וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש עתיד? חברת הכנסת הזו מסתמנת כאיט גירל חדשה במשכן בג'רוז

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 8:44

כבר ראינו הברקות עבר של איילת שקד, סטייל מונוכרומטי לבית מרב מיכאלי - וכעת נראה שיש איט גירל חדשה במשכן הכנסת. יסמין סאקס פרידמן באר שבעית ופעילה למען בעלי חיים, תפסה את תשומת ליבנו בזכות תסרוקת טובה, אודם דובדבני ועודף אנרגיה נשית הלוקה בחסר בכנסת

חברת הכנסת יסמין סאקס פרדימן. מסך אינסטגרם yasminfridman_, צילום מסך
וולקאם למדור!/צילום מסך, מסך אינסטגרם yasminfridman_

לא קורה הרבה שיש נציגה אופנתית מטעם הכנסת, כזו שרואים תמונה שלה ואומרים "שיאללההה, זו חברת כנסת?". לצערנו נציגות המין הנשי כיום בממשלה עומדת על אחוזים נורא נמוכים ובכל זאת, יש מישהי שיודעת לעשות את עבודת הטיפוח והסטיילינג בלוקיישן המעייף אי שם בירושלים. חברות, הכירו את יסמין סאקס פרידמן, חברת כנסת מטעם מפלגת 'יש עתיד'.

לא הופתענו לגלות שהיא שייכת למפלגה בראשות יושב ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, בכל זאת - כשהבוס בעצמו סוחב על גבו שנים של נראות מתוקתקת, לא ציפינו אחרת מחברי מפלגתו. בואו נגיד את האמת, כבר צפינו וניתחנו לא מעט הברקות עבר של איילת שקד בתקופת הזוהר שלה בכנסת, שמנו עין (אפילו שתיים) על הסטייל המונוכרומטי השחור של מרב מיכאלי (והפתעה בגזרת הנעליים - קבלו תזכורת) - וכעת נראה שסאקס פרדימן בת ה-50 מביאה משהו קצת יותר מרענן לכותלי הכנסת.

יסמין סאקס פרידמן עם ההגדה לפסח בגרסת משפחות החטופים, כנסת. 09 באפריל 2024. ללא קרדיט, אתר רשמי
טוטאל לוק ספרדי/אתר רשמי, ללא קרדיט

עוד בוואלה!

קיבלה "לא" ועדיין: הישראלית הגיעה לאירוע בינלאומי בשמלה פטריוטית

לכתבה המלאה
יסמין סאקס פרדימן. דוברות,
ליקטנו את כל הזוויות האפשריות/דוברות

אתמול הגיעה הח"כית לעוד יום עבודה שגרתי בתקופה הנוכחית המצערת. עדשת המצלמה הצליחה לתפוס את יסמין בעודה לובשת לוק מאוד קלאסי במהותו, ויחד עם זאת מכיל את כל המרכיבים להשלמת מראה טרנדי עונתי - והכל בחסות בתי אופנה ספרדיים, שרובנו רכשנו בהם אי פעם ועודנו רוכשות. בחולצת גולף דקיקה מבית מנגו (בכל זאת, מזג אוויר הפכפך), חצאית בגוון שמנתי ועליה עיטורים מוטבעים בצורות מרובעות שנרכשה בזארה וסגירה נחוצה של מגפיים של המותג סטראדיווריוס.

חברת הכנסת יסמין סאקס פרידמן, כנסת. 09 באפריל 2024. דוברות,
בוועדה שהתקיימה אתמול/דוברות

שני אלמנטים שבלטו במיוחד, הייתה התוספת החיננית של חגורת ניטים עבה בצבע שחור (אוסף פרטי), לא נשקר מעט מיושנת, אך לגמרי עשתה את העבודה והקפיצה את הלוק. ותסרוקת של צמה גבוהה שנמשכה לה עד סוף שיערה הארוך בצבע פחם. בדפדוף מהיר בחשבון האינסטוש של חברת הכנסת הצלחנו לקלוט את אחד ממוצרי הביוטי האהובים עליה, הלוא הוא האודם האדום שכיום רק הנועזות מביננו יטבלו את שפתיהן בגוון הבולט.

התמונה עם הלוק המדובר צולמה כאמור אתמול, כשמשפחות החטופים הגיעו למשכן הכנסת על מנת לחלק לנוכחים הגדות של פסח ברוח התקופה ובדגש על היציאה לחירות המתבקשת של החטופים שלנו. מאז השבעה באוקטובר, הגעתם של המשפחות מתקיימת כמה פעמים בשבוע, כשמטרתם העיקרית היא להפעיל לחץ על נבחרי הציבור ולהזכיר לכולם שיש לנו עוד חטופים בשבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully