וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטוריקה עדינה: קנדל ג'נר עושה את פורמולה 1 בשמלת משבצות

עודכן לאחרונה: 5.5.2024 / 14:43

הסיס ההורסת לבית משפחת קרדשיאן-ג'נר מראה את לוק הקיץ המושלם באירוע רכבים ספורטיבי, אי שם במיאמי הלוהטת. שמלת רצועות קלילה, שהימים החמים שלפנינו מחייבים כל אחת מאיתנו לאחוז בכזו

קנדל ג'נר בשמלה של טומי הילפיגר בF1 Miami 2024. Mark Thompson, GettyImages
כשסטיילינג קליל פוגש את מסלול המירוצים/GettyImages, Mark Thompson

בוויקנד האחרון סלבריטאים רבים הניעו את המנועים וירדו לפלורידה לחגוג את זה שפורמולה 1 חזרה למיאמי. בין טום בריידי וקמילה קביו, נצפתה הטופ מודל והסיס האהובה לבית משפחת קרדשיאן, קנדל ג'נר.

קני הגיעה להופעת המוקדמות של הספרינט במיאמי וכהרגלה הציגה את החוש האופנתי המשובח בשמלת מיני משובצת בצבע חום ולבן. השמלה, שהייתה שילוב מושלם של אלגנטיות וספורטיביות, ולגמרי יכולה לשחק במגרשים שלנו לעונה הקיץ הקרובה - הייתה גולת הכותרת של המראה הכללי שלה, בזמן שהתערבבה עם משתתפים אחרים בלוקיישן המדובר.

קנדל ג'נר בשמלה של טומי הילפיגר בF1 Miami 2024. מסך אינסטגרם kendalljennercloset, צילום מסך
לא דרוש הרבה בשביל ליצור לוק קיצי כזה/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljennercloset

השמלה עצמה היא עיצוב באורך מידי מבית טומי הילפיגר (כ-830 שקלים), כאמור כזו שכוללת דוגמת משבצות מודגשת. דגם רצועות דקיקות שימי הקיץ בהחלט מחייבים אותנו לאחת כזו בארון - חתוכה בגזרה מחמיאה, עם דיטלס של פתח עגול וממורכז מתחת למחשוף וי רחב בחזה. בחלק האחורי הכתפיות המתכווננות הוצלבו ובסופן נרשמה רקמת חותמת מונוגרמית וממותגת עם האותיות TH.

קנדל ג'נר בשמלה של טומי הילפיגר בF1 Miami 2024. מסך אינסטגרם kendalljennercloset, צילום מסך
גזרה עיצבוית מחטבת בחלק האחורי, לצד לוגו המותג/צילום מסך, מסך אינסטגרם kendalljennercloset

עוד בוואלה!

על תקן הגוד גירל: קנדל ג'נר חוגגת את פסחא ב"שמלה החלומות" שלה

לכתבה המלאה

ג'נר שילבה את השמלה עם זוג משקפי שמש של מותג המשקפיים השוודי CHIMI (180 דולרים) במסגרת מלבנית ומעט מעוגלת. זאת לצד עגילי חישוק כסופים בחסות MÉGA - מותג התכשיטים של הסטייליסטית המפורסמת דני מישל, כאלה שהוסיפו נופך של תחכום למראה הכללי של קני. הזוג הכסוף בלט מבעד לשיערה שנשאר פזור וטבעי, לצד גלאם של איפור קליל שהדגיש את תווי פניה המחודדות.

קנדל ג'נר והמעצב טומי הילפיגר בF1 Miami 2024. Chris Graythen, GettyImages
מגנט למקרר? קני והמעצב טומי הילפיגר/GettyImages, Chris Graythen

הלוק של קנדל היה עדות ליכולת שלה למזג ללא מאמץ אופנה על רקע ספורטיבי נועז ודי גברי יש לציין ומעבר לכך שנוכחתה באירוע הייתה בולטת, המינגלינג עם הדמויות המוכרות בתחום במקום הרים לה עוד ועוד. המותג טומי הילפיגר הוא זה שנתן חסות לאיוונט החגיגי של פורמולה 1 וגם הוא, המעצב עצמו, נראה מצטלם לו לצד הדוגמנית ומשתתפות אחרות.

בעוד הטוטאל לוק הנבחר התאים למזג האוויר הלוהט של מיאמי, נראה שהנעליים של ג'נר נשארו תקועות בוייב האביבי. במקום זוג סנדליים או כל כפכף אלגנטי שיכל להשתלב מעולה, היא הלכה על נעלי לאופרס שחורות של AEYDE (320 דולרים בפארפץ') - שכללו סוליית גומי קשוחה ופרונט מעוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully