וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החזה קופץ החוצה": שמלת הכלה הנועזת שמעוררת סערה

19.2.2024 / 0:30

זו אולי שמלת הכלה הנוצצת ביותר שתראו בחייכם, אבל רבים בחרו להתמקד בגזרה המאוד מוזרה שלה באזור החזה: "זו תקלת מלתחה שהולכת לקרות"

שמלת כלה של בליני/blini_official/instagram

כך הפכה שמלת כלה יוקרתית ונוצצת לסיוט של כל כלה. תמונה של דוגמנית בשמלת כלה נפוחה ומעוטרת של Blini Fashion House מעוררת סערה ברשת בגלל המחשוף הנמוך להפליא שלה ,שנראה קצת כמו טעות בייצור.

בעוד שאין ספק שהשמלה מושכת את העין עם השובל וההינומה הארוכים ועם העיטור הנוצץ שמודבק עליה, הלקוחות הפוטנציאליות בחרו להתמקד במחשוף שחושף הרבה מעבר למה שכלה ממוצעת הייתה רוצה ביום המאושר בחייה. "הרגישי כמו מלכה בזמן שאת צועדת בשמלת הכלה המדהימה שלנו!", כתבה רשת האופנה לצד התמונה והסרטון. בתיאור השמלה באתר, הרשת הוסיפה: "עם מחשוף פתוח שמוסיף מעט פיתוי, שמלה זו משיגה את האיזון המושלם בין יופי קלאסי לחושניות מודרנית".

"שום איזון אין פה", כתבה אחת בתגובה לתמונה, "היא לא יכולה לזוז בלי לחשוף את שדיה". אחרת כתבה: "אני מקווה שהשמלה הזו מודבקת לגוף שלה". אחר הוסיף: "היא נראית כאילו היא הולכת להניק תינוק".

לקוחה פוטנציאלית נוספת כתבה: "כלה שתלבש את זה לא יכולה לרקוד בחתונתה. החזה פשוט יקפוץ החוצה". אחרת הסכימה: "זו תקלת מלתחה שממתינה לקרות". "לא מלכותי בכלל", הוסיפה אחרת. צופה נוספת כתבה: "אני לוקחת סיכון שאשמע כמו זקנה טרחנית, אבל זה הרבה יותר מדי ציצי לחתונה"

עוד שמלות כלה שחשפו יותר מדי
"חשבתי ששמלת הכלה שלי מושלמת, עד שהפטמות יצאו החוצה"

הרגע בו כלה נכנסה לאולם בשמלה חשופה מדי וחטפה ביקורת קשה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גלשים אחרים ניסו להיות יותר סלחניים והחמיאו ליופיה של השמלה. עם זאת, גם הם התקשו להתעלם ממה שקורה שם למעלה. "איזו שמלה קלאסית מהממת. אבל למה להרוס?" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "המחשוף הורס את היופי של השמלה. היא נראית גדולה עליה ונופלת. זה נראה לא תקין".

עוד בנושא:
תקלה במטריקס? תמונת שמלת הכלה שמטרידה את הרשת

"חשבתי ששמלת הכלה שלי מושלמת, עד שהפטמות יצאו החוצה"

"תסגרי את המחשוף, ג'יזס! אבל השמלה מהמממת", כתבה משתמשת נוספת שנחשפה לתמונה המטרידה ואחרת סיכמה: "גזרה מאוד נמוכה שהפכה שמלה יפה למכוערת. זה נראה שהיא לא יכולה לזוז שם בלי להסתכן בחשיפה בציבור".

אם אתן אמיצות ורוצות בכל זאת ליהנות מכל הטוב הזה, תוכלו לרכוש את השמלה בעלות של קצת יותר מ-18 אלף שקלים, לא כולל משלוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully