וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנין בינג ועד אולסיינטס: כל החנויות החדשות שאסור לפספס

עודכן לאחרונה: 20.5.2024 / 15:06

המותגים הבינלאומיים ממשיכים להגיע ארצה - חלקם בהופעת בכורה וחלקם בסבב ב' ואפילו ג' שלהם. ריכזנו את החנויות והסניפים החדשים שנפתחו ועתידים ממש אוטוטו להיפתח במחוזותינו

AllSaints - קניון עזריאלי איילון

אולסיינטס לסטורי קיץ 2024. יח"צ חו"ל,
הקריצה האדג'ית של המותג הבריטי/יח"צ חו"ל
אולסיינטס לסטורי קיץ 2024. יח"צ חו"ל,
פעמיים כי טוב!/יח"צ חו"ל

מותג האופנה הבריטי פותח את דלתיו בפעם השנייה בישראל! החנות החדשה שהובאה לראשונה ארצה על ידי קבוצת 911 אופנה, תתמקם לה בקניון עזריאלי איילון ותשתרע על פני 130 מטרים, בה יימכרו הקולקציות העכשוויות במקביל לשאר העולם. המותג האהוב הפך לפופולרי בזכות הפיסים המאופיינים במראה קז'ואל עם קריצה אדג'ית, לצד חיבור חזק לעולמות המוזיקה והרוקנרול.
מה תמצאו שם? פלטת צבעים שחורה-אפורה ברובה (אבל לא רק), פיסים מעור והרבה גזרות א-סימטריות - לנשים, גברים, הנעלה ואקססוריז.
ממתי? היום, שני 19.5

אנין בינג לרשת עמנואל - כיכר המדינה

אוקיי לחנות כזו חיכינו ה-ר-ב-ה זמן. חנות קונספט הממוקמת מחוץ לכותלי הקניון הממוזג, של המותג האהוב אנין בינג לרשת עמנואל. המעצבת הסקנדינבית-אמריקאית שהתמכרנו לשיק שלה פתחה בוטיק חדש בכיכר המדינה (ה' באייר 54 ת"א) שיוקדש אך ורק לפריטיה (שמישהו יצבוט אותנו). המותג הפופולרי הנושא את שמה של המעצבת מצליח לסחוף אחריו את גדולות הפאשניסטות ומבינות העניין, שכן היא דוגלת באסתטיקה נקייה, קלאסית ופשוטה. החנות, 120 מ"ר של סטייל דו-מפלסי, מעוצבת בקונספט זהה לחנויות המקבילות ברחבי העולם ותציג לראשונה בישראל את כל קטגוריות המותג - מביגוד, אקססוריז, תיקים ועד נעליים.
ממתי? כבר פתוחה לקהל הרחב.

בירקנשטוק - קניון רמת אביב

המותג BIRKENSTOCK ממשיך להתרחב ופותח חנות שלישית בקניון רמת אביב, בשווי השקעה של כמיליון שקלים - ובכך מצטרפת לחנויות בקניון שבעת הכוכבים ובנמל תל אביב. מגוון השוז והכפכפים הקלאסיים של המותג הפכו לאייקוניים עם הזמן - ומאז הבאזז סביב הסרט "ברבי", אין מה לומר. תוך כדי דבקות בנוחות בלתי מתפשרת, יד ביד עם הטרנדים העונתיים ובנקיטה תמידית של גישה ירוקה שעושה שימוש בחומרים ממוחזרים וטבעיים ובטכנולוגיה ידידותית לסביבה.
מתי? כבר פתוחה לקהל הרחב.

ריזרבד - קניון מלחה ירושלים

חצאית סליפ סאטן של ריזרבד. אסף לוי,
מותג האופנה הפולני ממשיך להשתלט על שטחנו/אסף לוי

סניף הדגל של מותג האופנה הבינלאומי יקבל בזרועות פתוחות, ממש ממש בקרוב, את תושבי ג'רוז, הסביבה וכמובן תיירי עיר הזהב. החנות החדשה תפתח בקניון עזריאלי ירושלים (קומה 2, מלחה) ותמשיך להציג את הקולקציות המיועדות לקשת רחבה של קהלים. מעבר למחירים האטרקטיביים, החנות תציע מגוון סגנונות המתאימים לכל זמן וכל לוקיישן ובטווח מידות די רחב.
מתי? יום שני, 10.6

עוד בוואלה!

רואה ואינו נראה: השורט המיניאטורי של לילי-רוז דפ הוא אחד הנועזים

לכתבה המלאה

סקארה - קניון עזריאלי ראשונים

אנה זק לסקארה. יח"צ; מסך אינסטגרם sacara_il,
הבונוס בביקור - הפייס של אנוש/יח"צ; מסך אינסטגרם sacara_il

ראשון לציון, "עיר הקניונים", מקבלת לשטחה את החנות הרביעית של רשת הקוסמטיקה SACARA. הסניף החדש מצטרף לשלושה סניפים קיימים בעיר וחוץ מהפייס היפה של אנה זק של שלטיה, תוכלו למצוא שם את כל ההשלמות הנדרשות לשגרת הטיפוח היומיומית. הדבר כולל כמובן קטגוריות שונות, ביניהן: מוצרי איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססוריז ועוד.
מתי? כבר פתוחה לקהל הרחב.

SHALDAG - בחנויות האופטיקה

משקפי GAST - קבוצת שלדג SHALDAG. באדיבות המותג,
משקפי GAST ב-1,060 ש"ח בחנויות/באדיבות המותג

הפרטים הבאים אמנם לא מתייחסים לחנות ספציפית, אבל שמחנו לשמוע שקבוצת SHALDAG, היבואנית והמשווקת של מותגי העל היוקרתיים בתחום משקפי השמש - משיקה את קולקציית 2024. את הדגמים הנבחרים, ביניהם MOSCOT, THIERRY LASRY, YOHJI YAMAMOTO, MATSUDA ועוד - תוכלו למצוא בחנויות האופטיקה השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully