וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראררר: השמלה המנומרת של טליה עובדיה היא פיס לשים עליו עין

עודכן לאחרונה: 12.5.2024 / 11:35

דורין דותן חגגה את בואה של התינוקת החדשה למשפחה - כל הבסטיז הגיעו, ביניהם טליה עובדיה בשמלה מנומרת, שקפקפה ודי נועזת. איפה תמצאו כזו?

טליה עובדיה ודורין דותן. Branja.photographers,
באה להרים/Branja.photographers

עשרות מוזמנים, שתי שמלות וכלת אירוע אחת - וזו לא הבייבי החדשה שהצטרפה למשפחה. את צהריי שישי האחרון בילו שלל כוכבי ריאלטי ואושיות רשת במסיבת הבריתה לבתה של יוצאת הישרדות, דורין דותן ובעלה עומר פרקש. השניים חגגו את בואה של התינוקת ליב, בקונטנטו תל אביב וכל החבר'ה הגיעו להרים, ביניהם: ירדן ויזל, אן זיוי, נועה בני, טליה עובדיה, עינב כהן, קורל מיכאלי, עמית חן, רומי עפרון, שר פיטנס ועוד.

טליה עובדיה בשמלה מנומרת. מסך אינסטגרם taliaovadia1,
דוז פואה/מסך אינסטגרם taliaovadia1

בעוד שהמאמא הטריה הלכה על שני לוקים שהוחלפו במהלך האירוע - הראשון בשמלת תחרה לבנה בגזרת מיני של המעצבת חלי קלקשטיין, והשני בשמלת סטרפלס ורודה של סטודיו גיל דבש - יש מישהי שבלטה בין כל המוזמנים. טליה עובדיה, שעוד לא נחנו משמלות הכלה שלה (כנראה שגם היא לא) הגיעה למסיבה בטוטאל לוק מנומר, דקיק ושקפקף.

טליה עובדיה ושחף רז. מסך אינסטגרם taliaovadia1,
מיסטר שחף עוזר לה למדוד תכשיטים/מסך אינסטגרם taliaovadia1

שמלת כתפיות ספגטי מתכווננות, מבית מותג האופנה הבריטי rat & boa. דגם 'ולנטינה' הושכר ב-550 שקלים מ-DRESSCODE by Romy, המייבא מותגי יוקרה להשכרה, ונמכר באתר המותג הלונדוני במגוון מידות מ-XXS-XXL ב-160 פאונד. רועשת, נועזת ומלאת רוח - שמלת המשי הזו היא אחת כזו שבהחלט מסובבת ראשים. ההיי-לייט של שמלת המקסי המדוברת הוא לא רק הפרינט המנומר הבלעדי לבית המעצב, אלא גם השקיפות העדינה מהבד הטבעי המחליקה יפה על הגוף, כולל צווארון מעטפת רופף ודיטלס של מחשוף גב פתוח עם קשירה עצמית.

שמלה מנומרת של rat & boa. צילום מסך www.ratandboa.com, אתר רשמי
מחשוף גב מעניין בחסות rat & boa/אתר רשמי, צילום מסך www.ratandboa.com

עוד בוואלה!

כסף או דמעות? יעל שלביה בחרה בפריט אחד שהקפיץ את כל הלוק

לכתבה המלאה

מעבר לפיס הנועז, נרשם גם אוסף תכשיטי זהב צהוב על צווארה. טריו שהשתלב בסיבמיוזה נהדרת - שרשרת בייסיק זהובה, נוספת עם תליון לב ואחת שעניינה את העוקבות במיוחד, עם תליון של סמל סרט החטופים.

טליה עובדיה בשרשרת סמל סרט החטופין. מסך אינסטגרם taliaovadia1,
טריו זהוב ובראשו תליון סרט החטופים/מסך אינסטגרם taliaovadia1

מדובר בעיצוב מתוך הקולקציה המשותפת של טליה ו- AH Jewel, שמסתבר שנוצרה כ"בונוס" שיגיע כגיפט בכל משלוח שמוזמן. "ניסינו לחשוב על משהו קטן מאיתנו שיתווסף למשלוחים של התכשיטים ואז עלה הרעיון הזה", בישרה, "ייצרנו כמות גדולה מהשרשרת על מנת להצליח להעניק לכמה שיותר מכן והיא תגיע במתנה בכל משלוח שתזמינו עד שתיגמר מהמלאי". שאר נגיעות הגלאם הסתפקו בשיערה הארוך פזור וחלק עם פוני צד מפונפן להפליא ולצד אייליינר חתולי א-לה עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully