וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוטיני קטן וללא חזייה: ירדן אדרי בלוק חצוף ושומט לסתות

עודכן לאחרונה: 9.7.2024 / 14:14

מעולם לא סקרנה אותנו יותר מדי המלתחה של יוצאת "האח הגדול", אך נראה שיש משהו ששווה לבחון בסטייל המתפתח של ירדן אדרי. השבוע הגיעה לאחד האירועים השווים בתעשייה ההוליוודית - בשמלת פנינה שקופה, שנתנה הצצה לחוטיני מינימלי ומראה טופלס עדכני ומשגע

בתחילת השבוע דיווחנו לכם על האיוונט הכי נוצץ בתעשייה ההוליוודית, כל ההוז אנד הוז נכחו, כשכל מוזמן יהלום. באמת, כאילו רק קהל האליטה המקושר מוזמן למסיבה השנתית של המארח הביליונר מייקל רובין - וכל זה ממש על קצה המזלג. מי שזכתה להיות ברשימת האורחים והגיעה לבית הזכוכית המפואר בניו יורק (מוערכת בכ-50 מיליון דולרים) לכבוד חגיגות העצמאות המקומיות, זו ירדן אדרי, יוצאת "האח הגדול".

ירדן אדרי במסיבה השנתית של מייקל רובין, יולי 2024. מסך אינסטגרם iyardenedri, צילום מסך
וואלה שאפו על האומץ, לגמרי תופסות ממנה/צילום מסך, מסך אינסטגרם iyardenedri

אין ספק שאם יש מישהי שהסטייל המתפתח מצליח להרשים אותנו זו אדרי. עוד מימיה בתוך בית האח, הדבר המרכזי עליו התרכזנו היה כמובן הקוקו הסופר מתוח ופחות הבגדים שלה - שלא ממש קיבלו התייחסות מיוחדת מהקהל, אבל עכשיו? אוקיי וואו. טרנדית, עדכנית, סקסית וחצופה, שעטופה במיטב המותגים בתעשיית האופנה העולמית.

ירדן אדרי במסיבה השנתית של מייקל רובין, יולי 2024. מסך אינסטגרם iyardenedri, צילום מסך
נו מטריפה מה נגיד/צילום מסך, מסך אינסטגרם iyardenedri
ירדן אדרי במסיבה השנתית של מייקל רובין, יולי 2024. מסך אינסטגרם iyardenedri, צילום מסך
יחסית לפיסים נועזים - מאוד מתוחכם/צילום מסך, מסך אינסטגרם iyardenedri

המסיבה כזכור מקפידה על דרס קוד לבן (aka: "המסיבה הלבנה") קונספט אליו נצמדה כמובן גם ירדן. את הבאדי המשגע לא היה ניתן לפספס, בעיקר כי בחירת הסטיילינג שלה לא השאירה הרבה מקום לדמיון. שמלת הפנינה מבית המותג האמריקאי SUBSURFACE היא אחד הפיסים החמים שראינו ברשת לאחרונה - שמלה אותה בחרה להשאיר טופלס, לצד תחתוני חוטיני מינימליים שבלטו מבעד לבד הדקיק. מדובר בדגם ה-LIQUID SLIP שעוצב ויוצר באל איי, המנגיש את הגזרה הנשית באופן האולטימטיבי עם ברק דמוי פנינה. אורך מקסי הנצמד ומתאים את עצמו לגוף האישה, הכולל החלקה שקופה ומתכתית, כתפיות ספגטי דקיקות וגימור תפר מעודן לכל אורכה.

עוד בוואלה

יותר סטייל ממנה: בראד פיט והחברה בהופעה פומבית נדירה

לכתבה המלאה

המעוניינות הנועזות יישמחו לקרוא כי את היצירה המטריפה, שבעצם די נמתחת מטבעה, תוכלו למצוא גם בגוון פנינה שחורה, בשווי 165 דולרים באתר המותג, בהזמנה מוקדמת (הביקוש לדגם הוא טרפת בפני עצמה). כמו אדרי, רבות נוספות נצפו עם השמלה המדוברת, ביניהן מלכת הקיצון, הלוא היא ג'וליה פוקס האקסית של קניה וסט, בשבוע אופנה ניו יורק בחודש ספטמבר האחרון.

חייבות לציין שנורא מרענן לראותה בשיער פזור עם המראה הברונטי-כהה והחלק. לשמלמלת הגיהנום (במובן הטוב של המילה) ציוותה תיק לבן מעוטר במנעול כסוף ורצועת יד תואמת ומנצנצת מבית ז'יבנשי, פלאס צמיד זהב עבה במרכז הזרוע השמאלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully