וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן נעלמה מלכת המט? זו הסיבה בגללה ריהאנה לא הגיעה לנשף

עודכן לאחרונה: 7.5.2024 / 16:36

היא ידועה כה-מאחרת הסדרתית של המט גאלה מדי שנה והאחרונה לצעוד על השטיח הנוצץ, אבל הפעם? האיחור הפך לדפיקת ברז מבאסת. "כי אני אמא", אמרה לפני חודש - אבל זו ממש *לא* הסיבה לחסרונה. הנה הפרטים

מט גאלה בניו יורק/רויטרס

אם הייתן מהאלה שישבו חיכו, גללו, והותשו בניסיון חיפוש אחר הלוק של רירי - קחו כיסא, כוס מים, שאחטה או מה שיעשה לכן טוב. מלכת המט, הבאד גירל של התעשייה הבינלאומית הפכה עם השנים לאחת מהאושיות המצופות על מדרגות המטרופולין בנשף השנתי הנוצץ.

אז לאחר ציפייה גדולה, גילינו הבוקר כי הזמרת ומייסדת 'פנטי', למרבה הצער לא הגיעה ולקחה חלק במט גאלה 2024 - וזאת לאחר ששמה הופיע ברשימת המוזמנים של עורכת האופנה אנה וינטור ומאשרי ההגעה. למרות התכנון להשתתף באירוע (בדרך כלל היא האחרונה להגיע ולסגור את השטיח), אתר people דיווח שהמאמא הלוהטת נאלצה לבטל את הגעתה ולדפוק ברז מהסיבה הפשוטה - היא חולה בשפעת. כן, ביאוס גדול, ואנחנו רק מקוות שתחזור לקו הבריאות בהקדם.

ריהאנה, מט גאלה 2023. GettyImages
דרמטית בולנטינו במט גאלה 2023/GettyImages

בפליטת פה קטנה מצידה בעבר, במהלך ראיון לאקסטרה, רמזה על הכיוון של הלוק שלה השנה על השטיח המפואר. "אני בעצם שומרת על זה ממש פשוט השנה... פשוט מאוד" ,אמרה בראיון. "אני חושבת שזה יגיע לשיח על הנעשה במראה האיפור והשיער שלי. אנחנו רוצים לשחק עם זה, אבל אין לי מושג מה אני אעשה עם זה".

ריהאנה, מט גאלה 2021. GettyImages
המאחרת הסדרתית: לוק גנבים שחור של בלנסיאגה ב-2021/GettyImages

מסתבר שהתוכנית ההתחלתית הייתה הבחירה בשתי שמלות שונות, שוב, "מאוד פשוטות, בהשוואה לכל מה שעשיתי אי פעם", הדגישה. "אני נכנסת כתוספת השנה. אני באה לארוחת ערב, זה יהיה קריר מצידי הפעם". כשנשאלה רירי מדוע נטייתה לפשטות הזו שייעדה לעצמה השנה, ענתה בשיא הכנות האמהית: "כי אני אמא. יש לי חרא."

ריהאנה מט גאלה 2015. GettyImages
שמלת הפרווה הצהובה ב-2015 מבית מעצב הקוטור הסיני גואו פיי/GettyImages

עוד בוואלה!

בשמלת כחול-לבן: שי זנקו מייצגת את ישראל באפטר של המט גאלה

לכתבה המלאה

במבט רחב יותר, אשת העסקים האהובה הרהרה בפומבי על חוש הסגנון המתפתח שלה. בראיון אחר שלה למגזין 'ווג' בחודש שעבר, הסבירה על השינוי שהגיע עם הטייטל 'אמא'. "עשיתי כל כך הרבה שטויות בחיים שלי. הוצאתי את הפטמות, התחתונים שלי היו בחוץ. אבל עכשיו, אלה הדברים, שאני מניחה שכאמא וכגברת צעירה מפותחת - יש דברים שאני מרגישה שלעולם לא אעשה", אמרה וסגרה כשהיא מפתיעה את עצמה "אלוהים אדירים, באמת עשיתי דברים כאלה?". אייקונית נו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully