וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפל גולס: בלייק לייבלי וראיין ריינולדס מתאימים נעליים בפחות מ-300 ש"ח

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 10:16

מערכת היחסים של זוג השחקנים נחשבת לאחת היציבות והאהובות בנוף ההוליוודי ואותנו זה לא ממש מפתיע שהם אפילו מסתנכרנים ביניהם בכל הנוגע ללבוש. בבחירה קלאסית של נעליי קונברס - השניים לא משאירים מקום לטעויות. אם זה לא קאפל גולס, אז מה כן??

כשהם לא מסנוורים בפרמיירות או על השטיחים האדומים, בלייק לייבלי (36) ורייאן ריינולדס (47) שומרים על זה קז'ואל וקלאסי - או במילים אחרות, פשוט פשוט פשוט. הזוג ההורס נצפה מסתובב לו ברחובות ניו יורק בזרועות שלובים, בסטריט סטייל הצנוע המזוהה עם מלתחתה של הגוסיפ גירל האהובה עלינו.

הסיבוב דאווין האחרון הזה, כלל תיאום מתוק של אחת מנעלי הספורט הנמכרות ביותר ב-100 השנה האחרונות, קונברס אולסטאר בדגם צ'אק טיילור הגבוה. בכל הנוגע לשוז של לייבלי, נעליים נוחות במחיר סביר הן מרכיב מרכזי בתלבושות היומיומיות שלה, ועכשיו גם החתיכי לצדה הולך בעקבותיה. נעלי הספורט של שני הכוכבים נמכרות כיום בפחות מ-100 דולרים ועם הסיילים שרצים וקודי הקופון הרבים ברשת, סיכוי גדול שתמיד תפלו על איזו מציאה שווה (מניסיון).

השחקנית והאמא לארבעה נעלה קונברס היי-טופ בצבע חום-ערמונים, לצד גופיית סבא שחורה ופשוטה, מכנסיי ג'ינס בגזרה ישרה, תיק צד מלבני וחצי עשוי קש מבית שאנל ומשקפיי שמש חרדליים. מנגד, השחקן בדגם הקלאסי המוכר - שוז לבנות עם עיצוב הפס האדום הממסגר את קצוות הנעליים, אותם התאים למכנסיים כחולים רפויים וחולצה מכופתרת קצרה ותכלת. גם הוא פלפל במשקפי שמש חצי שקופים בגוון ירקרק בהיר וחבש כובע בייסבול כחול של Wrexham AFC (שמייצג את קבוצת הכדורגל של וויילס שהוא שותף בבעלותו), שרשרת זהב, אפל ווטש וכמה צמידי חרוזים.

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס בנעליים תואמות קונברס אולסטאר. מסך אינסטגרם blake.liively, צילום מסך
יש מתוק מזה?/צילום מסך, מסך אינסטגרם blake.liively

עוד בוואלה!

אחת שכל כך יודעת: בלייק לייבלי בתמונות ביקיני אחרי הלידה

לכתבה המלאה

נעליי האולסטאר שבכלל נוצרו במקור כנעלי כדורסל ב-1917, עברו גרסה מחודשת ב-1922 כאשר שחקן הכדורסל צ'אק טיילור ביקש מהחברה לשפר את התמיכה והגמישות של הנעל עבור המגרש (לכן גם שם הדגם). בעשורים שחלפו, המותג שרד את העליות והמורדות של עולם האופנה, התעלה מעל הטרנדים העונתיים, התייצב מול רוחות האדידס סמבה והנייק-אייר ושמר על מקומו כמועדף בכל הזמנים.

בלייק לייבלי וראיין ריינולדס בנעליים תואמות קונברס אולסטאר. מסך אינסטגרם blake.liively, צילום מסך
אימוש ואבוש בסיבוב בביג אפל/צילום מסך, מסך אינסטגרם blake.liively

הנעליים התואמות של לייבלי וריינולדס היו רק טעימה מהלוקים תואמי הצבע של השניים, בטח לא בתקופה האחרונה. אולי בלי כוונה, או אולי די במטרה להסתנכרן ביניהם (אם זה לא קאפל גולס אז מה כן?!), ההרכבים של אבא ואמא, זוג השחקנים, נראים לעיתים קרובות כאילו נוצרו זה עבור זה. כשהיא לובשת ז'קט חום ספארי הוא לובש ז'קט חאקי-זית, כשהיא לבושה כולה על פלטת הכחולים, הוא שולף קונטרה שתדייק אותה - תמיד על אותו העמוד בספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully