וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי סן לורן: כל הפרטים על לוק ההריון הראשון של היילי ביבר

מוזת הסטייל הנצחית שלנו הציגה בוויקנד האחרון בייבי באמפ ראשון ומרגש - אנחנו, כמו דודות שרופות שמחנו בשמחתה ובדקנו את כללל הפרטים על שמלה התחרה הלבנה והלוק הראשון לעונת ההריון שנפתחה בפנינו

ליל חמישי האחרון תפס אותנו (כמעט) בהפתעה כשהיילי וג'סטין ביבר בישרו על הריון ראשון, לאחר אינספור שמועות, סרטונים, קונספירציות - והברזה פומבית אחת במט גאלה 2024. השניים הודיעו על הבייבי המשותף שעושה את דרכו לפלנטה, בזמן ששיתפו רצף תמונות רומנטיות בחשבונות האינסטגרם שלהם, בהם היילי מראה בייבי באמפ מתוק תוך כדי חידוש נדרי החתונה שלהם.

בפוסט שהצליח לשבור את הרשת במיליוני צפיות ולייקים תוך 30 דקות בלבד, נראית הפאשניסטה המהוללת בשמלת תחרה לבנה מבית אחד המותגים האהובים עליה, סן לורן. בליווי צמוד של הסטייליסטית המבוקשת, קרלה וולש שדואגת לממש את הפנטזיות האופנתיות של רבות מכוכבות הוליווד - היא סגרה את פינה ההכרזה ופתחה את עונת הלוקים ההריוניים והמרגשים לבית ביבר.

גזרת מקסי, בעלת שרוולים ארוכים, כתפיים חשופות וצללית תחרתית וחצי שקופה שזורקת אותנו לעולמות ההלבשה התחתונה. בתיאום מושלם של רעלה הנכרכה סביב ראשה כמטפחת הינומתית, מעל שיערה שנמשך לאחור ואיתו כיסוי הראש הכפול כצעיף ארוך, שהתעטף על כתפיה ונפל במורד גבה.

הפיס נוצר, איך לא, בהתאמה אישית מאת המעצב אנתוני וקרלו עבור היילי ולכן השמלה אינה זמינה למכירה. ואם נרצה להיות נוסטלגיות לרגע, עוקבות עלמת החן יבחינו בדמיון בין השמלה הנוכחית לאותו עיצוב מבית אוף-ווייט מאת המעצב וירג'יל אבלו ז"ל, שלבשה כשאמרה "איי דו" בטקס הנישואין אי שם ב-2019.

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. אינסטגרם היילי בולדווין, צילום מסך
נוסטלגית: שמלת הכלה מבית אוף וויט ב-2019/צילום מסך, אינסטגרם היילי בולדווין

עוד בוואלה!

גנבה לג'סטין את הלוק: היילי ביבר עושה סלט מאקססוריז - ועדיין נראית מדהים

לכתבה המלאה

הביברית כמו הביברית, גם ברגע אלגנטי שכזה הצליחה להוסיף את סגנון הסטריט סטייל העדכני שאימצה בשנים האחרונות לצידו של הזמר, והוסיפה כמה אקססוריז משובחים. משקפי שמש שחורים ומלבניים, גם של סן לורן (460$) שהעניקו לאנסמבל אווירה הוליוודית עתיקה ואבזור קל של תכשיטי היוקרה של טיפאני אנד קו.

ומה לגבי ג'סטין? נראה שחלוקת התפקידים של הזוג הנערץ ממשיך באותו כיוון - היילי על הגלאם והסטייל ואילו ג'סטין עושה מה שבא לו, בהכי זרוק שלו ועדיין מצליח לשמר את הכריזמה והסקסיות האופיינית לו. בעוד שאשתו ואם ילדיו לעתיד דאגה לעצמה ללא פחות מעיצוב עילית צרפתי מובחר, הזמר חבש כובע בייסבול וז'קט בומבר כהה בגוון מעט דהוי, גם הוא מסן לורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully