וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליקו מי? כל הדרכים לשימור קארה בוב מושלם

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 9:05

הקארה ממשיך לתחזק את מעמדו על מדף התספורות הבולטות, וזאת לאחר שעשה קאמבק רציני אי שם בקורונה והיה בין החיפושים הכי בולטים בגוגל באותה השנה, כשהוא משאיר אבק לחבריו. אבל איך מתחזקים בשלמות דבר כזה מבלי לחוות קרייסס?

התספורת הכי לוהטת ממשיכה לשמור על בסיס יציב וחיי מדף ארוכים. הקארה - מה יש בו? אלגנטיות לא מתפשרת, קלאסיות בשיאה ובעיקר נוחות עם נגיעה שובבה. היילי ביבר עשתה זאת מזמן, ואם רגע נמקבל את התספורת הקלילה לזירה המקומית, נראה שמי שמתחזק אותו בקפידות זה שדרן הרדיו אליקו - וזאת עד שלא יתחייבו בפנינו שזו פאה. סורי נוט סורי.

תספורת קארה המכונה גם בוב או גרסון היא תספורת קצרה עד בינונית, שבה גוזרים את השיער בקו ישר בדרך כלל סביב הראש, בגובה הלסת בערך, אך לא מתחת לכתפיים - לרוב עם פוני בחזית, אבל לא רק. עם השנים התפתחו סגנונות רבים של קארה המתאים לקשת רחבה של מבנה פנים.

הקאמבק התמידי של הקארה נכנס בכל פעם בוורסיה אחרת לחיינו - הבוב או למתקדמות תגידו בכלל גרסון! אז איזו גרסה מתאימה לאיזה סוג פנים, איזה קארה יתאים למתולתלות, איזו גרסה הכי קל לתחזק בבית ומה ההבדל בין בוב ישר, עד הכתף, מדורג, גלי או בכלל רטוב? כל אלה שאלות נורא קריטיות, לכן בחרנו להתמקד קודם כל באיך לסדר תספורת כזו רגע לפני הגזירה - והבאנו בפניכן את התנ"ך המלא לקארה המושלם.

עוד בוואלה!

הקארה של ניבר מדר הוא הדבר הכי חם כרגע

לכתבה המלאה
מעצב השיער אילן מרגלית בעבודה על תספורת קארה. מרגלית סטודיו,
כל הטיפים הנחוצים לאלו שרוצות לעשות את ה-צעד, אילן מרגלית סטודיו/מרגלית סטודיו

בשיחה עם מעצב השיער אילן מרגלית, שגריר לוריאל פרופסיונל, שאמון על שיערן של לא מעט מפורסמות ישראליות, קיבלנו כמה וכמה טיפים לסידור ביתי ופשוט לבעלות הקארה האמיצות.

שלב ראשון: נתחיל בשטיפה. חפיפה יסודית היא בגדר מאסט, זאת על מנת להוציא את כל השומנים שהצטברו על הקרקפת והשיער, רצוי כמובן שמפו ומסכה איכותית. "כל זה לא רק שיטפל את השיער ויגן עליו אלא גם יעזור לייבוש איכותי", מוסיף מרגלית.

שלב שני: נמשיך בייבוש השיער. איך? התחילו בלחלק את השיער ל-5 חלקים. שני חלקים מאחורה, שניים בצדדים וכל החלק הקדמי של השיער (בין אם יש פוני או אין) ונתחיל בייבוש בחלק התחתון.

שלב שלישי: פתחו שביל אחד משני החלקים שאספתן בשלב הקודם, את רצועות השיער שכבר סיימתן איתן ניתן לסגור בחזרה בעזרת קליפס כדי למנוע בלבול מיותר. את חלקי השיער ששוחררו בשלב זה גלגלו סביב המברשת, ייבשו אותם והמשיכו בפתיחת השבילים מכל צד עד שאתן מגיעות לחלק העליון של הראש. כשתגיעו לחלק הקדמי - ייבשו שביל שביל כלפי הפנים.

שלב רביעי ואחרון: ברגע שסיימתן לעבור על כל השיער, מרחו עליו שתי טיפות סיליקון "שימו לב לא על הקרקפת רק על השיער", והעבירו את הפן לייבוש סופי ופרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully