וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואה ואינו נראה: השורט המיניאטורי של לילי-רוז דפ הוא אחד הנועזים

עודכן לאחרונה: 15.5.2024 / 16:59

השחקנית-דוגמנית הצעירה ובתו של ג'וני דפ, אינה בוחלת באמצעים כשמדובר בלזרוק על עצמה איזו חתיכת בד, כמובן חתיכה בטוב טעם, כשהיא ממשיכה לדבוק בפיסים לבית שאנל. הפעם, בדייט לילי עם מכנסיים קצרצרים בגזרה נמוכה (מאוד)

עם נטייה תמידית לבלתי צפוי, לילי-רוז דפ (24) נראית לעיתים קרובות כשהיא מוותרת על טרנדים לטובת תלבושות ייחודיות המתייחסות לסגנון שנות ה-2000. בסוף השבוע האחרון, דפ נצפתה ברחבי אל איי, בעודה נהנית מדייט לילי נוסף עם בת זוגה הראפרית 070 שייק, כשהיא לובשת מכנסיי ג'ינס מיקרו-קצרצרים.

תמונות הפפראצי של השחקנית בשנה האחרונה הציגו לא פעם את הסטייל הקז'ואל-אדג'י שאימצה בתו של השחקן המדופלם. גישת סטיילינג חשופה מכל הבחינות, לא רק מבחינת הצצות לחלקי עור נרחבים, אלא גם מיקומי השופינג שלה. כאמור, בדייט האחרון הלכה על מכנסיי שורט (שלגמרי מגשימים את משמעות שם הפריט) שהציגו תפרים קונטרסטיים וכיסים ארוכים שהיו כמכפלת סופית של הפיס המיניאטורי.

לפלג הגוף העליון בחרה דפ בחולצה מכופתרת לבנה מאחד המותגים החדשים האהובים עליה, הלייבל הספרדי Gimaguas (118 דולרים). חולצת כותנת במראה המקומט, כשכל כפתוריה סגורים והיא דואגת להשאיר הצצה למחשוף בטן קל שנוצר בין היתר עקב גזרת המכנסיים הנמוכים.

עוד בוואלה!

הבעל הלך, היהלום נשאר: אמילי רטאייקאוסקי מציגה טבעות גירושין

לכתבה המלאה

כדי להוסיף אורך נוסף לרגליה ולהפוך את הלבוש להרכב דינאמי של אופנה ישנה-חדשה, הוסיפה ללוק זוג עקבים וינטג' שאנל. ההנעלה הארכיונית התהדרה בפרטי הבוהן העגולה, העקב והסוליה שנצבעו שחור. כנערת שאנל נאמנה, הדוגמנית התאבזרה בתיק חום מרופד מבית האופנה הצרפתי שכלל את לוגו המותג בגוון בהיר יותר בצידו. לילי-רוז, שהפכה לפנים מוכרות בשורות הראשונות בתצוגות שאנל (ומדי פעם על המסלולים), משלבת באופן עקבי את הסגנון הנינוח שלה עם פריטי המותג - כי אם יש מישהי שיודעת איך לגרום לשאנל להיראות קז'ואל, זו היא.

כוכבת "איידול" השלימה את המראה עם גולגול מוחלק אחורנית והוסיפה מספר טבעות על ידיה - אחת מהן גם לבית שאנל בעלות 2,900 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully