וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי גירל: עפנו על השמלה הורודה של אלמז מנגיסטו

עודכן לאחרונה: 10.7.2024 / 15:26

טרנד הברבי-קור ממשיך לתת את אותותיו והפעם נוחת במלתחה של העיתונאית ומגישת החדשות האהובה. בשמלת ברבי שיק שברגע הקפיצה אותנו מהכיסא היא הגיעה לאירוע משפחתי, והשוס - חכו שתקראו מי אחראית על עיצוב הסופר דרס

אלמז, אלמז, אלמז. מה נגיד מה נאמר? בעקרון, מנגיסטו בת ה-30 היא הקראש שלנו כבר תקופה ארוכה. היא יודעת להניח על עצמה את הפריטים המחויטים ה"הכבדים" ביותר ועדיין לגרום להם להיראות הכי קלילים. כשהיא לא הולכת על בלייזרים, היא נוטה להיצמד לחולצות מאווררות על גזרתה החטובה, ותמיד אבל תמיד לצד רעמת שיער מטריפה ומטופחת היטב. לפני שעה קלה העיתונאית הקפיצה לנו את היום בטוטאל לוק ורוד ולבבי.

העיתונאית אלמז מנגיסטו בשמלה ורודה. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
אמאלה ואבאלה/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

טרנדים ייעודם לחלוף, הם באים וחוזרים בזמנים ותקופות שונות ולעיתים נעלמים כלא היו, אך נראה שמגמת הברבי-קור עדיין איתנו והפעם בשמלה בתפירה אישית שנחתה במלתחתה של מגישת החדשות האהובה. השוס כאן הוא כמובן המעצבת הצמודה - לא אחרת מאשר אחותה של אלמז, המעצבת מיכל מנגיסטו המובילה את בית האופנה AKAL שהוקם בשנת 2018.

העיתונאית אלמז מנגיסטו בשמלה ורודה. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
עיצוב אישי הנתפר למידותיה של המגישה האהובה/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

"התרגשתי כל כך ללבוש את השמלה המדהימה שאחותי המוכשרת עיצבה לי לחתונה של אחי הקטן. מיכל מעצבת אופנה שמתמחה ברקמה והוט קוטור, ואין ספק שהכישרון שלה ניכר בכל תפר ותפר. תודה על השמלה היפהפייה הזו ועל האהבה הרבה שהשקעת בה. איזה מזל שיש לי אותך!", כתבה הסיס המגישה בחשבון האינסטוש לצד רצף תמונות משגע על הפלטה הורודה הבוהקת.

העיתונאית אלמז מנגיסטו בשמלה ורודה. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
לגמרי הקפיצה לנו את היום לגבהים אחרים/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

עוד בוואלה

באה מאהבה: מאיפה שרשרת הלב ההיסטרית של יונית לוי?

לכתבה המלאה

המותג הוצג לראשונה בתצוגה המסלול כחלק משבוע אופנה תל אביב ב-2019, ודוגל בחיבור הסמלי העמוק לתרבות האתיופית, תוך שמירה על האסתטיקה והתיפורים היפים של הרקמה המסורתית (שכן שם המותג הוא גם שמה של אם האחיות, ובאמהרית פירושו "נשמה בגופי"). מהמם.

העיתונאית אלמז מנגיסטו בשמלה ורודה. מסך אינסטגרם almazmangisto, צילום מסך
הליך העבודה ב-AKAL/צילום מסך, מסך אינסטגרם almazmangisto

שמלה בגזרה ישרה באורך מקסי בגוון הקיצי והמשמח, בעלת כתפיות עבות אך עדינות, כשלכל אורכה ניתן לשים לב לדיטלס הקטנטנים של תפרי מכפלת מוקפדים וטקסטורה שונה ומונוכרומטית על גביה. אלמז ההורסת שילבה את הסופר דרס לזוג עקבי שפיץ שחורים שהוסיפו לגלאם החגיגי. כל הטוב הזה, לצד איפור עדין ואיילינר מדויק שנעשה בידי המאפרת אלכסנדרה סיבקוב ותסרוקת שיער פזור, גולש בגוונים יפים (כרגיל) - בעזרתה של מעצבת השיער הלן אסקיאס, שבין היתר מתמחה גם בתוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully