וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה להרוס לבת שלך?" קים קיי מותקפת בגלל הלוק האחרון שלה

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 16:03

ניסיון חביב לקחת את האאוטפיט של נורת'י מתוך 'מלך האריות' בו כיכבה, הפך לדרמה (די משעשעת יש לציין) ברשת. העוקבים יוצאים על המאמא ואשת העסקים, מצדיקים את קורטני בכלל ומטיחים בה ש"לא יכולה לתת לאף אחד לקבל את הרגע שלו". האמנם?

ברצינות עכשיו, אם היינו הבנות של קים קרדשיאן ככל הנראה שהיינו מתאבססות על ארון הבגדים שלה. מוצלח או לא, מציאות שם יש - הווו, יש. כבר ראינו בעבר מקרים בהם נורת', הבת של קימי וקניה שמזמן כבר הפכה לאושיה בפני עצמה, השאילה פריטים מאימוש - לעיתים גם קצת יותר מדי גרנדיוזיים, מה שהוביל לביקורת העוקבים.

הפעם נראה שהיוצרות התהפכו, בסיפור די מגוחך שנגמר בכך שמעריצי המשפחה מצדיקים את קורטני, בכך שקים מעתיקה לוקים מוצלחים של בנות המשפחה ובכך מנסה למשוך אליה את מרב תשומת הלב. ביץ' סטול מיי לוק? אז משהו כזה. בחודש מאי האחרון ווסט בת ה-10 עלתה לבמה ההוליוודית להופעת בכורה בתור סימבה, כחלק ממופע לייב של מלך האריות. חמוד? חכו לזה.

כמתבקש, התגובות לא איחרו להגיע ונורתי' כונתה (ממש לא בפעם הראשונה) "נפו בייבי", כינוי המקבלים ילדים להורים מפורסמים שבזכות תהילתם מתפרסמים בעצמם ומקבלים את הפריווילגיות הנלוות. כל זה כבר נשכח, כי קימי החליטה ללבוש את אותו לוק מהמופע, מכף רגל ועד הראש - ולשתף אותו בפוסט שהעלתה בעמוד האינסטגרם שלה.

לפני הכניסה לדמות סימבה, נורת' הצטלמה בעצמה עם פריטים מתוך קולקציה של המותג erl מבית המעצב אליי ראסל לינץ. פיסים על פלטת הצהובים, צמריים ועשויים מעור ופרוות שירלינג (אם תשאלו אותנו יותר מזכיר בייבי אפרוח ולא אריה צעיר). בין היתר נרשמו פריטים כמו תיק צד עם רצועת גוף מוצלבת (6,970 שקלים), מעיל אוברסייז בעבודת יד באורך הרצפה (32,776 שקלים) וכובע תואם.

המאמא ומייסדת סקימס, אימצה לצילומים שלה את אותם פריטים בדיוק ובכל זאת, קימי זו קימי והיא דאגה לתבל ולפלפל בהתאם את המראה הפרטי שלה. בקריצה למראות הרחוב המוכרים של ביאנקה סנסורי (החדשה של קניה), שנהיה מאוד עדינות כשנאמר "מראות נועזים" בלשון המעטה, הקרדישאן הצטלמה בשוט אחד עם גרביונים בהירים וחצי שקופים ועליו מעיל גדול נוסף בגזרה קצרה יותר.

עוד בוואלה!

הפעם בעירום מלא: ביאנקה סנסורי בשמלת "קונדום" מוגזמת

לכתבה המלאה

אין ספק שקים גרמה לטוטאל לוק להיראות בוגר ואפילו סקסי בדרכיו, ובעוד שהמראה בהחלט מושך את העין, המעריצים החלו להטיח בכוכבת הריאליטי על גניבת רעמות וערימות הבגדים של נורת'י. "את באמת לא יכולה לתת לאף אחד לקבל את הרגע שלו", כתב אחד העוקבים על התמונות בעמוד האינסטה ואחריו תומכים נלהבים נוספים הצטרפו לחגיגה. "זה אבסורדי ומגוחך", רק בגלל שאת יכולה, זה לא אומר שאת צריכה", "בואו נעשה את זה עליי" - כבדיחה משעשעת אם קים הייתה מדברת את הלוק. נוספים כמובן הזכירו את הטענות שהיו לקורטני הסיס הבכורה למשפחת קרדשיאן, להגיד על כך שקים גנבה לה את אסתטיקת החתונה בכך שדובקת בלוקים של דולצ'ה גבאנה, "אז קורטני צדקה!".

קים קרדשיאן במעיל פרוותי צהוב של erl. מסך אינסטגרם kimkardashian, צילום מסך
דווקא משעשע/צילום מסך, מסך אינסטגרם kimkardashian

בתמונות אחרות, לבשה רק מכנסיים פרוותיים עם דגש על אזור המותניים בעזרת חגורת עור רכה, חומה ורחבה בוייב קאובוי משהו, של אותו המותג (105,484 שקלים). תחת האקססורי הדומיננטי השתלב לו בגד גוף בגוון צהוב אנמי. במקום לנעול את אותן נעליים מכוסות פרווה כמו בתה, אשת העסקים הלכה על זוג נעלי סטילטו שקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully