זו זנדאיה לצד הבויפרנד והשחקן, טום הולנד. זאת לאחר שמועות רבות בשבועות האחרונים על כך שהשניים כבר לא. ובכן, שמחנו להתבשר על כך שהזוג היפה עדיין קורה ובגדול, אבל עוד יותר שמחנו למראה לוק הטניס המדויק של השחקנית בת ה-27.

זנדאיה והטניסאית איגה שוויונטק, מרץ 2024. Clive Brunskill, GettyImages
זנדאיה והטניסאית איגה שוויונטק, מרץ 2024/GettyImages, Clive Brunskill

הכוכבת זוכת האמי, עלתה על מדי הטניס והציגה אאוטפיט שיק ספורטיבי בשיאו. ממש כלבבנו - נוח, עם קריצה סקסית על הפלטה הלבנה והנקיה. הסממן הראשי לזיקה לטניס, היא כמובן חצאית המיני הלבנה והכיפית שהתנופפה לה בעדינות, לצד רצועת מותן גבוהה שהבליטה את מידותיה וחיטבה את האזור. חצאית קרופ כזו היא מהשימושיות לכל אלה המחזיקות בהן במלתחה האישית, שכן היא מתאימה לימי הקיץ הבוערים אך גם לתקופת עונת המעבר - בהן ניתן לשלב את הפיס הורסטילי עם סוודרים אוברסייז או בלייזר מחמיאים.

עוד בוואלה!

אומנותי או סתם מקריפ? שימו לב ללוק האחרון של זנדאיה

לכתבה המלאה

בהובלתו של הסטייליסט הצמוד לואו רואץ' (שלעומת לוק הרובוט האחרון די נרגע חייבות לציין), שאר הלוק נשאר בקומפורט זון. לחצאית התווסף סווטשירט לבן מסריג צמר משי תואם מבית לואי ויטון, הנושא את לוגו המותג באדום-שחור-ירוק, בצידו השמאלי. בעוד שהצווארון ורצועת המותניים מכניסים תחושה מובנית לצללית הקז'ואלית בעזרת הסיומת הרחבה, שגרמה לפיס להיראות קצת יותר מעניין מעוד סווטשירט שגרתי.

תיק טניס לואי ויטון. מסך אינסטגרם, צילום מסך
תיק טניס לואי ויטון/צילום מסך, מסך אינסטגרם

בגזרת השוז הלכה על סניקרס לבנות ופשוטות, חולצת טי בסיסית, השלמה נוצצת של זוג עגילי יהלום צמודים ותיק מבית המותג בצבע חום ועליו כדור טניס צהוב ממותג. מראה הטניסאית לא ממש זר לה, לאחר שזו נבחרה להיות הדמות הראשית בסרט הספורט הקומי Challengers, שאמור לצאת לאקרנים בחודש אפריל הקרוב - בו העלילה סובבת סביב משחק הטניס האהוב.

כאמור, זנדאיוש הגיעה בליווי הולנד בן הזוג. הוא מצידו, חוץ מצחקוקים ואינסוף פטפוטים מהיציע, הלך על חולצת מכופתרת חומה שכפתוריה נשארו פתוחים לרווחה ותחתיה צצה גופיה לבנה רופפת. מאוחר יותר, זנדאיה ניגשה לברך את שוויונטק, המנצחת במשחק הגדול וסיימו את ההיכרות בתמונת מזכרת ליד המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully