וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה עבר לך על הפנים?" האיפור שהפך את מגי טביבי לבובת חרסינה

עודכן לאחרונה: 13.5.2024 / 22:39

המגישה הצעירה עלתה הערב להנחיית טקס המשואות בהר הרצל, לצידו של העיתונאי תמיר סטיינמן. דבר אחד סנוור במיוחד את הצופים בבית ולצערנו, הוא לא התאורה הטובה של הצוות הטכני בלוקיישן. מה היה שם?

בווידאו: מתוך טקס הדלקת המשואות בהר הרצל/צילום: המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

בצל המלחמה, הטקס הממלכתי לציון יום העצמאות ה-76 של ישראל התקיים הערב במתכונת שונה מבכל שנה. ללא קהל, ריקודים או זיקוקים, לא בשידור חי ובחלוקה לקבוצות נבחרי משיאי המשואה - כשהכל סובב סביב האסון שפקד אותנו בשבת השחורה ההיא ועד היום.

מגי טביבי (29) עלתה לצד תמיר סטיינמן (הו, כמה נחת) להנחות את הטקס השנוי במחלוקת, שלרבים מאיתנו השאיר בעיקר תחושת מועקה מחניקה. בין היתר, דבר אחד סנוור אותנו במיוחד ולצערנו, הוא לא התאורה הטובה של הצוות הטכני בהר הרצל. מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14 ויוצאת הראליטי, עלתה בטוטאל לוק לבן - אולי מדי.

באיפור בהיר שהצליח להלבין את רוב פניה כמו בובת חרסינה על המסך, היא הפגינה ברק שהביא את הרשת לכנותה "גיישה". צוות הביוטי של גילי אלגבי, אמן האיפור המוכשר שאמון על פניהן של אושיות ישראליות רבות היה האחראי על הוודג' של המנחה הצעירה. אך נראה שהפעם העניין יצא מגבולות הטעם הטוב בכל הנוגע ל"לעבור מסך" כראוי וזה חשוב לכתוב ולציין זאת, כי דווקא התמונות באינסטה עשו עימה חיל. "גאד מגי טביבי וואט דה פאק עבר לך על הפנים. נראה לי באה למאפרת אמרה לה 'תעשי לי גיישה אחשילי'", נכתב בין יתר תגובות הגולשים שצפו בטקס.

מגי טביב מנחה את טקס הדלקת המשואות בהר הרצל, מאי 2024. מסך אינסטגרם gili_algabi_beauty, צילום מסך
מגי טביבי בשמלה של אלון ליבנה/צילום מסך, מסך אינסטגרם gili_algabi_beauty

עוד בוואלה!

באה מאהבה: מאיפה שרשרת הלב ההיסטרית של יונית לוי?

לכתבה המלאה

לצד האיפור שאם רגע נשאיר אותו בצד, נרשם גם לוק מעניין בחסות שמלת בלייזר, בגזרת מקסי. השמלה הלבנה מבית המעצב הישראלי אלון ליבנה, שרק עתה החל במנוחתו מסאגת שמלת האירוויזיון של עדן גולן, הייתה גלגל ההצלה של מגי ועם זאת, משהו שם לא הסתדר במלואו. מה הכוונה? הז'קט הארוך שידר אלגנטיות וממלכתיות אינסופית, בתוספת מגן דוד בפרינט תלת ממד על הדש הימני שהבריק עקב בחירת בד סאטן חלקלק. אך מאחר ומדובר בגזרה ארוכה ודי "כוחנית", לא כל אחת יכולה ללבוש פיס כזה ולהצליח לצאת מזה בשלום - בטח אם את נמוכת קומה (בלי קשר, שרופות על פטיט גירלס).

כן נרים למראה העיניים המעושן והעוצמתי, הגבות המתוקתקות וזוג עגילי חישוק קטנטנים מזהב לבן של מותג התכשיטים S.Schnitzer. וכמובן לסטייליסט איתי בצלאלי, שרק אתמול נחת ממאלמו לאחר ליווי צמוד של נציגתנו בתחרות הזמר האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully