וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיקטוק משקשק: דמי מור מתנסה בטרנד הויראלי בביקיני מנומר

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 19:11

בטן שטוחה, באדי חטוב וחזק, בנותיה, החברים ופילאף הכלב - השחקנית המהממת יצאה לחופשה משפחתית, כשהיא מציגה גם ביקיני קטנטן ומנומר וגם יכולות עריכה טיקטוקית משובחת

דמי מור ממשיכה להוכיח שעדיין יש לה את זה. השחקנית בת ה-61 לא חוששת להתהדר בפיגורה דקיקה ולהניח עליה שלל גזרות ביקיני קטנטנות. היא מעולם לא נמנעה מלהשוויץ (ובצדק) בתמונות חוף או חוויות מחופשות שונות ברשתות החברתיות. והיא חזרה לעשות זאת בחופשה המשפחתית האחרונה, כזו שדיווחה עליה בסרטון וקיישן מתוק, תחת הכיתוב: "כיף משפחתי בשמש!".

מור ומשפחתה - בנותיה ונכדתה, ניסו את טרנד הטיקטוק האחרון בו משתתפי הסרטון "קופצים" מתוך הבית לצד השני של המסך, צד החוף החולי, הלבן והבוהק - זאת כמובן הודות לטריקי עריכה. בסרטון נראית השחקנית ההורסת פותחת את הפריים כשהיא לובשת מכנסיי קרגו לבנים וגופיית סבא תואמת ופשוטה, ולאחר מכן נראית בסט שני חלקים בהדפס מנומר, בעודה נכנסת לדמות הויראלית שאימצה.

ההצצה לקטע הקצר, החזיר אותנו לאותו בגד ים שלבשה לפני כשנה. מדובר בטופ משולשים, לא צרים מדי, אבל מספיק צרים כדי להבליט את מחשוף החזה למעוניינות. זאת לצד תחתוני קשירה בגזרה נמוכה ודקיקה, בתוספת משקפי שמש חומים ומרובעים, כששיערה הברונטי והארוך נשאר פזור עם קו אמצע מפריד.

דמי מור בחוף הים. מסך אינסטגרם demimoore, GettyImages
פילאף הכלב תמיד שם, גם בטרנד הטיקטוק החדש/GettyImages, מסך אינסטגרם demimoore

עוד בוואלה!

כל אחת סוחבת איתה: לא תאמינו מה דמי מור הביאה להשקה

לכתבה המלאה

הפוסט מרצועת החוף של מור, הלהיב כמה וכמה ממעריצי המשפחה, שזכו לכמה רגעי פרטיות כשבסרטון נראות גם בנותיה המשותפות של דמי עם השחקן המוערך, ברוס ויליס. טלולה (30), סקוט (32), רומר (35) ובתה בת השנה, לצד חברי משפחה ופילאף הכלב. פיס נוסף ששמנו לב אליו הוא הביקיני של רומר מבית Hunza G (130 דולרים), בצבע ירוק ניאון, רגע לפני שהיא תופסת את בתה שזוחלת על הרצפה.

התגובות למראה הבאדי השמור של השחקנית לא איחרו להגיע: "אפשר לדבר על איך לאמא הקשוחה הזו יש גוף חזק יותר בגיל 61 מאשר לרוב בני ה-20?", אמת דיבר. ואחרת אוסיף: "היא נראית יותר טוב מכל הצעירים שם, אני רוצה את הבטן השטוחה של דמי כשאהיה בן 61. מקנאה". תגובות קצת עצובות שנרשמו מלבד ההרמות והפירגונים, היו שאלות לגבי מיקומו של ברוס, אב המשפחה והגרוש של השחקנית - שאובחן וסובל בשנים האחרונות מדמנציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully