וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייעצה ברשת מה ללבוש לחתונת אחיה וחטפה: "החזה שלך בחוץ. אל תתעלי על הכלה"

4.4.2024 / 0:03

לקייט יש קצת יותר מ-11 אלף עוקבים בטיקטוק, אז היא ניצלה את הבמה כדי להתייעץ איתם על בחירת האאוטפיט המושלם לחתונה של אחיה. היא לא ציפתה שאנשים ישללו את כל האופציות ויטענו שהיא מנסה לגנוב את הפוקוס מהכלה

קייט מודדת אאוטפיטים לחתונה של אחיה/TikTok/@kgccx_

לקייט יש עמוד טיקטוק שצבר 100 אלף לייקים ויותר מ-11 אלף עוקבים, בו היא משתפת רגעים משגרת חייה האינטנסיבית. אחד הסרטונים הפופולריים ביותר שלה הוא דווקא זה שחטף הכי הרבה ביקורת, כשקייט בתמימותה ניצלה את הפלטפורמה כדי להתייעץ עם הצופים מה כדאי לה ללבוש לחתונה הקרובה של אחיה. היא הציגה מספר תלבושות לקהל כשבכולן היה דבר בולט אחד - החזה שלה.

בסרטון הסבירה קייט שהיא לא מצליחה למצוא את האאוטפיט המושלם לחתונה אז החליטה לפנות לטיקטוק כדי לשאול את דעת הקהל. "יש לי כמה תלבושות למדוד עבור החתונה הקרובה", היא אמרה, "קבלו החלטה בשבילי!". קייט סיפרה שהיא רוצה תלבושת תואמת לבו הזוג שלה ולכן הלכה על צבעים משלימים - גוונים של ירוק וורוד. היא הוסיפה שהיא לא מחפשת שום דבר "נשי מדי". לא ברור אם במכוון או לא, אך כל אחת מהתלבושות חושפת יותר מדי מהחזה שלה. זה לא אנחנו אמרנו: הסרטון חטף מבול של תגובות המעירות על החזה שלה.

ההאוטפיט הראשון הוא שמלת מיני ירוקה בעלת חתך גדול בכתף, שרוולים רחבים ומחשוף עמוק. היא נראית קופצת מעלה ומטה כדי לבחון שהשמלה לא נופלת: "אני מרגישה שאם אמשיך לעשות את זה, הפטמות שלי ייצאו החוצה בסופו של דבר!", היא אמרה. האופציה השנייה הייתה שמלה ירוקה נוספת - הפעם בגוון קצת יותר בהיר. היא עשויה מבד ג'רסי, ושוב בעלת מחשוף עמוק וחתוך עמוק וגבוה בירך. "זה נמתח כך שזה גורם לי להרגיש שאני יכולה לרקוד כל הלילה, אבל אני קצת חוששת שזה עלול להיות חשוף מדי לחתונה משפחתית", היא הרהרה.

הנה הסרטון שלה עם כל האפשרויות. מה אתם אומרים?

התלבושת השלישית שקייט ניסתה היא שמלת סטרפלס ורודה עם מלמלות. היא סיפרה שהיא גרמה לה להרגיש כמו "האימוג'י של רקדנית הסלסה". "אני די אוהבת איך שזה זז," היא אמרה, "זה עושה לי חשק לרקוד ואני מרגישה שאוכל להתחמק מהערות על אכילת יתר כי המלמלות - המלמלות מסתירות די הרבה".

האאוטפיט האחרון שקייט ניסתה היה חליפת מכנסיים מבית ASOS בעיצוב ורוד וסגול משגע, עם מכנסיים מתרחבים. "זו חליפה ואני אוהבת חליפות", אמרה, לפני ששאלה שוב: "האם זה חושף יותר מדי שדיים?". היא גם אמרה שבעוד שהיא מרגישה "יותר בנוח" בחליפה, היא חוששת שזה מרגיש "זול" וכאילו "יכול להיקרע בכל רגע". קייט גם צחקה מעט על האאוטפיט: "יום אחד אסתכל אחורה ואומר לעצמי, 'מה עשית? מה עשית עם המכנסיים בהדפס הזיקוקים הגדולים האלה? היינו בשנות ה-60, ה-70?'".


עוד בנושא:
"החזה קופץ החוצה": שמלת הכלה הנועזת שמעוררת סערה

"חשבתי ששמלת הכלה שלי מושלמת, עד שהפטמות יצאו החוצה"

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אופציה ראשונה:

קייט מודדת שמלות לחתונה של אחיה ומתייעצת עם הצופים במה לבחור. tiktok.com/@kgccx_, צילום מסך
קייט מודדת שמלות לחתונה של אחיה ומתייעצת עם הצופים במה לבחור/צילום מסך, tiktok.com/@kgccx_

אופצייה שנייה:

קייט חטפה ביקורת על כך שכל האפשרויות שלה לחתונה חשופות מדי בחזה. tiktok.com/@kgccx_, צילום מסך
קייט חטפה ביקורת על כך שכל האפשרויות שלה לחתונה חשופות מדי בחזה/צילום מסך, tiktok.com/@kgccx_

כששיתפה את הסרטון בטיקטוק, קייט כתבה לצידו: "עזרו לי למצוא תלבושת לאורחת בחתונה, בבקשה ותודה לכם". להפתעתה, כפי שציינו, אנשים שללו הכל בטענה שכולן חשופות מדי עבור אירוע משפחתי.

"מצטערת אבל אני לא אוהבת אף אחת מהן", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני חושבת שאת צריכה להמשיך לחפש ולא להיות כל כך חושפנית בחתונה". "אי אפשר ללבוש בגד חושפני כזה לחתונה", כתב צופה נוסף ואחר חיזק: "סליחה, אבל הפוקוס צריך להיות על הכלה".

"סליחה קייט, אל תירי בי, אבל אני לא אוהבת אף אחד מהם", כתבה צופה נוספת, "זו חתונה משפחתית. את צריכה להיות עדינה ומתוחכמת בלי להיות רועשת מדי". על כך השיבה קייט: "אוקיי, אז יצרתי קשר עם אמא ב-FaceTime - היא אהבה את המלמלות הוורודות ואמרה שהחליפה והשמלה הירוקות היו חשופות מדי".

אופצייה שלישית:

זו השמלה שאמא שלה הכי אהבה. tiktok.com/@kgccx_, צילום מסך
זו השמלה שאמא שלה הכי אהבה/צילום מסך, tiktok.com/@kgccx_

אופצייה רביעית:

אפילו החליפה חטפה ביקורת על חשיפה מוגזמת. tiktok.com/@kgccx_, צילום מסך
אפילו החליפה חטפה ביקורת על חשיפה מוגזמת/צילום מסך, tiktok.com/@kgccx_

מהי הבחירה שלכם?

הראשונה
השנייה
השלישית
הרביעית
אף אחת מהן!
3980 משתתפים

היו כמה שבכל זאת פרגנו. "את נראית מהמם בכל מה שאת לובשת", כתבה אחת ואחרת הציעה: "תקשיבי לי. קחי את החליפה הירוקה והוסיפח חזיית סטרפלס בנדו בצבע ירוק מנטה מתחת ונעליים ירוקות". קייט השיבה לזה: "זה רעיון מעולה! תודה".

"קודם כל את צריכה להירגע", כתבה צופה נוספת, "תנשמי. את נראית מהמם בכל האפשרויות, אבל השמלה הירוקה הייתה מהממת". "לאלוהים יש את המועדפים עליו - ואת אחת מהם", כתב אחד הצופים, "איך בן אדם יכול להיות כל כך יפה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully