וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמלה השערורייתית שבחרה המשפיענית ללבוש לחתונת חברתה הטובה

20.5.2024 / 0:09

הדוגמנית והמשפיענית איזבל מאת'רס עוררה הרבה רעש ברשת כשחשפה כיצד הגיעה לבושה לארוחת החזרות לחתונה של חברתה הטובה ביותר. זו התגובה שלה לביקורת

השמלה שעוררה סערה בחתונה/isabellemathersx

יש 3 חוקים מאוד ברורים כשזה מגיע לבחירת השמלה המושלמת לחתונה שהוזמנת אליה: אל תלבשי משהו חשוף מדי, אל תלבשי לבן ולעולם אל תנסי להתעלות על הכלה. נראה שהדוגמנית והמשפיענית איזבל מאת'רס עברה בחוצפה על שלושת הכללים הללו ועוררה עליה הרבה זעם ברשתות החברתיות.

מאת'רס האוסטרלית בת ה-25 הגיעה לארוחת החזרה לחתונה של חברתה הטובה, אחד מאירועי החתונה המקובלים בארה"ב, כשהיא לבושה בשמלה זוהרת שכונתה ברשת "בלתי הולמת". המשפיענית, לה יש כשני מיליון עוקבים באינסטגרם, שיתפה תמונות לפני ובמהלך האירוע בהן היא נראית לבושה בשמלה בגווני צהוב-לבן, חשופת בטן ושקופה חלקית.

היא הגיעה בשמלה הפרובוקטיבית הזו לארוחת קבלת הפנים של חברתה המשפיענית ומדריכת הכושר רייצ'ל דיליון, שלבשה לאותו אירוע שמלת מיני לבנה. ברשת ממש לא פרגנו להחלטה של מאת'רס להגיע בשמלה כה מרשימה לאירוע. אחת כתבה: "בטן חשופה לחתונה? זה פשוט לא מתאים" ואחרת הוסיפה: "אני לא רוצה להיות רעה, אבל זו לא שמלה שמתאימה לחתונה". עוקבת נוספת האשימה: "את מנסה להתעלות על הכלה".

צפו בה מסבירה ומדגימה מה היא לובשת לאירוע:

@isabellemathers

besties wedding welcome dinner grwm ?

♬ original sound - isabellemathers

השמלה הזו

ממש לא מתאימה לחתונה
מהממת ומתאימה לחתונה
4627 משתתפים

המשפיענית נחשפה לשלל התגובות הקשות על הבחירה שלה והשיבה לאחת התגובות: "הכלה היא החברה הכי טובה שלי. אתם לא חושבים שדיברתי איתה על כל פרט בשמלה שלי לפני כן?".

היו גם כמה גולשים שפרגנו לה. "פשוטו כמשמעו: כולם כל כך כועסים בגלל שאת כל כך מושלמת" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אנשים כל כך עלובים שהם משאירים לך תגובות שמורידות לך על שלבשת שמלה לחתונה".

עוד בנושא:
"החזה קופץ החוצה": שמלת הכלה הנועזת שמעוררת סערה

הרגע בו כלה נכנסה לאולם בשמלה חשופה מדי וחטפה ביקורת קשה

ככה זה נראה

איזבל מאת'רס לצד הכלה רייצ'ל דיליון:

והנה הן רוקדות יחד:

@isabellemathers bestie is getting married ?@racheljdillon ♬ Chapel Of Love - The Five Keys

בחתונה האמיתית איזבל מאת'רס שימשה כשושבינה והגיעה לבושה בשמלה צהובה צמודה וראויה יותר למעמד. לא ברור האם דיליון (לה עצמה יש כ-1.7 מיליון עוקבים באינסטגרם) באמת פרגנה לשמלה של חברתה, אבל אם נשפוט לפי שלל התמונות של השתיים יחד שהיא שיתפה ברשתות החברתיות, נראה שזה לא הטריד אותה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully