וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת מנטה וקביים: ויקטוריה בקהאם מרימה לעצמה חגיגה

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 15:01

הפוש ספייס חגגה בוויקנד האחרון את יום הולדתה ה-50. מה היה שם? שמלת מנטה מאווררת, סטילטו גבוהים, שק קמח של דיוויד וקביים כמובן. שבירת כף רגלה לא מנעה ממנה לחגוג כמו שרק היא יודעת במועדון לונדוני. קבלו

ויקטוריה בקהאם חוגגת 50. מסך אינסטגרם victoriabeckham, צילום מסך
50 אביבים לגברת בקהאם/צילום מסך, מסך אינסטגרם victoriabeckham

גם רגל שבורה לא מנעה מויקטוריה בקהאם לחגוג את יום הולדתה ה-50 בשיא הסטייל, גם אם זה אומר לעלות על עקבי סטילטו גבוהים וקביים במקביל. הספייס גירלז לשעבר שהפכה למעצבת אופנה מהליגה הגבוהה, שברה את כף רגלה בחודש פברואר האחרון בחדר הכושר ובכל זאת, הצליחה להיראות לא פחות מסנסציונית כשיצאה לחגוג אתמול את פתיחת העשור השישי לחייה.

באיחוד מלא בפאן של חברות הלהקה האייקונית של שנות ה-90 ולצד המון חברים וחברות מהתעשייה והמשפחה הקרובה, הגיעה הבקהאמית למסיבה האלגנטית שהופקה חגיגית במועדון הפרטי Oswald's בלונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דייד בקהאם, ויקטוריה בקהאם חוגגת 50. מסך אינסטגרם victoriabeckham, צילום מסך
חכו שתגיעו לתמונת השק קמח/צילום מסך, מסך אינסטגרם victoriabeckham

כאמור, המעצבת לא נתנה לפציעה להפיל אותה והיא החליטה ללכת על כל הקופה בעזרת טוטאל לוק בגוון מנטה משגע. שמלת מקסי (ככל הנראה ממותג הבית הנושא את שמה) שכללה חצאית נשפכת עם בטנה מסולסלת ודיטלס מקומטים בצורת פרחי אורגנזה באזור המותניים. לפיס השקפקף צירפה אקססוריז מנצנצים בעזרת תכשיטי יהלומים יוקרתיים.

נחושה בדעתה להיראות כחלק שגרתי ולא מוזר מהיום המשמח שלה, הקביים קיבלו את מקומם (למרות שעדשות הפפראצי תפסו גם את דיויד הנסיך עושה לה שק קמח לאוטו), לצד זוג נעלי סטיליטו לבנות בוהקות. המראה האלגנטי סגר פינה מהודרת בתוספת איפור טבעי, ותסרוקת שיער פזור וגלי שזרם בחופשיות על פני כתפיה של המעצבת.

אורחות רבות כבשו את ליבנו באירוע המדובר (רוזי הנטינגטון אנחנו כמובן מתכוונות אלייך), אך נראה שיש מי שמאמצת את חוש הסטייל של מאמא ויק - וזו לא אחרת מהארפר סבן בת ה-12. הילדונת והבת היחידה לבית משפחת בקהאם ממשיכה להציג ולהראות סטייל בוסרי ומשובח מהו. בדרכה המסוגננת, הלכה על שמלת סאטן בגוון שמפניה-לבנבנה ושוז פתוחות ותואמות באותו הצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully