וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה לעזאזל קרה לג'ינס שלה?" הרשת זועמת על הג'ינסים החדשים של פאשן נובה

2.6.2024 / 0:06

דוגמניות שלובשות זוג מכנסי ג'ינס 'שיקיים בסגנון שנות ה-90' געוררו סערה. "טראשי ומעבר למגוחך", כתבה אחת מלקוחות "פאשן נובה" שנחרדה כשנחשפה לג'ינסים החדשים שלהם. מה אתם תגידו?

ג'ינס חושפני מאוד של פאשן נובה/novaswim

ג'ינס ארוך בקיץ זה בהחלט סיוט, אבל אנחנו מוכנות ללבוש סקיני ולא את פריט האופנה החדש של "פאשן נובה". מותג האופנה מעורר המחלוקת השיק קמפיין קיץ המציג שתי דוגמניות מהממות לצד הבריכה, כשכל אחת לבושה בטי-שרט לבנה וג'ינס רחב. עד כה הכל נראה די תמים - עד שאחת מהן מסתובבת למצלמה וחושפת את החלק האחורי המאוד מטריד של הג'ינס שלה.

בסרטון ששיתפה רשת Fashion Nova באינסטגרם נראות הדוגמניות לובשות זוג מכנסי ג'ינס רחבים בסגנון שנות ה-90. מתחת למכנסיים הן לובשות ביקיני משולש שחור קלאסי. מקדימה זה עוד נראה די נורמלי, אולם כשהשתיים מפנות לגב למצלמה - נראה שהג'ינס של אחת הדוגמניות לא גמור, או ליתר דיוק: הג'ינס לא תפור באזור הישבן וחושף את כולו. למעשה נראה כאילו הג'ינס נקרע בדיוק באזור הישבן ומוחזק במקומו בעזרת סיכות מחוברות זו לזו. הסרטון מסתיים כשהדוגמניות מורידות את הג'ינסים ומתרווחות להן בביקיני על כסאות נוח ליד הבריכה.

מה דעתכן על הג'ינס?

חסר כל טעם
נועז ולא בשבילי
מוכנה לנסות
4117 משתתפים

מיד נכנסנו לאתר הרשמי של "פאשן נובה" כדי למצוא את הג'ינס הפרובוקטיבי ולברר את מחירו - אבל הוא לא נמצא שם, כך שנראה כרגע שהוא נוצר רק עבור הפרסומות הזאת, אבל לא נתפלא אם בקרוב הוא יצוץ גם שם. הג'ינס עורר המון רעש ברשת - ודי בצדק. התגובות היו מעורבות: בעוד שחלק הודו שהיו נותנות לזה צ'אנס, אחרות טענו שהג'ינס טראשי ומגוחך.

עוד בנושא:
פאשן נובה מגזימה שוב ומשווקת חגורה בתור חולצה: "החזה של הדוגמנית בחוץ!"

"איזו אישה תלבש את זה?": שערוריית הסרבל החשוף של "פאשן נובה"

הג'ינס הקרוע בישבן של פאשן נובה. novaswim, צילום מסך
הג'ינס הקרוע בישבן של רשת פאשן נובה/צילום מסך, novaswim

אחת כתבה בתגובה לסרטון: "באמת? וואו זה כבר מעבר למגוחך! ואין לי שום דבר נגד הבנות המהממות האלו". אחרת השיבה: "למה??? זה טראשי. חבל". אחרות פרגנו: "אני צריכה את הג'ינס הזה", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אני מאוהבת. איפה ניתן למצוא אותו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully