וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומכים בעזה? לואי ויטון יוצאים בקולקציה בצבעי דגל פלסטין

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 14:04

מותג היוקרה הצרפתי השיק קולקציית רדי טו וור בצבעים מרמזים לדגל פלסטין. הגולשים ברשת לא חיכו דקה וכבר החלו בקריאות להחרמת המותג. אבל מה גילינו? הצבע האדום הוא בכלל פוקסיה

קולקציית קיץ 2024 של לואי ויטון. אתר רשמי louisvuitton, צילום מסך
קריאות זועמות לחרם/צילום מסך, אתר רשמי louisvuitton

המלחמה המצערת שהחלה בחודש אוקטובר האחרון, הביאה עמה לא מעט התחככויות גם מחוץ לגבולות ישראל-עזה. בגזרת עולמות האופנה והביוטי היו לא מעט מותגים (שאנל למשל) שיצאו בתמיכה בנו ועל זכותה של ישראל להגן על עצמה לאחר מתקפת הטרור וחטיפת אחינו לשטח עזה. מנגד, נוכחנו לראות כי מותגים בעלי שם דומיננטי בתחום האופנה לקחו ותפסו את הצד הלא נכון של ההיסטוריה ובדרכם החליטו להראות תמיכה בעם הפלסטיני ומכך באופן חד משמעי - גם בארון הטרור חמאס.

קולקציית קיץ 2024 של לואי ויטון. אתר רשמי louisvuitton, צילום מסך
על רקע פסים? לא נעים/צילום מסך, אתר רשמי louisvuitton

עוד בוואלה!

חרם אופנתי: פריטיה של דודו בר אור מוסרים מהאתרים הגדולים בעולם

לכתבה המלאה

כולנו זוכרות את הצעיף של זארה שגרם לסערה ברשתות החברתיות, לאחר שהמותג הספרדי החליט לשווק את קולקציית הצעיפים החדשה על רקע מרמז שלא משאיר מקום לבלבול. פוסט בחשבון האינסטגרם של המותג בו נראית הדוגמנית ועליה צעיף צמר ארוך וירוק עם עיטורי פרנזים, על חולצה שחורה כשהיא מצולמת על רקע אדום בוהק.

קולקציית קיץ 2024 של לואי ויטון. אתר רשמי louisvuitton, צילום מסך
מסתבר שהאדום הוא בכלל פוקסיה/צילום מסך, אתר רשמי louisvuitton

כעת, מה שעורר את זעמם של העוקבים וחובבי האופנה היא הקולקציה החדשה של לואי ויטון שתפסה את עיניהם. הקולקציה המדוברת היא חלק מפריטי הרדי טו וור של המותג הצרפתי, בין הפיסים ניתן למצוא חולצות טי, סוודרים ומכופתרות. הזיהוי האינטואיטיבי הראשוני כמובן הוא צבע הלוגו של המותג ששינה את גווניו לשחור-אדום-ירוק. ראשי התיבות של השם LV זו לצד זו, כשאת צבעי האבטיח לא ניתן לפספס. ספק רמיזה לקיץ הקרב ואיתו הקולקציה הקלילה, ספק תמיכה בעזה ושחרור פלסטין.

קולקציית קיץ 2024 של לואי ויטון. אתר רשמי louisvuitton, צילום מסך
"לואי פחון"/צילום מסך, אתר רשמי louisvuitton

הלוגו החדש שעורר את הסערה הנוכחית הוא בעצם הלוגו עונתי של המותג, ואנחנו כאן כדי לספר לכן שהאדום שנראה מרחוק הוא בכלל צבע פוקסיה בוהק. כך או כך, המשתמשים ברשת לא חיכו דקה וכמובן החלו להציף באמירות קריאה להחרמת המותג. גם ניקול ראידמן הצטרפה לחגיגה כששיתפה פוסט בנושא בסטורי בעמוד האינסטוש שלה וכתבה: "לואי פחון", לצד אמוג'י של דגל ישראל וסרט החטופים הצהוב. "נאלץ להחרים גם אותם", כתב אחד המבקרים לצד תגובות דומות בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully