וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבל איפה הבגד? הבת של מדונה בלוק הכי נועז שלה

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 15:12

לורדס ליאון ידועה בגישה חסרת הפחד שלה לסטייל, עולמות ה-BDSM אינם זרים לה, שלא נגיד חביבים עליה. הפעם בלוק מחורר מתחילתו ועד סופו, ברחובות ניו יורק. יש מצב אלרגית לטקסטיל? ומה תגיד אימוש?

לורדס ליאון, הבת של מדונה. Dimitrios Kambouris, GettyImages
יש מצב אלרגית לטקסטיל?/GettyImages, Dimitrios Kambouris

לורדס ליאון (לולה) בתה של מלכת הפופ, הלוא היא מדונה וקרלוס ליאון, שהייתה לצד אמה ברגעים הקשים בשנים האחרונות כבר הוכיחה לא פעם כי היא דומה למאמא שלה בלא מעט פרמטרים. אחד מהם הוא למתוח את גבולות הוויזואליה ולשחק לא מעט עם המיניות שלה בבחירת אאוטפיטים נועזים (ראו ערך: אווירת סאדו-מאזו קלה בקמפיין של דיון לי).

הסשן האחרון בתור הוא הלוק הנבחר בהגעתה לתצוגת קולקציית סתיו 2024 של מארק ג'ייקובס בניו יורק. שם החליטה לא להיות קשוחה עם קהל הנוכחים, עשתה להם חצי עבודה ולא השאירה הרבה מקום לדמיון. היא אמנם כבר עשתה לעצמה שם בעולם האופנה בעקבות התלבושות הבלתי נשכחות שלה, אך במקרה הזה אפשר לנחש שאולי פיתחה אלרגיה לטקסטיל?

לורדס ליאון, הבת של מדונה. Daniel Zuchnik, GettyImages
לא לגיל הרך/GettyImages, Daniel Zuchnik

לורדס לקחה את קונספט השמלה השחורה הקטנה כמה צעדים קדימה מדי, וכאחת שידועה בגישה חסרת הפחד שלה לסטייל, בחרה בשמלת מיני מחוררת הכוללת פאנלים מרושתים לאורכה. הפיס המעוטר בפתחי קאט-אאוט אינסופיים, חלק כאמור עשויים רשת חלקם נותרו עירומים לגמרי, הדגיש את דמותה של הדוגמנית בת ה-27 - תוך כדי שמירה על סגנון "עצבני" ושולט מעולמות ה- BDSM.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שיערה הארוך והגלי והאביזרים המינימליים אפשרו לשמלה לתפוס את מרכז הבמה, מה שהפך אותה לאחד המראות הבלתי נשכחים שלה (לטוב ולרע). היא השלימה את לוק השמלמלה המפתיעה בעגילי חישוק כסופים וגדולים, שרשראות בשכבות, שעון בעל רצועה שחורה ואיפור שהורכב מאייליינר שחור לצד שפה ורדרדה ומבריקה. בחלקת השוז בחרה בזוג סנדלי עקב פתוחים נוצצים ותיק יד עמוס מנעולים ומחזיקי מפתחות - ממש כמו הטרנד העולה שדיברנו עליו כאן לאחרונה.

רק ביום שני האחרון הוכרז כי ליאון הצעירה תהיה הפנים בפרונט של קמפיין הריזורט לשנת 2025 של המעצב דיוויד קומה, הראשון מסוגו של הלייבל בהיסטוריה בת 15 השנים של המותג הבריטי. "לכבוד יום השנה ה-15, באמת רציתי להוסיף את המגע האמנותי האישי הזה עם הופעת המוזה הראשונה שלי", אמר קומה לאתר האופנה WWD. "במשך זמן רב אני מעריץ של היופי שלה והלכתי לראות אותה מופיעה. שם כל מה שחשבתי עליה לפני שפגשתי אותה היה אפילו יותר מרגש. היא באמת סיפקה סוג מדהים של אמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully