וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהלן לטרייספס: בר רפאלי חושפת שרירים בשמלת חמאה משגעת

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 10:04

הסיס לבית משפחת רפאלי הגיעה הבוקר יחד עם המשפחה הפוטוגנית ביקום, להשיק את העונה השנייה של סדרת הדוקו-ריאליטי בכיכובם. רשמנו לפנינו: שמלה ומאחוריה מסר, פלאס שרירי כתף שמישהי כאן עבדה עליהם יופי-יופי

בר רפאלי ומשפחתה בפרמיירה לעונה השנייה של הרפאליס. רפי דלויה, HOT,
וי אר פמליייי - בקרוב שוב בהוט/רפי דלויה, HOT

ה"רפאליס" חוזרים אלינו בעונה שנייה שתעלה ממש אוטוטו ב-HOT, הסדרה שחשפה אותנו ללב ליבם וחיי היומיום של המשפחה הפוטוגנית בתבל - למי שלא חיה על הפלנטה. הבוקר נערכה הפרמיירה הרשמית אליה הגיעו בני המשפחה, ההורים ציפי ורפי, האחים ההורסים דור ואון וברבור אחת ויחידה.

בר רפאלי בפרמיירה לעונה השנייה של הרפאליס. רפי דלויה, HOT,
הבייספס והטרייספס - מה איתם??/רפי דלויה, HOT

בשמלה בגוון צהבהב-חמאתי (3,890 שקלים) מבית המותג הספרדי 'רבאן' לפקטורי 54, הגיעה ללוקיישן המתוקשר. בחירת סטיילינג מחושבת מראש של הדוגמנית, לאור המצב וכאות הזדהות להשבת החטופים בשבי החמאס הביתה. מדובר בשמלת מקסי ללא שרוולים, הכוללת עיטור תחרה רחב בצבע שחור לרוחב אזור החזה, שם מתרכזים עיקרי הדיטלס - קשירה הפוכה של מחשוף וי העשוי מתערובת הכותנה והתחרה ובסופה נרשם קו מכפלת דקיק בצבע שחור תואם.

בר רפאלי וציפי רפאלי בפרמיירה לעונה השנייה של הרפאליס. רפי דלויה, HOT,
תפוח לא נפל רחוק מה שנקרא/רפי דלויה, HOT

עוד בוואלה!

מאיפה שווה לרכוש את נעלי הבובה החמות של הרגע?

לכתבה המלאה

בגזרת הנעליים, הצליחה המאמא ל-3 להדגים ולהשחיל את רגליה לטרנד העונתי של נעלי הבלרינה העדינות. שוז מבית שאנל בצבע שחור מבריק, הכוללות רצועת סגירה ובסופה רכיסת אבזם זהוב בצורת לוגו המותג, פלאס נגיעת אסתטיקה וינטג'ית של חרטום מעוגל מלפנים. בכל הנוגע לגלאם - כשמדובר בסיס למשפחת רפאלי, כמה שיותר טבעי יותר טוב. השיער נשאר פזור וחלק כאילו לא נגעה בו כלל וכלל, כשהוא מונח על שרירי זרועות וכתף שמישהי כאן עבדה עליהם יופי-יופי.

את הבנים נשאיר רגע בצד, נתמקד על אימא ציפי שהגיעה לחגוג את משפחתה. בשמלה שחורה בסגנון בוהו-שיק מבית המעצבת הישראלית טובל'ה. פיס שבסיסו שחור ועליו רקומים עיטורים בגוונים ובצורות שונות, המסודרים לפי שורות אחד אחרי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully