וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביולי הזה תלבשו לבן: צמרת כוכבי הוליווד התכנסה למסיבת פאר סגורה

עודכן לאחרונה: 7.7.2024 / 12:12

כל הפיד התמלא לבן הסופ"ש? מי שאחראי על כך הוא הביליונר מייקל רובין, שאירח (שוב) בבית הזכוכיות שלו מסיבת פאר שכללה 350 איי-ליסטס. מאמרטה ועד ביונסה - הנה כל מה שהגיע ונצמד לדרס קוד הלבן

אם הפיד שלכם התמלא בוויקנד האחרון במלא אושיות הוליוודיות לובשות לבן, יש לזה סיבה טובה. הביליונר מייקל רובין, הרים גם השנה מסיבת 4 ביולי מטורפת באחוזה הפרטית והמפוארת שלו המוערכת בשווי 50 מיליון דולרים בניו יורק. מדובר באיש עסקים ופילנתרופ מעשירי אמריקה, הממנכ"ל את Fanatics, הספקית המובילה בעולם למוצרי ספורט מורשים. מי שעוד עמדה תחת כובע המארחת זו קמיל אוליביה פישל, בת זוגו היפה של רובין, עמו היא חולקת שתי בנות קטנות - קמיל היא משפיענית ודוגמנית אמריקאית ויזמית מצליחה בזכות עצמה שהסטייל שלה הצליח לגרום לנו להתעכב עליה כבר במסיבה של שנה שעברה.

350 מוזמני האיי-ליסט הגיעו לבית הזכוכית הנוצץ על חוף הים בשעות הערביים. ידוע שמי שמגיע להתארח במסיבת הפאר של רובין הוא אחד.ת כזה ששמו הולך לפניו, לכן לא הופתענו לראות בתמונות הבודדות שהופצו משם, כמה מכוכבי הצהובונים הגדולים של השנים האחרונות. מעבר לקוד הלבוש הלבן ש*אין* לחרוג ממנו, האלכוהול המשובח, מוזיקה טובה ואנשים יפים, אורחי המסיבה הלבנה קיבלו פינוק מסוגנן בדמות נעלי ספורט של Nike x Travis Scott בהתאמה אישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

חלק מהחוגגות היו כמובן האחיות לבית משפחת קרדשיאן כמובן. קלואי שנצמדה לחוקי הפורמט ולדרס קוד בעזרת הסטייליסטית הישראלית דני לוי, בחרה בשמלה לבנה חובקת גזרה בעלת צווארון גבוה, מבית המעצב לקוואן סמית'. שמלה שכללה פרטי גזרה סקסיים בזכות מחשופים א-סימטריים באזור החזה והבטן. שיער בגווני הדבש גלש עד גובה המותניים ועוצב לגלים רכים, בתוספת מראה איפור פשוט וזוהר.

גם קימי התכנסה לצד אחותה (לא זו לא אנה ארונוב תרגעו) והיא ככל הנראה אחת מהמוזמנות הראשונות לביג פארטי. זאת מאחר שרובין הוא שותפה העסקי של קים בכל הנוגע לארגון ושינוי מדיניות בנוגע לאסירים בארה"ב - נושא קרוב לליבה בשנים האחרונות. בעודה לובשת פיס באורך מקסי עם מחשוף נדיב במיוחד, הציגה צווארון מעטפת צונח ממנו צצה שרשרת צלב הצהרתית וכסופה, ונמשך אל חצאית סטרייט עד הרצפה.

אמילי רטאייקאוסקי (אקא: אמרטה) בחרה בשמלת א-סימטרית מבד משי משוחרר ומתנופף ברוח שכללה שסע גבוה במיוחד (איך לא), קמילה קאביו בחרה בשמלת מרופדת בעשרות קפלים רוחביים (הבלונד הזה נוראי לה סורי), בעוד שטיאנה טיילור לבשה מקסי לבנה עם חגורה מתכתית זהובה שהקיפה את מותניה כמו נחש. הטופ מודל הקנדית, וויני הארלו, הלכה על אנסמבל חרוזים בעיצוב "קפוצ'ון" של המותג BRONXANDBANCO (1,800 דולרים), ומייגן פוקס כמו מייגן פוקס הלכה על שמלת מיני קטנטנה.

רשימת האורחים בלבן כללה בין היתר יפים ונכונים נוספים, ביניהם קנדל ג'נר, טום בריידי, ביונסה וג'יי זי, ליאונרדו דיקפריו, דרייק, ג'יי באלווין, טראוויס סקוט, הדוגמנית ברוקס נאדר, מייגן די סטליון, כוכבים מעולמות הספורט ועוד רבים ונוצצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully