וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד העצם: אלזה הוסק לוקחת את התכשיטים שלה צעד אחד קדימה

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 12:49

על רקע חולצה שקפקפה ומטפחת וינטג' של סן לורן, הטופ מודל השבדית החליטה להציג את הסט המשלים לצמידי ה-Bones האייקונים של טיפאני אנד קו. טבעות העצם הושקו ונראו לא רק עליה (רמז: גל גדות). אז כמה יעלה לכן כל הטוב הזה?

כמעט כל דבר שהדוגמנית השבדית תעלה לרשתות החברתיות יוציא לנו את העיניים. הפעם אלזה הוסק, דוגמנית ויקטוריה'ס סיקרט לשעבר, המלאכית בת ה-35 מציגה סט תכשיטים מטמטם מזהב צהוב. כוכבת המסלול ממשיכה להיות מעצבת ומובילת טרנדים, גם באינסטגרם וגם בחיים האמיתיים, במיוחד דרך הלייבל הפרטי על שמה, Helsa המותג המצליח שלה באל איי.

"אתן יודעות שאני אובססיבית ואספתי את הקולקציה של טיפאני אנד קו כבר שנים, אז אני ממש מתרגשת מהתוספת החדשה - טבעות ה-Bone ("עצם")?. הן יהיו על האצבעות שלי באופן קבוע!", כתבה הוסק ברצף תמונות ששיתפה עם 8.6 מיליון עוקבי האינסטה. בתמונה מציגה שני צמידים בגדלים שונים מתוך הליין העיצובי של אלזה פרטי, מי ששימשה והייתה אחראית על עיצובים מיתולוגים של מותג התכשיטים היוקרתי טיפאני - עד פטירתה בשנת 2021.

האסימטריה הבלתי מדויקת וקווי המתאר החושניים של הפיס הזהוב (18 קראט, 38 אלף דולרים) הם מה שהופכים אותו לכזה המתמזג ומתאחד בטבעיות עם הגוף. העיצוב פורץ הדרך הזה שנולד והחל את דרכו בשנות השבעים, נשי בעוצמתו (וייבים חזקים של וונדר וומן), מפוסל לכדי התאמה לפרקי כף היד והבשורה של הטופ מודל כעת היא כי טבעות ה"עצם" נכנסות גם הן לתמונה.

הדוגמנית אלזה הוסק עונדת צמיד BONE של טיפאני אנד קו. מסך אינסטגרם hoskelsa, צילום מסך
היא לא אמיתית/צילום מסך, מסך אינסטגרם hoskelsa

עוד בוואלה!

חביב הפאשניסטות: פרינט הזיגזג כבר שיגע את הישראליות

לכתבה המלאה

על ידה ניתן לראות שתי טבעות מזהב צהוב התואמות לצמידים שציוותה להן - אחת בעיצוב מפוצל עם מרווח במרכז הטבעת, אותו ניתן להפנות כלפי מעלה או מטה (18 קראט, 4,500 דולרים). וטבעת נוספת באצבע השכנה - בדומה לצמיד הסטנדרטי, ענידה מסורתית בעלות של 4,800 דולרים, כשכל הפריטים מוצעים גם ברוז גולד וזהב לבן.

הדוגמנית אלזה הוסק עונדת צמיד BONE של טיפאני אנד קו. מסך אינסטגרם hoskelsa, צילום מסך
חולמות שיגיע לסל שלנו/צילום מסך, מסך אינסטגרם hoskelsa

הפעם מעבר לתכשיטים שלא ניתן לפספס, הוסק גורמת לעוקבים להתלהבות יתר עקב הצילומים הלוהטים של האקססוריז הזהובים, בחלק עליון לבן וחצי שקוף ותחתיו לא נראה לעין שום זכר לחזייה או טופ. כדוגמנית של ויקטוריה'ס סיקרט, היא בהחלט יודעת איך להשוויץ בגוף שלה בצורה הטובה ביותר, בעזרת מינימום בד וחומר - ואין ספק שהדבר מוכח גם בתמונות החדשות שבהן הדוגמנית בקושי מסתירה את החלקים האינטימיים שלה. לכל הטוב הזה הוסיפה מטפחת עם דוגמה פרחונית בהירה, וינטג' של איב סן לורן. שיערה הגלי הבלונדיני והאיפור הטבעי לצד עיניה התכולות והמהפנטות הצליחו להבליט את היופי שלה יותר מהרגיל.

אלזה פרטי עם העיצוב האייקוני ב-1971

השרוול האייקוני של תכשיטים ה-Bones של טיפאני ושות' נולד בעצם מסיפור ילדות מרתק של המעצבת המהוללת, אלזה פרטי. אומרים שהמעצבת המנוחה נהגה לבקר בבית קברות קפוצ'יני מהמאה ה-17, שם הוקסמה מהחדרים המעוטרים בעצמות אדם (תחביב מוזר, מודות) ואפילו הייתה לוקחת את העצמות הביתה כמזכרות.

החוויות הללו השפיעו עליה עמוקות ופיתחו אצלה משיכה לדברים שנועדו להיות בלתי מוגבלים. פרטי עיצבה למעשה את שרוול העצמות לפני שהצטרפה למותג התכשיטים היוקרתי ועם הזמן האובססיה המוקדמת שלה הניעה אותה לתהילה בינלאומית. כאשר אוסף טיפאני הראשון של פרטי שוחרר ב-1971, הוא כלל את שרוול העצם והוא אזל כבר ביום השקתו, וזאת למרות שהפריטים היו בצבע כסף (המותג לא השתמש בתכשיטי כסף במשך יותר מ-25 שנה). מסופיה לורן, כל הדרך לאנג'לינה ג'ולי, כולן נהיו מעריצות מסורות של שרוולי (צמידי) העצם שכבר מזמן נמכרים בווריאציות שונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully