וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודש וחצי אחרי הלידה: אליאנה תדהר בלוק מלאכי

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 17:23

שבועות ספורים לאחר שקיבלו את פניו של בייבי נבו ובין הרדמות והחתלות, אליאנה תדהר ולי בירן, הפאוור קאפל של הביצה המקומית הופיע בטקס יום העצמאות - כשהיא מציגה גזרה מעולה לצד אוברול כלתי - אנחנו נעדיף לקרוא לה תדהר אנג'ל

בווידאו: מיצג הסרט הצהוב בהדלקת משואת החטופים בטקס יום העצמאות/צילום: המערך לטקסים ולאירועים ממלכתיים

חודש וחצי לאחר לידת בנה הבכור, אליאנה תדהר שבה אלינו באחד הערבים הכי שנויים במחלוקת לאחרונה. המעבר בין הזכרון לעצמאות, כשבאותם רגעים הופיעו צמד השחקנים הכישרוניים תדהר ובעלה, לי בירן, על במת טקס המשואות.

בכל זאת, מדובר בפאוור קאפל שכבר שנים מככב בביצה המקומית, כשאליאנה הפכה להיות אחת הדמויות האהובות על ילדים ובני נוער, ואין פלא שנוכחותה מצליחה לחמם את לב הצופים כל פעם מחדש. בדומה למגי טביבי, גם תדהר הלכה על טוטאל לוק לבן, כשהיא מציגה לוק מלאכי שישב עליה מעולה - שבועות ספורים לאחר לידת נבו הקטן.

באוברול בעל כתפיות דקיקות מבית ינקי ונטף, אחד הצמדים החזקים ביותר היום בתעשיית האופנה המקומית, שכבר הספיק להציג את הקולקציות המשובחות שלהם בשבוע האופנה בארץ ולהלביש לא מעט אושיות בפיסים הייחודים להם. הפיס המדובר, הוא אחד הדגמים מקולקציית הכלות העדכנית, המיועדת בין היתר לכלות נועזות שמחפשות לצאת קצת מהקופסה הבנאלית. גזרת מכנסיים מתרחבים, לצד טופ בסגנון מחוכי בזכות דיטלס הברזלים הנוקשים בפרונט ומחשוף וי עדין ומכווץ במרכזו.

עוד בוואלה!

בייבי סן לורן: כל הפרטים על לוק ההריון הראשון של היילי ביבר

לכתבה המלאה

"נקראנו לדגל על ידי הסטייליסטית מיטל ברונר לעצב לאליאנה לוק שאיתו תופיע ביחד עם לי בנאמבר מיוחד ומרגש בטקס המשואות, לא חשבנו פעמיים והתחלנו לעבוד", מספר זוג המעצבים. "הבסיס ללוק הוא אוברול מקולקציית הכלות החדשה שלנו, רצינו לייצר מראה קלאסי ועדין שיתאים לאירוע ולאליאנה. אליאנה ולי הם אנשים שקל מאוד לאהוב ולעבוד איתם וזה השפיע מאוד על תהליך העבודה. היא הייתה נראית פשוט מדהים!! לא יאומן שהיא ילדה ממש לא מזמן!", סיכמו ואנחנו כמובן מסכימות עם כל מילה.

אליאנה תדהר, יום העצמאות מאי 2024. מסך אינסטגרם yankynataf, צילום מסך
תדהר אנג'ל/צילום מסך, מסך אינסטגרם yankynataf

גם בחלקת הגלאם השחקנית-דוגמנית-זמרת-וואטאבר, לא התפשרה. בעזרת צוות הביוטי של גילי אלגבי, אופרה בגוונים עדינים של צללית בטון ורדרד-ניודי, שפתיים אפרסקיות וגולגול מסורק היטב והדוק אחורנית עם פס באמצע. בתוספת התכשיטים המהפנטים של bymorano ולסירוגין הוסיפה בלייזר לבן, למרות שבינינו? האוברול הוא מעל ומעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully