וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האודי! ביונסה מעלה ב-400% את המניות של הפריט הזה

עודכן לאחרונה: 1.4.2024 / 16:13

קווין בי מכתיבה מחדש את אסתטיקת הבוקרים בזכות האלבום 'קאובוי קרטר' שיצא בשישי האחרון. הנתונים כבר הוכיחו - מניית הכובעים והאביזרים הנלווים לקאובוי בעלייה - ואנחנו? כבר רוכבות על הטרנד (תרתי משמע)

כל מי שפספסה את האלבום החדש של ביונסה שיצא לאור ביום שישי האחרון, זה הזמן לקחת את האיירפודס ולצלול, אבל רגע לפני - תנו לנו לבשר לכן: הוא סכנה גדול לכיס, ושמחה גדולה לחברת האשראי שלכן. Cowboy Carter מביא עימו כל כך הרבה ממצאי אופנת בוקרים בחסות קווין בי, שקל נורא לנחש מה הקיץ הקרוב עתיד להציג לנו על מדפי החנויות (בכל זאת, אנחנו חובבות 'ילוסטון' מושבעות).

ביונסה ודואה ליפה בטקס פרסי הגראמי 2024. Johnny Nunez, GettyImages
הנתונים כבר הוכיחו - תאמצו?/GettyImages, Johnny Nunez

בראש האביזרים העומדים להיות החמים ביותר בעונה הקרובה, עומד כובע הבוקרים המוכר - כאמור, לאחר שחרור אלבומה שהפך במהרה למוזרם ביותר בספוטייפי תוך יממה בלבד. על פי האתר Fashionista, נתוני Trendalytics מראים עלייה של 400% בעניין כובעי הבוקרים בהשוואה לשנה שעברה. בעוד ש'קלרנה', ספקית שירותי תשלומים לקניות מקוונות, כבר הספיקה לדווח כי הרכישות עבור האקססורי הפכו למבוקשות וזינקו ב-331%. הלם.

ביונסה בשבוע האופנה ניו יורק, פברואר 2024. Michael Loccisano, GettyImages
שבוע אופנה ניו יורק 2024 - הקאוגירל המשופצרת/GettyImages, Michael Loccisano

אסתטיקת הבוקרים סומנה כבר בעונת הקיץ הקודמת על ידי הפאשניסטות הגדולות, כשמגפיי הרכיבה המסוגננים הפכו לחלק בלתי נפרד ממרכיבי ארון הנעליים. שלא לדבר על עלייתם של עיצובים בהשראת המערב על המסלולים הגדולים בעולם. ביניהם קולקציית סתיו-חורף 2024 של קו הגברים של לואי ויטון בהובלתו של פארל וויליאמס בינואר האחרון, ובדומה לו גם המותג האיטלקי סקיאפרלי.

פארל וויליאמס בתצוגת קולקציית סתיו-חורף 2024 של קו הגברים של לואי ויטון. Francois Durand, GettyImages
פארל כבר ידע - קו סתיו-חורף 24' לגברים של לואי ויטון/GettyImages, Francois Durand

עוד בוואלה!

על תקן הגוד גירל: קנדל ג'נר חוגגת את פסחא ב"שמלה החלומות" שלה

לכתבה המלאה

ביונסה אמנם כבר רמזה לא מעט על הכיוון המערבי במהלך הסופרבול, אך האחרונה שעשתה זאת בקול רם, זוהי הדוגמנית בלה חדיד, שמאז שהחלה לפתח זוגיות עם רוכב הסוסים והבוקר אדן בנואלוס, היא לגמרי בתוך הסיפור - כשהיא דובקת במראה הקאובוי האולטימטיבי. מה זה כולל? ג'ינסים צמודים, חולצות בטן ומכופתרות, כובעים ומגפיים גבוהים.

כך או כך, נראה שאל תוך המגמה החדשה הנצפית באופק ניתן לשלב שלל פריטים שימושיים שיסגרו פינה ויכניסו אתכם עמוק לבוץ (הבוץ האיכותי כמובן). חגורות בוייב המערב הפרוע, תיקי קרוס על פלטת החומים (כן, כן גם פרנזים תופסים), פיסים עשויים זמש, וכמובן כפי שכבר ציינו - מגפיי בוקרים לצד שמלמלות או מכנסיי ג'ינס, מכפותרות וגופיות סבא לבנות וכובעים רחבי שוליים, שניתן להשיג בערך בכל חנות ואתר אונליין - בעיצובים שונים ובמחירים מאוד נוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully