וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשן נובה מגזימה שוב ומשווקת חגורה בתור חולצה: "החזה של הדוגמנית בחוץ!"

15.5.2024 / 0:10

מותג האופנה Fashion Nova מציג "טופ סטרפלס עם אבזם ברייאה" שהיא למעשה חולצה שנראית ומרגישה כמו חגורה רחבה. ברשת סירבו לעבור על כך בשתיקה

שרה אלבי מדגמנת/shoppingbagsara

על זה אומרים "ללכת עם ולהרגיש בלי": מותג האופנה הנועז Fashion Nova שכבר הציג לא פעם עיצובים נועזים וחושפניים חושף כעת את חולצת החגורה החדשה שלו - בגד שהוא למעשה אך ורק חגורה רחבה. כן, זה קצת כמו ללכת עירומים.

בעמוד האינסטגרם Fashion Nova Curve, שמתגאה בהצגת דוגמניות בעלות מידות גדולות נחשפה "חולצת טופ עם אבזם ברייאה" שהיא למעשה מעין חזיית סטרפלס, על הדוגמנית שרה אלבי, שעל אף החזה הגדול במיוחד שלה דיגמנה אותה. במקרה שלה החגורה בקושי הצליחה להסתיר את השדיים, כשנראה שכל רגע עשויה להתרחש כאן תאונת מלתחה לא נעימה מול המצלמה.

בתמונה הראשונה ששיתפה הרשת, ניתן לראות את חגורת העור המעוצבת מקרוב, כשהחזה כמעט יוצא ממנה. בתמונות הנוספות ניתן לראות את הלוק השלם של אלבי, תושבת טורונטו שבקנדה עם 1.2 מיליון עוקבים, שהשלימה אותו במכנסיים קצרים בגוון זית, גם הוא של "פאשן נובה", ותיק מעצבים בגווני כסף וזהב.

לא רק אנחנו נותרנו המומים מהמראות הקשים. התמונות זכו למאות תגובות, שחלקן הביעו חשש אמיתי. "למה צריך לשים חולצה אם אפשר פשוט לחגור את החזה?!" כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "פשוט תצאי החוצה עירומה, כי לעזאזל מה זה אמור להיות?!".

היו לקוחות שתהו איך החגורה לא נופלת וכמובן שהיו גם כאלה שפרגנו ללוק החושפני. "זה לוהט", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "האמת שזה קונספט חמוד. לא הייתי שוללת".


עוד בנושא:
התייעצה ברשת מה ללבוש לחתונת אחיה וחטפה: "החזה שלך בחוץ. אל תתעלי על הכלה"

"החזה קופץ החוצה": שמלת הכלה הנועזת שמעוררת סערה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חולצת צינור עם אבזם ברייאה. Fashionnova.com, אתר רשמי
ככה זה נראה בחנות/אתר רשמי, Fashionnova.com

אם דווקא אהבתן את הלוק וה"חולצה", תוכל לרכוש אותה באתר Fashion Nova במחיר שווה לכל כיס: 38 שקלים. אם אתן חושבות שזה זול בהגזמה, זכרו: זו רק חגורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully