וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון לחופשה פוטוגנית: איך תפיחי חיים בשיער שלך?

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 12:39

המלח של הים, הכלור של הבריכה, שעות ארוכות בשמש, שום דבר מהמשתנים לא עומד לטובתך, אבל היי - יש לך חופשה פוטוגנית לספק. הנה כמה טיפים חיוניים לעיצוב השיער בחופשה ועוד המלצה ממומחה לקבלת ברק משגע ורצוי

התסביך הכמעט תמידי (ושאלה יהיו הצרות שלנו) רגע לפני חופשה - מה לארוז, מה יתאים למה, כמות מספקת שתהווה עזר כנגד לוק לכל סיטואציה ועם זאת לא להגיע לאובר-וויט בשקילה בשדה - מילא. אבל הרגע הנתון בו את כבר נופשת לך בטן-גב, יוצאת לדינר בשקיעה בזמן החופשה שלך וכל מה שחסר זה השלמה מדויקת לעיצוב שיער נכון ומחמיא, שלא מצריך קפיצה לספר המקומי הוא לא פחות חשוב.

מעצב השיער תומר גלעדי אשר מתחזק עם החצי השני שלו, עפרי מצא, מתחם ביוטי חלומי לשיער, שיזוף ואופנה בהרצליה ב', נותן מספר דגשים חשובים לעיצוב שיער ארוך ושופע בחופשה. המוזה היא כמובן מצא, מעצבת אופנה, (את עיצוביה תוכלו למצוא גם כן במתחם הביוטי) שנמצאת כרגע בחודש השביעי להריונה, וממש לאחרונה השתעשעה גם מול המצלמה בצילומי קיץ למותג התכשיטים הבוטיקי החדש GiaGem, המתעסק באבנים יוקרתיות ויהלומים בחיתוך מיוחד, בהובלתה של ליהי עטר בכר.

עוד בוואלה!

קו לסת, שיזוף והרמת גבות: בשביל להיות יפה (לעיתים) צריך לסבול

לכתבה המלאה

פן גלי ומושקע לפני דינר בשקיעה

מעצבת האופנה עפרי מצא עם תכשיטי Giagem. יח"צ,
נפח מדויק ומשגע/יח"צ

"אחד הדגשים החשובים - החפיפה. שיער לח, לא יבש ולא רטוב מדי ולהעביר בייביליס לא בחום גבוה מדי. 10 שניות לכל סלסול, 20 דקות והשיער מסודר. לסיום מומלץ להשתמש בסרום דיטוקס של לוריאל (או כל אלטרנטיבה זמינה לכן) לסגירת קצוות למראה זוהר להזנת לחות וברק ולהבריש עם הידיים. את הסרום יש למרוח דווקא על קצוות השיער, עם שאריות החומר לעלות כלפי מעלה. שימי לב לא להגיע עם הסרום עד לקרקפת כדי להימנע ממראה שומני בשורש".

אסוף מרושל שייתן נוכחות לאקססוריז

מעצבת האופנה עפרי מצא עם תכשיטי Giagem. יח"צ,
חושקות בעגילי החישוק/יח"צ

"אם מרגיש לך כי הבייביליס בו השקעת לא נותן לך את ה'לוק' שחיפשת, אספי את השיער לקוקו גבוה אוורירי והשאירי מעט פוני בחוץ. את החלק האסוף למעלה מומלץ מעט 'ללכלך' כדי למקסם את המראה הקליל". מזכירות כי זה ה-מקום לעגילים גדולים שייתנו במה לשיער וההיפך, ושמלה מתנפנפת גם כן תסגור את כל הסיפור.

גולגול נמוך מהודק - כי השעון מתקתק

מעצבת האופנה עפרי מצא. יח"צ,
רענן, קליל ונטול מאמץ/יח"צ

"בשלב הראשון, חפיפה קלילה. עסי את הקרקפת עד לקבלת קצף עשיר ושטפי. שלב שני סרום, לעסות את השיער דקה-שתיים ולשטוף היטב. שלב שלישי, ייבשי בעדינות את השיער במגבת ומרחי מסכה ללא שטיפה כשלב אחרון. אחר ניגוב השיער, כשהוא עדיין לח או רטוב - אספי את השיער לאחור עם מברשת צפופה. מומלץ לעשות שביל באמצע/בצד/לסרק את כל השיער לאחור למראה רענן, קליל ונטול מאמץ. שלב הרביעי והאחרון - לאחר איסוף השיער, הקפידי לרסס ספריי אינימיום מספר 1 אשר יבטיח שהגולגול יישאר יציב וללא "שוונצים" לאורך כל הערב".

טיפ אחרון שיסייע בשמירה על לוק רענן לאורך כל החופשה - מסכה ללא שטיפה. "אני אוהב את 'אבסולוט ריפר של לוריאל, מוסיף גלעדי, אבל יש עוד אופציות בשוק. המסכה נשארת על השיער ומגינה עליו מפני נזקי חום, קרינת השמש ומונעת 'פריז' בשיער. כדאי להניח על שיער לח שיובש במגבת, ולהשאיר את החומר עד לייבוש טבעי באוויר הפתוח. אם יש יותר זמן להשקיע, ייבשי את השיער במייבש שיער או בייביליס. במידה ואת עם גוונים בשיער - נסי להשאיר את הראש מחוץ למים", מוסיף גלעדי. רמת כלור גבוהה ולא מאוזנת בבריכה עלולה לגרום לשיער לקבל גוון לא רצוי.

קרדיטים:
שיער ושיזוף: The tanning club
איפור: דניאלה אדלמן
תכשיטים: GiaGem

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully