וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם בעירום מלא: ביאנקה סנסורי בשמלת "קונדום" מוגזמת

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 10:28

הגירלפרנד של קניה ווסט לא מפסיקה לספק את כל מה שצריך על מנת להיות תחת חסותו האופנתית של הראפר המעורער. נראה שמאז תחילת הקשר הפכה לכלי שיווקי על ידי ווסט, אבל הפעם? וואו, ממש לא ציפינו

מאז תחילת הקשר של קניה ווסט וביאנקה סנסורי בחודש דצמבר 2022, חודשים ספורים אחרי שסיים את ענייני הגירושין עם קימי - הראפר לקח תחת חסותו האופנתית את האדריכלית. כמו פלסטינה רכה היא החלה להתעטף בפיסים מיניאטורים, המון ואפילו יותר מדי מחשופים, חלקי עירום שונים והרבה פרוות ענק.

באמת, ראינו כבר הכל מהכל - אך הפעם אין ספק שסנסורי הצליחה להפתיע אותנו מחדש, כשהיא מתהלכת ברחובות אל איי ומדגימה את שמלת ה"קונדום" החדשה. בעוד קניה היה עטוף כולו מכף רגל עד ראש בטוטאל לוק שחור, אי אפשר היה לפספס את בת זוגו בת ה-29 בשמלה שקופה לחלוטין כשהיא מזמן כבר ויתרה על תחתונים או חזיה (אם היא זוכרת בכלל איך הם נראים).

קניה ווסט וביאנקה סנסורי. מסך טוויטר @22metgala, צילום מסך
אוקיי, אוקיי, אוקייייייי/צילום מסך, מסך טוויטר @22metgala

שמלת סטרפלס שקופה בגזרת מידי, בצבע חצי שמנתי-חצי שקוף המשדרת את מראה הלטקס של אמצעי המניעה המוכר (או וילון מקלחת מפלסטיק, רק תבחרו). בתוספת זוג גרביונים אדומים עד אורך הברכיים ועקבי סאטן ורודים, עם פתח בפרונט הנותן הצצה לקצוות הגרביון. הפיס הנועז של סנסורי כמובן הדגיש את גזרתה החטובה וממש לא השאיר מקום לדמיון, כשהחזה חשוף לעיניי כל - פלאס חלק תחתון מאוורר גם כן.

קניה ווסט וביאנקה סנסורי. מסך טוויטר @22metgala, צילום מסך
ספק אמצעי מניעה, ספק וילון מקלחת/צילום מסך, מסך טוויטר @22metgala

עוד בוואלה!

השראה או העתקה? קים קרדשיאן מנסה לעשות ביאנקה סנסורי

לכתבה המלאה

הזוג השנוי במחלוקת שיצא לעוד ארוחת ערב בעיר, חלף על פני מעריצים ברחוב בדרכם למסעדת היוקרה האיטלקית "Bacari" - מה שהפך את האירוע ליותר בולט, אם יש דבר כזה בכלל. ביאנקה כבר התמודדה בעבר עם ביקורות שליליות כשהחליטה לוותר בפומבי על תחתונים בטיול לצרפת, שם עלולה הייתה לעמוד בפני מאסר או קנס כבד של למעלה מ-16,000 דולרים על חשיפה מגונה. ומה החוק בלוס אנג'לס? לא ברור, אך נראה שזה לא משהו שמזיז לגברת.

בית החזה העליון נשאר עירום מתכשיטים, אפס שרשראות ואפס מנצנצים כלשהם על ידיה. בגזרת השיער הלכה על תסרוקת צמודה המסורקת לאחור, שהדגישה את תווי פניה ואין ה"ריקנות" הנלווית לצד הלוק החשוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully