וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום האמיתי: שילוב הצבעים של דנה ויס במהדורה "מטרה צבאית"

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 10:23

מהדורת השבת אמש הכניסה את כולנו לחרדות קיומיות, שלא נגיד רצון עז לקחת את הדרכון הזר ולעוף מפה. ובכל זאת אנחנו פה, שרדנו את האיראנים וגם את הלוק של דנה ויס

פנאל חדשות 12, מתקפה של איראן על ישראל. אפריל 2024/מסך חדשות ערוץ 12

בואו נהיה כנות. אם יש משהו שלא היה ניתן להתעלם ממנו אמש במהדורת מוצאי שבת המותחת, זה הלוק הבוהק של המגישה והעיתונאית דנה ויס. מעבר לחרדות הקיומיות שלנו עקב מתקפת איראן, ניסינו שלא ליפול לדברים "השטחיים" על המסך, אבל באמת שבמקרה הזה לא נותרה לנו ברירה אחרת אלא לפרוק.

דנה ויס, חדשות סוף השבוע ערוץ 12. תקיפת איראן אפריל 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
ביג נו נו/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

שילוב הצבעים של ויס פתח את המהדורה בשיא קריאתו למצב חירום, בצבע אדום, שכידוע משדר סממנים של סכנה ואזהרות. זה לא חדש שעיתונאים רבים ומשתתפי הפאנל משתמשים בחלק העליון של לבושם על מנת להעביר מסרים, או פחות יותר להשתלב ברוח החדשותי של אותו שידור. וכך עשתה.

דנה ויס, חדשות סוף השבוע ערוץ 12. תקיפת איראן אפריל 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
מה כן מוערך? ניסיון ההתאמה/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

בבלייזר אדום מבית המותג הספרדי האהוב מנגו, שנשאר סגור על ידי כפתור בחלקו התחתון. מתוכו בצבצה לה גופיה חרדלית עם מכפלת עליונה בצבע אדום של זארה (כן נגיד שאנחנו מעריכות את ניסיון ההתאמה שהיה שם). ביום רגיל היינו חולפות על פני לוק הכולל בלייזר אדמדם ללא בעיה או עיכוב, אך השילוב עם גווני החרדל גרם לטוטאל לוק להיראות מתאמץ מהרגיל, ובעיקר בעייתי לעיניי (ובעיניי) הצופים.

דנה ויס ויונית לוי, חדשות סוף השבוע ערוץ 12. תקיפת איראן אפריל 2024. מסך חדשות ערוץ 12, צילום מסך
מצא את ההבדלים - רגע ההחלפה עם יונית לוי לאחר 4 שעות שידור/צילום מסך, מסך חדשות ערוץ 12

נראה שמעבר לדאגה מהכטב"מים שהיו בדרכם אלינו, הצופים בבית בעצמם תהו מה הלו"ז עם בחירת הלבוש של הפרשנית המדינית. "מה דנה ויס פאקינג לובשת", כתבה אחת הגולשות ברשתות החברתיות, ואחר הוסיף: "ממש מטרה צבאית". כל העניין נורא מפתיע בהתחשב בעובדה שרוב הזמן דנה ניחנת בחוש סטייל מעודן, בין היתר בזכות עזרה של מלבישת הערוץ דנה ירון, ואפילו עפנו על הגיוון שהביאה בזכות משקפיי הראייה שלה לא מזמן.

עוד בוואלה!

יש עתיד? חברת הכנסת הזו מסתמנת כאיט גירל חדשה במשכן בג'רוז

לכתבה המלאה

הרגע הבולט ביותר בו הורגשה הקיצוניות של הסטיילינג של ויס, היה בהחלפת הנחיית הפאנל לאחר ארבע שעות שידור. אחריה נכנסה יונית לוי שהייתה ככדור הרגעה מנחם, בזכות מראה על פלטת השחור. טופ בייסיק שחור ומעל בלייזר תואם, שהמשיך את הקו הקלאסי איתו משדרת לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully