וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1,100 דולר? שון לוי לרגע לא מתחרטת על הרכישה הזו

עודכן לאחרונה: 11.4.2024 / 9:04

איך קרה שטיפול בכוסות רוח השאיר לה סימנים נוראים על הגב, למה הפסיקה לעשות גבות, מה הפריט הכי זול שיש לה בארון ועל אילו מוצרי איפור בחיים לא תוותר? הדוגמנית שון לוי מגלה לנו את סודות האופנה והטיפוח שלה

הדוגמנית שון לוי. דימה טליאנסקי,
"אני לא עושה גבות כבר שנים", לוי לטרמינל איקס/דימה טליאנסקי

מה האסון הקוסמטי הכי גדול שקרה לך?
"פעם עשיתי טיפול של כוסות רוח בגב. הכוסות נשארו קצת יותר מדי זמן ויצרו עיגולים ממש גדולים וכחולים בכל החלק העליון שלי. מזל שהגב הוא לא חלק עיקרי מיום צילום ועוד יותר מזל שהמציאו את האיפור והיה אפשר להסתיר את זה".

ניתוח או טיפול שנורא בא לך לעשות ואין לך אומץ?
"לא ממש חושבת על זה כרגע, אבל בטוחה שכשיגיע הזמן אעשה את זה. כרגע מרוצה ממה שיש".

הדוגמנית שון לוי. דימה טליאנסקי,
"מרוצה ממה שיש", לוי לטרמינל X/דימה טליאנסקי

אם ידך משגת - תבחרי בתיק ממותג או נעליים ממותגות?
תיק, זו ממש השקעה היום לרכוש תיק. אגב, אני לא ממש חובבת גדולה של קניית מותגי יוקרה - אני יותר מאמינה באופנה שקטה שלא צועקת יוקרה, אלא קנייה חכמה".

מה הקנייה הבאה שלך, במה את חושקת?
"חושקת במעיל אוברסייז עם כתפיות רחבות של The Frankie Shop. עפה על כל מה שיש בו מילוי כתפיים ואוברסייזיות".

איפור בחמש דקות: מה הסדר והמוצרים?
שאלה מצוינת ששואלים אותי אותה כמעט כל יום. אני מתחילה בניקוי יסודי של הפנים עם סבון פנים של מימי לוזון, אחר כך מתיזה ספריי לחות של CAUDALIE. מוסיפה קרם פנים של WELEDA בשם SKIN FOOD (הירוק כהה), עליו משלבת קרם הגנה של BEAUTY OF JOSEON עם 2 טיפות ברונזר של DRUNK ELEPHANT- זה עושה את הסקין וואו. אני מסיימת עם מסכת שפתיים של מימי לוזון, מברישה את הגבות עם מברשת גבות של BENEFIT ומעגלת את הריסים".

שון לוי, לואי ויטון. Benjo Arwas,
מתוך הקמפיין ללואי ויטון/Benjo Arwas

עוד בוואלה!

הלכנו לישון וקמנו במחשבה אחת: הג'ינס של שון לוי

לכתבה המלאה

הבושם שאת הכי משתמשת בו לאחרונה?
"NOMADE של CHLOE . איתי כבר כמה שנים טובות וכל פעם שאני פוגשת אנשים חדשים הם שואלים על הריח".

מי איש הגבות שלך והאם את נוגעת עד שאת מגיעה אליו?
"אני לא עושה גבות כבר שנים. בכיתה ט' החלטתי שאני מתחילה למרוט אותן והגזמתי קצת עד שהיה לי רווח ממש גדול בין הגבות. אחרי שיקום ארוך הן חזרו לקדמותן (למזלי!) ומאז אני לא נוגעת בהן. רק מורידה באמצע קצת אם צומח יותר מדי. מדי פעם נירית הירשמן אוהבת לסדר לי על הסט את הגבות - היא טוענת שאני יותר יפה אחרי ואני זורמת איתה".

הדוגמנית שון לוי למגזין elle גרמניה. Ansgar Sollmann,
"מפחיד אותי להיראות מוגזם", לוי למגזין elle גרמניה"/Ansgar Sollmann

הליכים קוסמטיים/בוטוקס - בעניין או שעוד לא שם?
"הכי בעד! למה לא? כל עוד זה מה שעושה לך טוב, עופי על זה. ברמה האישית, כשאני אתחיל, אדאג שזה יהיה בטוב טעם ולאט לאט - מפחיד אותי שזה לא יצא טבעי ויראה מוגזם".

שלושה מוצרי ביוטי שהם מאסט מבחינתך?
"קרם הגנה! רטינול של LA ROCHE POSAY, סרום SKIN CORE של מימי לוזון".

טיפ מנצח לשיער?
"אני מה זה גרועה בשיער. למזלי נולדתי עם שיער מלא ושופע. ככה שכל הפנים והמחליקים לא הרסו לי אותו יותר מדי. מצד שני, הוא נוטה כל הזמן להשתנות לפי מזג האוויר והעונות. משתדלת לא לחפוף כל יום (למרות שאני ממש אוהבת להתקלח!) ולהקפיד לקנות מוצרי שיער טובים ואיכותיים. חייבת לציין מכל הלב שלאחרונה אני משתמשת בתכשירי שיער מהקולקציה של מיקי בוגנים, ואני סופר מרוצה".

יש לך רבע שעה להתארגן בבוקר - מה תלבשי שתרגישי בו הכי טוב?
"לאחרונה אני חורשת על הקולקציה החדשה שלי עם טרמינל איקס שהושקה לפני שבוע. לרוב הכי סטייל בעיניי יהיה מכנסיים מחויטים ומדויקים עם גופייה לבנה ומחמיאה מהקולקציה שהוצאנו יחד. העבודה עם טרמינל הייתה באמת יוצאת דופן והם נתנו לי לייצר את ארון החלומות שלי ולהשיק כל פריט שאי פעם חשקתי בו. היה לי חשוב שהפריטים שנייצר יחד יהיו טיימלס, לא מתאמצים - אבל שכן יש להם איזה שהוא סטייטנמט. בחורף, על הגופייה והמכנסיים המחויטים הייתי מוסיפה איזה בלייזר או מעיל טרנץ', עם איזה מגף סטייל שירים את הלוק. מעדיפה את הנוחות בדרך כלל, אבל גם יכולה פתאום לתת יציאה עם נעלי עקב או מגפיים. בקיץ כנראה הייתי פשוט יוצאת ככה בשילוב של תיק גדול וסניקרס".

הפריט הכי יקר שיש לך בארון והאם את מתחרטת לעיתים שרכשת אותו?
"עד שאני קונה משהו זה אחרי התלבטויות רבות, ככה שאני מגיעה להחלטה סופית שלמה ולא קונה מתוך אימפולסיביות. הפריט הכי יקר שיש לי בארון הוא כנראה מעיל החורף של WOOLRICH. מעיל איכותי ועמיד למזג אוויר הניו יורקי. הוא בטח עלה בסביבות 1,100 דולרים. לא מתחרטת על הקנייה הזו בכלל - זו השקעה טובה לכמה שנים ששומרת עליי מחוממת".

הפריט הכי זול שיש לך בארון?
"כנראה גופייה של פוקס שקיבלתי מאמא שלי - בטח עלתה 15 שקלים".

חנות בחו"ל שאת הכי אוהבת לעשות בה שופינג?
"אין כזו. אני אוהבת להסתובב בכל החנויות ולפשפש. בייחוד חנויות ווינטג' ו/או יד שיניה ששם מוצאים את המציאות הכי שוות".

מותג ישראלי אהוב?
יש הרבה! טרמינל איקס, דודו בר אור, אתא, טרס, עידן לרוס"."

ציפורניים - ארוכות או לא מסוגלת לשאת את המגמה?
"לא מסוגלת לשאת את המגמה עבורי. מרגישה שזה לא מתאים לי ולא מצליחה להבין איך אפשר בכלל לתפקד עם ציפורניים ארוכות".

מה חטא הטיפוח שלך? על מה את לא מקפידה וחבל?
"קרם גוף! אני הכי מקפידה על טיפוח הפנים, אבל בגוף אני מחפפת. נראה לי הגיע הזמן להתחיל לטפח גם את הגוף... תכלס זה לא פחות חשוב ואני פשוט מתעצלת".

הדוגמנית שון לוי לטרמינל איקס. דימה טליאנסקי,
"יצרתי את ארון החלומות שלי", שון לטרמינל איקס/דימה טליאנסקי

איפה את קונה בזול?
"מוצרי טיפוח ב-KORETOWN ניו יורק. ברחוב יש מלא חנויות ביוטי עם מוצרי טיפוח קוריאנים במחירים מדהימים. התחלתי ממש לחקור ולהתעניין בתעשיית הביוטי הקוריאנית. אני סומכת על המוצרים שלהם בעיניים עצומות בכל מה שקשור לטיפוח. בגדים בזול אני קונה בחנויות יד שנייה, בייחוד בפריז. לא אוהבת לקנות בכמויות, אלא אוהבת לרכוש פיסים ספציפיים שמשדרגים לי את הלוק. מאמינה בקנייה נבונה ומדויקת של פריטים איכותיים, טובים ונצחיים - אי אפשר לטעות אם קונים נכון".

הפריט הכי נוסטלגי שיש לך בארון?
"בארון בבית של ההורים שלי יש את שמלת הכלה של אמא שלי. זו נוסטלגיה במיטבה. שמלה מיוחדת, עדינה ואלגנטית. היא תלויה בארון מאז שאני זוכרת את עצמי - זה משהו שאי אפשר לזרוק".

על מה בחיים לא היית משלמת?
"על בוק דוגמנות. כבר כמה פעמיים דיברתי על זה וחשוב שישמעו את זה שוב - בתור דוגמניות/שחקניות אנחנו לא אמורות לשלם על הצילומים הראשונים שלנו על מנת להיכנס לסוכנויות, חשוב לדעת את זה. הסוכנות אמורה להשקיע בך בהתחלה, להראות לך שהם מאמינים בך ורק אחר כך להתקדם הלאה".

הדוגמנית שון לוי למגזין elle גרמניה. Ansgar Sollmann,
"בחיים לא הייתי משלמת על בוק דוגמנות. חשוב לדעת את זה"/Ansgar Sollmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully